Marin ei kertonu Washingtonin matkan syytä instassa, mikäs löytyikään...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Echo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Anteeksi nyt Roosa ja Boobis.

Jos teillä on kauhee migreeni kriittisistä politiikkaketjuista jossa teille tulee vaan paha mieli, niin pysykää niistä pois. Nää ei selvästi oo teitä varten (tai no, ON).

Tai perustakaa joku yhteinen "kaikki on valtakunnassa hyvin"-ketju, jossa on iloista ja lempeetä ja ainut kritiikki on semmonen positiivinen, että "lisää urheilupaikkoja lapsille tms." :)

Muutos lähtee kritiikistä.

Tiedän jonkun jolla on ollut.
Nollasopimuksella pääsee nollatuloihin.
Paskatöistä on puhuttu maailman sivu.
Ei kaikille irtoa turvallinen kuukausipalkka, jossa alisuoriutuja kuluttaa aikansa tällä palstalla saadakseen tunnit täyteen.
Echon kannattaa yrittää hakeutua hoitoon ennenkuin ajautuu vaikeuksiin kirjoituksistaan. Jos olisin ilkeä, nostaisin haasteen hänen minua rienaavista kirjoituksista.
Siinä käsittelyssä ihmiset läkähtyisivät nauruun.

Nollasopimuksella pääsee nollatuloihin.
Paskatöistä on puhuttu maailman sivu.
Ei kaikille irtoa turvallinen kuukausipalkka, jossa alisuoriutuja kuluttaa aikansa tällä palstalla saadakseen tunnit täyteen.
Echon kannattaa yrittää hakeutua hoitoon ennenkuin ajautuu vaikeuksiin kirjoituksistaan. Jos olisin ilkeä, nostaisin haasteen hänen minua rienaavista kirjoituksista.
Siinä käsittelyssä ihmiset läkähtyisivät nauruun.
No sit sä saisit syytteen letkautuksistas "hakeudu hoitoon". :D

Mikä lohko sulla puuttuu, ettet näe omaaki toimintaas? Missä sun itsreflektio? Itse haukut koko palstan usein.

Mä kirjoitan tänne paljon, kriittisiä ja ankeita ketjuja.
Mutta emmä nyt kuvittele olevani joku v-tun maailman napa kuten sä.
Mistä se kusi on noussu sulle aikoinaan, kerrotko? :)

No sit sä saisit syytteen letkautuksistas "hakeudu hoitoon".

Mikä lohko sulla puuttuu, ettet näe omaaki toimintaas? Missä sun itsreflektio? Itse haukut koko palstan usein.

Mä kirjoitan tänne paljon, kriittisiä ja ankeita ketjuja.
Mutta emmä nyt kuvittele olevani joku v-tun maailman napa kuten sä.
Mistä se kusi on noussu sulle aikoinaan, kerrotko?

Ah, niin ihanan kristillistä puhetta taas .

Niin muuten, kai katsoit peiliin, kun nuo kirjoitit?

👍

Aloittaja yrittää vääntää sen sellaiseksi.
Demokratia on myös läpinäkyvyyttä ja avointa tiedottamista kansalaisille.

Se toteutuu ehkä tänä vuonna Bilderbergin kohdalla,mutta ei aiemmin oo todellakaan toteutunu.

Ah, niin ihanan kristillistä puhetta taas .

Niin muuten, kai katsoit peiliin, kun nuo kirjoitit?
Sanon tämän vielä kerran: tarinatäti on ylpeimpiä ja ilkeimpiä kohtaamiani ihmisiä ja hänellä kusi, anteeks pissa, on noussu aivokurkiaiseen. :)

Hiitoon kannattaa hakeutua hyvissä ajoin. Homma sataa perheen ja lähipiirin laariin.
Herjaamasi mies on lupsakka savolainen.
Jonkun toisen heimon edustaja ehkä nousisi takajaloilleen.
Neuvoni palstalaisille. Älkää ruokkiko sekavia kirjoittajia. Joku lukija saattaa ottaa höperöt jutut tosissaan.

Demokratia on myös läpinäkyvyyttä ja avointa tiedottamista kansalaisille.

Se toteutuu ehkä tänä vuonna Bilderbergin kohdalla,mutta ei aiemmin oo todellakaan toteutunu.

