Maria - Upea kuusikymppinen nainen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Tutustuimme Marian kanssa deittisovelluksessa, jossa keskustelumme oli hyvin avointa alusta saakka. Puhuimme suoraan seksuaalisista mieltymyksistämme, haluistamme ja siitä, mikä meitä kiihottaa. Huomasimme ajatusmaailmamme ja toiveidemme kohtaavan poikkeuksellisen hyvin ikäerosta huolimatta. Maria on upea ja näyttävä 60-vuotias nainen, joka on erinomaisessa kunnossa ja olemukseltaan huomattavasti ikäänsä nuorekkaampi.

Maria pohti pitkään olisiko hän valmis kevyeen kohtaamiseen, sillä hän etsi pidempiaikaista kumppania. Hän oli juuri alkanut tapailla miestä, johon hän uskoi ehkä ihastuvansa. Silti ajatus itseään nuoremman miehen kohtaamisesta kiihotti häntä. Hetken pohdinnan jälkeen hän päätti haluavansa kokea tämän ja sovimme tapaamisen täysin luottamuksellisesti. Tapaaminen siirtyi kuitenkin seuraavalle päivälle Marian yllättävien menojen vuoksi. Lopulta hän perui sen, koska koki vääräksi tavata toista miestä tässä tilanteessa. Vastasin ymmärtäväni hänen päätöstään ja pyysin häntä ottamaan yhteyttä, jos hänen mielensä tai tilanteensa myöhemmin muuttuisi.

Vietin iltaa kotona jo ihan muissa merkeissä, kun huomasin Marian laittaneen minulle viestin. "Anteeksi, että mä soudan ja huopaan, mutta kyllä mä haluan toteuttaa tämän sitten kuitenkin. Olen menossa kotiin, laittaudun valmiiksi ja olisin valmis lähtemään tunnin päästä jos ok. ?" Huomasin viestin noin puoli tuntia sen lähetyksen jälkeen ja vastasin, että olisin itse valmis noin tunnin päästä mikäli hän on nyt oikeasti tulossa. Maria vahvisti asian ja ilmoitti, että tulee heti kun vaan pääsee. Kaikki ei mennyt kuitenkaan suunnitelmien mukaan, sillä Maria eksyi matkalla luokseni. Lopulta hän kuitenkin löysi perille ja ilmoitti olevansa lähellä. Annoin Marialle ohjeet kuinka hän löytää ovelleni. Katselin oven raosta, kun hissi saapui kerrokseen ja hissin ovi aukesi. Huomasin naisen tulevan sieltä ulos, mutta se olikin naapuri, joka oli hiukan hämmentyneen näköinen kun olin ovellani ovi raollaan ilman paitaa. Seuraavalla kerralla hissin ovi aukesi ja hissistä tuli tällä kertaa ulos ensin toinen naapurini ja sen jälkeen Maria. Maria asteli hissistä väärään suuntaan ja odotin kunnes naapuri meni sisälle. Huikkasin Marialle, että täällä ja hän asteli naureskellen luokseni. Häntä huvitti se kuinka vaikeaa hänen oli löytää ovelleni.

Laitoin oven kiinni perässämme ja tartuin Marian vartaloon kiinni. Maria näytti erittäin hyvältä ja hän oli pukeutunut kokonaan punaisiin asusteisiin. Päällä hänellä oli pitkä mekko, joka peitti hänen vartalonta täysin. Jalassa punaiset korkkkarit, jotka kopisivat lattiaa pitkin, kun talutin Marian sohvan reunalle. Autoin Mariaa riisumaan punaisen mekkonsa, jonka alta paljastuikin täysin punainen alusasusetti, jonka Maria oli luvannut laittaa päällensä. Hänellä oli päällään punainen korsetti, sukkanauhaliivi, stay-up -sukat ja pienet punaiset stringit, jotka verhoilivat hänen timmiä persettään upeasti. Tuo näky edessäni kiihotti minua erittäin paljon.

Lue tarina loppuun täällä:

Yhteistyössä