Childwheels vai x-adventure twinco??

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Elikä kummat ois paremmat sisarrusrattaat 2vuotta ikäeroa lapsille?
Pistäkäähän plussat ja miinukset.
Niin ja nuo childwheelsissä tarkoitan niitä vierekkäin istuttavia.
 
ei oo kokoemuksia, kuin x-adventureista. voin sanoo, et tykkään tosi paljon käyttää niitä. kaks "huonoa puolta" niissä on, mut ne ei oo mua haitannu silleen. eli työntöaisaa ei voi säätää ylemmäa eikä alemmas eikä vaihtaa kulkusuuntaa eli lapsil on aina kasvot menosuuntaan. voin sanoo, ettei taida mistään löytyä niin ketteriä ja keveitä rattaita. ihan uskomatonta, kun voi yhdellä kädellä vaan pyöräyttää rattaat missä vaan ja mahtuu hyvin ovista, kun ovat niin kauheet kapeat. =)
 
Ne Alaska-Jotkut on samalla rungolla kuin nuo Twincot, niitä saa. Mun täytyy sanoa, että jos se 2-vuotias on jo painava, niin sitten on kehno vauvan kanssa ajella. Meillä esikoinen oli jo 14-kiloinen kaksosrattaita ostettaessa, että puolsi ihan hulluna ne kärryt. Ja kokeilimme useita kolmipyöräisiä, en tykännyt. Päädyimme sitten siihen tulokseen, että nelipyöräiset on jämerämmät ja Emmaljungat on kulkeneet hyvin. Eikä takuulla puolla. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:
Ne Alaska-Jotkut on samalla rungolla kuin nuo Twincot, niitä saa. Mun täytyy sanoa, että jos se 2-vuotias on jo painava, niin sitten on kehno vauvan kanssa ajella. Meillä esikoinen oli jo 14-kiloinen kaksosrattaita ostettaessa, että puolsi ihan hulluna ne kärryt. Ja kokeilimme useita kolmipyöräisiä, en tykännyt. Päädyimme sitten siihen tulokseen, että nelipyöräiset on jämerämmät ja Emmaljungat on kulkeneet hyvin. Eikä takuulla puolla. :)

Tuota olen vähän miettiny,että mitkä olis hyvät tuomoselle kaksvuotiaalle,että mahtuu hyvin olemaan ja just se ettei puoltais kovin.
Kuitenkin haluaisin mahollisiman pieni kokoiset että mahtuu hyvin kulkemaan ja jotenkin olen nyt ihastunu nuihin kolmipyöräisiin.
Nuissa chellwhilseissä sais tuota työntöaisaakin säädettyä,tietääkö kukaan niistä mitään?

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:
Ne Alaska-Jotkut on samalla rungolla kuin nuo Twincot, niitä saa. Mun täytyy sanoa, että jos se 2-vuotias on jo painava, niin sitten on kehno vauvan kanssa ajella. Meillä esikoinen oli jo 14-kiloinen kaksosrattaita ostettaessa, että puolsi ihan hulluna ne kärryt. Ja kokeilimme useita kolmipyöräisiä, en tykännyt. Päädyimme sitten siihen tulokseen, että nelipyöräiset on jämerämmät ja Emmaljungat on kulkeneet hyvin. Eikä takuulla puolla. :)

Tuota olen vähän miettiny,että mitkä olis hyvät tuomoselle kaksvuotiaalle,että mahtuu hyvin olemaan ja just se ettei puoltais kovin.
Kuitenkin haluaisin mahollisiman pieni kokoiset että mahtuu hyvin kulkemaan ja jotenkin olen nyt ihastunu nuihin kolmipyöräisiin.
Nuissa chellwhilseissä sais tuota työntöaisaakin säädettyä,tietääkö kukaan niistä mitään?

No meidän liki 90-senttinen ja 14-15-kiloinen oli talvivaatteissaan aivan auttamattoman suuri noihin kolmipyöräisiin. Mä suosittelen Brion Twinettejä tai Emmaljungia. :) Isompikin mahtuu hyvin, kulkee mistä vaan ja on ihan kevyet ja kapeat.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:
Ne Alaska-Jotkut on samalla rungolla kuin nuo Twincot, niitä saa. Mun täytyy sanoa, että jos se 2-vuotias on jo painava, niin sitten on kehno vauvan kanssa ajella. Meillä esikoinen oli jo 14-kiloinen kaksosrattaita ostettaessa, että puolsi ihan hulluna ne kärryt. Ja kokeilimme useita kolmipyöräisiä, en tykännyt. Päädyimme sitten siihen tulokseen, että nelipyöräiset on jämerämmät ja Emmaljungat on kulkeneet hyvin. Eikä takuulla puolla. :)

Tuota olen vähän miettiny,että mitkä olis hyvät tuomoselle kaksvuotiaalle,että mahtuu hyvin olemaan ja just se ettei puoltais kovin.
Kuitenkin haluaisin mahollisiman pieni kokoiset että mahtuu hyvin kulkemaan ja jotenkin olen nyt ihastunu nuihin kolmipyöräisiin.
Nuissa chellwhilseissä sais tuota työntöaisaakin säädettyä,tietääkö kukaan niistä mitään?

No meidän liki 90-senttinen ja 14-15-kiloinen oli talvivaatteissaan aivan auttamattoman suuri noihin kolmipyöräisiin. Mä suosittelen Brion Twinettejä tai Emmaljungia. :) Isompikin mahtuu hyvin, kulkee mistä vaan ja on ihan kevyet ja kapeat.

No voi harmi,pitäköhän mejän sit luopua nuista,onko jollain muulla joistaki rattaista muuta kokemusta.Rahanki puolesta jommatkummat nuista kärryistä olis meille hyvät,paljon nuo brion tai emmaljungat maksaa?
 
Twin city cross ja twin cerox emmaljungan rattaista vois olla mun mieleen niin kertokaahan niistä?Onhan niissä nuo selkänojat erilliset että ei tarvi isomman olla koko ajan makuasennossa kun vauva on kyydissä?
Mahtuuko tavarakoriin hyvin tavaraa?
 

Yhteistyössä