Tiedän jonkun jolla on ollut.Kenen nettopalkka on 1000?![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tiedän jonkun jolla on ollut.Kenen nettopalkka on 1000?![]()
Siihen nettopalkkaan liittyy veroprosenttikin.Tiedän jonkun jolla on ollut.
Nollasopimuksella pääsee nollatuloihin.Tiedän jonkun jolla on ollut.
Ei tämä ole politiikkaketju vaikka yksi kokouksen osallistujista onkin meidän pääministeri
Muutos lähtee kritiikistä.
No sit sä saisit syytteen letkautuksistas "hakeudu hoitoon".Nollasopimuksella pääsee nollatuloihin.
Paskatöistä on puhuttu maailman sivu.
Ei kaikille irtoa turvallinen kuukausipalkka, jossa alisuoriutuja kuluttaa aikansa tällä palstalla saadakseen tunnit täyteen.
Echon kannattaa yrittää hakeutua hoitoon ennenkuin ajautuu vaikeuksiin kirjoituksistaan. Jos olisin ilkeä, nostaisin haasteen hänen minua rienaavista kirjoituksista.
Siinä käsittelyssä ihmiset läkähtyisivät nauruun.
No sit sä saisit syytteen letkautuksistas "hakeudu hoitoon".
Mikä lohko sulla puuttuu, ettet näe omaaki toimintaas? Missä sun itsreflektio? Itse haukut koko palstan usein.
Mä kirjoitan tänne paljon, kriittisiä ja ankeita ketjuja.
Mutta emmä nyt kuvittele olevani joku v-tun maailman napa kuten sä.
Mistä se kusi on noussu sulle aikoinaan, kerrotko?
Demokratia on myös läpinäkyvyyttä ja avointa tiedottamista kansalaisille.
Aloittaja yrittää vääntää sen sellaiseksi.
Sanon tämän vielä kerran: tarinatäti on ylpeimpiä ja ilkeimpiä kohtaamiani ihmisiä ja hänellä kusi, anteeks pissa, on noussu aivokurkiaiseen.Ah, niin ihanan kristillistä puhetta taas .
Niin muuten, kai katsoit peiliin, kun nuo kirjoitit?
Ihanko totta.Siihen nettopalkkaan liittyy veroprosenttikin.
HoitoonHoitoon kannattaa hakeutua hyvissä ajoin. Homma sataa perheen ja lähipiirin laariin.
Herjaamasi mies on lupsakka savolainen.
Jonkun toisen heimon edustaja ehkä nousisi takajaloilleen.
Neuvoni palstalaisille. Älkää ruokkiko sekavia kirjoittajia. Joku lukija saattaa ottaa höperöt jutut tosissaan.
Kai nyt jokainen aikuinen ihminen tietää mitä tarkoittaa nettoSiihen nettopalkkaan liittyy veroprosenttikin.
Demokratia on myös läpinäkyvyyttä ja avointa tiedottamista kansalaisille.
Se toteutuu ehkä tänä vuonna Bilderbergin kohdalla,mutta ei aiemmin oo todellakaan toteutunu.
Sanon tämän vielä kerran: tarinatäti on ylpeimpiä ja ilkeimpiä kohtaamiani ihmisiä ja hänellä kusi, anteeks pissa, on noussu aivokurkiaiseen.
Mä kirjoitan tänne paljon, kriittisiä ja ankeita ketjuja.
No sit sä saisit syytteen letkautuksistas
Hän joutuu laupeuden töissään olemaan ystävällinen ja lauhkea, niin johonkin se vitutus pitää purkaa.Miksi? Etkö saakaan jumalaltasi tai mieheltäsi tyydyttäviä asioita, jotka vähentäisivät ankeuttasi? Puuttuko sulta elämästäsi jotakin?
Hän joutuu laupeuden töissään olemaan ystävällinen ja lauhkea, niin johonkin se vitutus pitää purkaa.
Sulla ois kyl...persoonallinen valtakausi. Ja miksi brittikuninkaalliset on sun kohteena? Jännää politiikkaa
No mä oon täällä luetellu nää ennenkin, mutta en siis pysty valitsemaan tiettyä puoluetta, mutta ottaisin parhaat palat jokaisesta.
-demareilta progressiivisen verotuksen, AY-liikkeen, julkisen terveydenhuollon.
-kokoomukselta yritteliäisyyden: yrityksiä pitää Suomessa tukea niin, ettei konkurssi ole maailmanloppu. Kokoomus ei myöskään silittele liikaa sossulusmujen päälakea
-Keskustalta ottaisin maaseutumeiningin ja koko Suomen asuttamisen
-Persuilta isänmaallisuuden, suorapuheisuuden ja ma_mutuskriittisyyden
-Kristillisiltä sen päiviräsäs-siiven
-Vihreiltä ekologisuuden ja kulutuksen karsimisen, ja tietynlaisen korrektin lempeyden (ei su_vakkiutta)
-Vasemmistoliitolta....hmmm....mitä ne ajaa? Onkse niiku demarien vahvempi muoto?
-RKP ja pakkoruotsi ei mua ärsytä myöskään. Pakkoruotsi SEKÄ pieni määrä pohjoismaisten kielten alkeita vaikkapa 6.-8.luokille.
Näille EI:
EU, globalisaatio, Kiina, cybervaluutat&mikrosirut, pörssiyhtiöt sote-alalla, LGTBmikälie, ulkomaisen työvoiman lisääminen, liiallinen ma_mutus, tuet yhtä isot ku palkka, minkään naistutkimuksen tukeminen.
Nato on ok, vaikka Pohjoismaat sais perustaa jonkun liittouman, tai se JEF sais vahvistua.
Keneltä kysyt?
Keneltä tahansa, joka osaisi vastata.
Samaa olen ajatellut. Hurskastelun vastapainona hän tykittää ja tylyttää tällä palstalla julkisuuden henkilöitä.Hyvä pointti