Marjaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Koivunrisu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei se auta :snotty: ku pelkää ni pelkää. Kaupungissakin näytän varmaan ihan typerältä kun juoksen jokaista ampiaista karkuun ja saan paniikkikohtauksen jos sellainen eksyy autoon :D

:D Kyllähän metsässä elämää on.

Hyvin vaa ku suojautuu niin eipä niistä haittaa ole. Kumpparit jalkaan, farkut, huppari.

Huppu päähän ja nyörit kireelle, sääskimyrkkyä naamaan ja käsille.

Huvittavan näköistä ku muutama sata sääskiä hyörii ja pyörii ympärillä, yrittäen löytää kuppauspaikkaa.

..eivät saa verta vaan vitutuksen.

[QUOTE="vieras";28495105]:D Kyllähän metsässä elämää on.

Hyvin vaa ku suojautuu niin eipä niistä haittaa ole. Kumpparit jalkaan, farkut, huppari.

Huppu päähän ja nyörit kireelle, sääskimyrkkyä naamaan ja käsille.

Huvittavan näköistä ku muutama sata sääskiä hyörii ja pyörii ympärillä, yrittäen löytää kuppauspaikkaa.

..eivät saa verta vaan vitutuksen.[/QUOTE]

Eipä niistä ampiaisistakaan haittaa oo jos ei huio :D mut silti.......
Mua ei se pisto ees pelota, mua yököttää se, kun ne tulee lähelle. Kaikkista pahimpia ne pörröiset

[QUOTE="vieras";28495170]No ei, paarmat on ainut ongelma tuolla metissä. Tulevat iholle ja repivät auki.[/QUOTE]

no paarmat on kanssa |O ei ne jätä rauhaan vaikka juoksis karkuun :D

[QUOTE="sally";28494652]On! Tykkään siitä hommasta, mutta en mistään piiskan saamisesta tykkää mitä jossain taisit aiemmin kysellä :D[/QUOTE]

Marjametsä on muuten aika hyvä paikka piiskata. Ei ole juuri muita ihmisiä kuulemassa/näkemässä, välineitä löytyy yltäkylläisesti puskista ja usein löysät marjastushousut on helppo vetää alas piiskauksen tieltä. Kyyneleetkin ehtivät kuivua ennen saapumista ihmisten ilmoille.

• Tykkää
Reactions: Koivunrisu
Alkuperäinen kirjoittaja åäö;28495288:
Marjametsä on muuten aika hyvä paikka piiskata. Ei ole juuri muita ihmisiä kuulemassa/näkemässä, välineitä löytyy yltäkylläisesti puskista ja usein löysät marjastushousut on helppo vetää alas piiskauksen tieltä. Kyyneleetkin ehtivät kuivua ennen saapumista ihmisten ilmoille.

Sun kanssa ei uskaltaisi lähtee marjastaan

Mä pelkään niin paljon kaikkia ötököitä etten uskalla mennä :ashamed:

muuten poimisin kyllä PALJON mustikoita :) mut ne ampiaiset, käärmeet, hirvikärpäset jne :kieh:

Sama se niille ötököille,

Mutta ku minua pelottaa mahdolliset, hirvet, porot, karhut,ilvekset ja muut nelijalkaiset metsänasukit. Tiedän, ne menee yleensä ihmistä pakoon, mutta silti.

Yhteistyössä