Mariskooli tietäjät?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bouli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Bouli

Aktiivinen jäsen
18.05.2007
4 072
0
36
Minä inhoan näitä ja meiltä ei löydy yhtäkään,mutta nyt pitäisi ostaa lahjaksi tietyn värinen ja kokoinen skooli mutta en tiedä sitä nimeä,eli osaako joku sanoa mikä on sen värin nimi..niissähän on aina että omenan vihreä tai meren vihreä tai muuta vastaavaa..mutta väri minkä nimeä haen on vähän niin kuin turkoosi mutta se ei ole turkoosi vaan menee vähän niinkuin vihreään tai jotain??Osaako kukaan sanoa mikä väri se olisi =) Onko sellaista väriä kun aquan sininen?

Hertsileijaa kun niitä on montaa väriä :whistle: Pitää katsoa löytyykö,äkki katsomukselta ei löytynyt..mä olen kerran sellaisen nähnyt mitä nyt pitäisi ostaa mut enhän mä tiedä nyt mikä se väri on ja kaupassa ei just tietenkään ollut sen väristä mitä hain ihan sen perusteella kun katsoin niitä kipposia.

Pari viikkoa sitten etsin ystävälle synttärilahjaksi tiettyä väri ja silloin niitä katselin. En ainakaan nähnyt "tuo?"n kuvassa olevan värisiä vaikka useasta paikasta kävin katsomassa. Oulussa oli ainakin pienet muuten Prismassa halvimmat.

Alkuperäinen kirjoittaja tuo?:
http://mediaserver-2.vuodatus.net/g/21136/1125225.jpg

Se on vähän kun tämä mutta paljon haaleampi ja kirkkaampi väri tai sitten kuvan väri koneella erilainen.Vitsi kun löytäisi sen nimen ja vielä sen skoolinkin sitten.

Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:
Ettei olisi merensininen kuitenkin. Eri valossa näyttää erilaiselta.
Se näyttää vähän tuolta mutta on enemmänkin vihreään menevä ja mulla tulee sellainen aqua väri mieleen mutta onko sellaista..sanoin jo kaverille että voi olla että skoolia et saa ainakaan sitä väriä ;)

Yhteistyössä