Marika89 --> millainen kauppakumppani nykyään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja q
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Q

q

Vieras
Joskus "myin" hälle vaatteita, ei maksanut koskaan vaikka aina lupasi samana päivänä laittaa rahan tulemaan. En tietenkään vaatteita lähettänyt koska ei maksukaan näkynyt. Katselin vain nyt hänen myynti-ilmoitustaan ja siellä oli jotain kiinnostaviakin..mutta uskaltaako ruveta kaupoille?

En kysele tätä mitenkään pahalla, mutta onko kellään kokemuksia hänestä joko myyjänä tai ostajana?

Mullakin on yksi "tuttavuus" täältä Kaksplussan sivuilta, joka on käyttäytynyt monet kerrat kummallisesti. En sitten tiedä, onko just minulle...Hän on tehnyt niin, että tarjonnut vaatetta, kun olen jotain etsinyt, ja sitten ei ole koskaan lähettänytkään kuvia. En käsitä, miksi. Ja näin hän on tehnyt ainakin kolme kertaa. En viitsi nimimerkkiä paljastaa, mutta omituista käytöstä.

No ei ole kokemusta tuosta ap:n mainitsemasta nikistä vaan ite oon sen verran epäluulonen, että en alkas tekeen kauppoja sellasen kanssa josta olis syytä epäillä et saattas tulla ongelmia.
Netti ja kirpparit on kuiteskin niin tavaraa pullollaan et ei se ole yhdestä kauppakumppanista kiinni.

on huonoja kokemuksia!varasi ison kasan tavaraa ja lupasi maksaa ne pian.pakkasin tavarat laatikkoon mutta eipä kuulunut sen jälkeen yhtään mitään.vituttaa turhat lupaukset!