Onkos kenellään ollut märkäpaisetta kurkussa/nielussa? Miten sitä on hoidettu tai missä se on poistettu? Meidän neitiltä 13,5v oli tänään iso ja paha paise poistettu ihan sumutepuudutuksella terveyskeskuslääkärillä. Ja toinen tai osa paiseesta on edelleen kurkussa koska oli ollut jotenkin sellaisessa paikassa ettei oltu voitu siitä poistaa. Tyttö tuli kotia ja huomenna pitää mennä uudelleen terveydenhoitalle hakemaan penisiliini piikki kankkuun. Itse en päässyt mukaan töitteni takia.
Pari tuttuani on vain nyt ollut kauhuissaan siitä että toimenpide on tehty terveyskeskuksessa ja lapsi tosiaan kotiin yöksi. He olivat itse olleet sairaalassa paiseen poistossa ja myös yöpyneet sairaalassa.
Mietin siis että onko asiassa toimittu oikein? Sumutepuudutteella ja saksilla leikattu istualtaan ja välissä tyttö oli verta oksennellut...
Pari tuttuani on vain nyt ollut kauhuissaan siitä että toimenpide on tehty terveyskeskuksessa ja lapsi tosiaan kotiin yöksi. He olivat itse olleet sairaalassa paiseen poistossa ja myös yöpyneet sairaalassa.
Mietin siis että onko asiassa toimittu oikein? Sumutepuudutteella ja saksilla leikattu istualtaan ja välissä tyttö oli verta oksennellut...