Naisen alapäästä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja N.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

N.

Vieras
Nyt on herkkä kysymys, olen ollut gynellä todella pahan hajun takia.., saanut näitä yleisempiä naisten kuureja, lisäks itse ostanut siihen auttavia kuureja ei mikään auta. Eli siis oon ollu lekurissa myös, jos jäi epäselväksi. Nyt siis kyse siitä että mulla haisee valkovuoto..ei siis välttämättä heti kuukautisten jälkeen vaan voi tulla myöhemminkin..ennen siis seuraavia kuukautisia. Olen saman miehen kanssa, ja en epäile häntä, toivon, että joka tämän lukee, uskoo myös sen miehestäni.Minä en siis ole petollinen, eikä mieheni.Lääkäri ei antanut muutakuin ne tavalliset kuurit, mitkä kaikki te lukijat varmasti tiedätte. Mistä muusta tämä voisi johtua, koska siis olen käynyt lääkärissä ja sieltä ei oikein minulle ole tullut vastausta. Tämä kirjoitus kuulostaa hölmöltä, mutta, itse olen aivan tietämätön tässä!!!

Mitä kuureja olet saanut? Mulla ei ainakaan ole tietoa mistään "yleisimmistä naisten kuureista", joita en ole koskaan syönyt, koska haju-, hiiva- sekafloora- tai muita ongelmia ei ole koskaan ollut.

Ainoana vinkkinä voisin antaa sellaisen, että unohda heti paikalla kaikki hajustetut pikkarinsuojat ja käsikauppavalmisteet, joiden tarkoituksena on peittää hajua. Selvitä sen syy, pyydä viljelyt tai vaihda lääkäriä jos ei onnistu. Syy on selvitettävä, ei jatkettava oireenmukaista hoitoa peittämällä hajua.

Et kai pese alapäätäsi tavallisella saippualla? Se kyllä laittaa limakalvot sellaiseen kuntoon, että ei siinä auta mitkään kuurit. Toinen vaihtoehto, käytätkö keinokuituisia alusvaatteita jotka vielä huuhtelet jollain huuhteluaineilla pesun jälken? Siinä on toinen konsti pilata bakteerikantansa melko täysin.

Yhteistyössä