Marevan hoito kesken ja yllätys raskaus!!

Kokemuksia kyseisestä hoidosta!

Itsellä pitäisi saada vaihdettua lääkitys toiseen nyt kun on raskaana mutta tuntuu että täällä pituusasteilla ei lääkärit tajua mistään mitään! :)

Kuinka nopeasti teillä muilla lääkityksen vaihtoon ja asioiden selvittelyyn meni aikaa ku pikkusen meinaa olla kiire tuolla asialla kun kohta kuudes viikko mitä ilmeisemmin menossa....
 
Viimeksi muokattu:
Mulla otettiin fragmin käyttöön kun oli verikokeet otettu ja sisätautilääkärillä käyty ja sama joisen raskauden kohalla. Ekas verikokeisiin, sitten sisätautilääkärille ja sit fragmin piikitys alkaa. Toiset alottaa piikityksen vasta vko 22-28 mutta mulla se on alkanut aina heti.

Onnea raskaudesta!
 
Kiitoksia vastauksesta :)

Täällä ottivat pissanäytteen jossa varmistettiin raskaus.

Eli periaatteessa pitäisi sisätautilääkärille varata aika, jotta piikitys voitaisiin aloittaa?

Varmaan saa yksityiselle varata ajan kun kunnan puolella on hirveen vaikeeta päästä lääkäriin ellei sitten päivystykseen mene valittaa :)
 
Mä en tarkkaan muista mutta muistaakseni oon soittanu neuvolaan kertonu tilanteen ja saanu pika ajan sunnytyssairaalan sisätautilääkärille. Yksityisellä ei oo tarvinnu käydä. Sullakin varmaan pika aika melko helppo saada kun toi marevan jo valmiina.
 

Yhteistyössä