Bilderberg ei ole poliittinen elin, joten siltä ei voi edellyttää demokraattisesti toimimista. Katso demokratian määritelmä:

"Demokratia (kreikan sanoista demos, 'tavallinen kansa' ja kratos, 'valta, hallita'[1]) eli kansanvalta on kansan valtaan perustuva valtiojärjestys. Demokratian perusajatuksena on, että hallintovallan edustajat nousevat kansan joukosta ja että hallintovalta toteuttaa kansan tahtoa.[2]

Tavallisena demokratian ominaispiirteenä pidetään sitä, että tärkeimmistä valtiollisista asioista päättää joko kansa itse tai kansan yleisillä vaaleilla kilpailevien ehdokkaiden joukosta valitsemiensa edustajien muodostama toimielin, parlamentti. Jotta kilpailulliset vaalit voisivat toteutua kunnolla, se edellyttää tavallisesti, että vallitsee ilmaisun- ja lehdistönvapaus ja jonkinasteinen oikeusturva. Armeijan siviilimääräysvalta on usein nähty välttämättömäksi, että voidaan ehkäistä sekä sotilasdiktatuuri että armeijan puuttuminen politiikkaan. Joissakin maissa demokratia perustuu tasa-arvo-oikeuksien filosofiselle periaatteelle.

Demokratian pääperiaatteena on enemmistösääntö, vaikka monet demokraattiset järjestelmät eivät noudatakaan tätä kurinalaisesti – edustuksellinen demokratia on suoraa demokratiaa yleisempi[3] demokratian muoto, ja tällä yleensä pyritään turvaamaan vähemmistön oikeuksia niin kutsutulta “enemmistön tyrannialta”.lähde? Kansan itsemääräämisoikeus on tavallinen, muttei universaali, kannustava filosofia demokratian vakiinnuttamisessa.

Sanon tämän vielä kerran: tarinatäti on ylpeimpiä ja ilkeimpiä kohtaamiani ihmisiä ja hänellä kusi, anteeks pissa, on noussu aivokurkiaiseen.

En ole oilenkaan samaa mieltä. Hän on hauska, sarkastinen, hieman piikittelevä toki välillä, mutta tarkoitus lienee vähän herätellä ajattelemaan omia kirjoituksiaan. Et sinä ole yksin kritiikin ulkopuolella.

Tässä ankea ihminen, Aunt Lydia. Hänkin oli ennen muka uskoon tuloa (eli julmaan valtaan tarttumista) hyvä ihminen. Kumma yhtäläisyys..

Sulla ois kyl...persoonallinen valtakausi. Ja miksi brittikuninkaalliset on sun kohteena? Jännää politiikkaa

No mä oon täällä luetellu nää ennenkin, mutta en siis pysty valitsemaan tiettyä puoluetta, mutta ottaisin parhaat palat jokaisesta.

-demareilta progressiivisen verotuksen, AY-liikkeen, julkisen terveydenhuollon.
-kokoomukselta yritteliäisyyden: yrityksiä pitää Suomessa tukea niin, ettei konkurssi ole maailmanloppu. Kokoomus ei myöskään silittele liikaa sossulusmujen päälakea
-Keskustalta ottaisin maaseutumeiningin ja koko Suomen asuttamisen
-Persuilta isänmaallisuuden, suorapuheisuuden ja ma_mutuskriittisyyden
-Kristillisiltä sen päiviräsäs-siiven
-Vihreiltä ekologisuuden ja kulutuksen karsimisen, ja tietynlaisen korrektin lempeyden (ei su_vakkiutta)
-Vasemmistoliitolta....hmmm....mitä ne ajaa? Onkse niiku demarien vahvempi muoto?
-RKP ja pakkoruotsi ei mua ärsytä myöskään. Pakkoruotsi SEKÄ pieni määrä pohjoismaisten kielten alkeita vaikkapa 6.-8.luokille.

Näille EI:
EU, globalisaatio, Kiina, cybervaluutat&mikrosirut, pörssiyhtiöt sote-alalla, LGTBmikälie, ulkomaisen työvoiman lisääminen, liiallinen ma_mutus, tuet yhtä isot ku palkka, minkään naistutkimuksen tukeminen.

Nato on ok, vaikka Pohjoismaat sais perustaa jonkun liittouman, tai se JEF sais vahvistua.

Mut tossa tulisi vastaan se demokrtian pohjimmainen ongelma. Olisit loppupeleissä suht kykenemätön tekemään yhtikäs mitään koska luontoarvot eivät sopisi esimerkiksi yrittäjyyden tukemisen kanssa yhteen ja miksi tosiaan yrittää rikastua jos se progressiivinen verotus kuitenkin syö tuloja ja julkista terveydenhuoltoa ei olekaan rahaa kohentaa jos kulutusta on karsittu ja tulut/verot siis vähäisiä.

Yhteistyössä