Marcot vai X-Adventuret

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja zen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

zen

Uusi jäsen
05.01.2005
20
0
1
Oisko jollain kokemusta noista Marcon Twin Go kaksostenrattaista. Niitä ei saa Suomesta ku Pikku Pingviinistä (ei näytä tällä hetkellä olevan niitä yhtään siellä) mutta sieltä niitä myydään kuulemma tosi paljon. Oon kahen vaiheilla kummat ostaisin. Marcoissa ois isompi tavarakori ja vähän leveämpi istumatila mutta X-Adventuret (Twincot) ois vähän kapeammat. Plussat ja miinukset.. Twincoja täällähän on jo kehuttu...
 

Similar threads

Yhteistyössä