Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:
Ne Alaska-Jotkut on samalla rungolla kuin nuo Twincot, niitä saa. Mun täytyy sanoa, että jos se 2-vuotias on jo painava, niin sitten on kehno vauvan kanssa ajella. Meillä esikoinen oli jo 14-kiloinen kaksosrattaita ostettaessa, että puolsi ihan hulluna ne kärryt. Ja kokeilimme useita kolmipyöräisiä, en tykännyt. Päädyimme sitten siihen tulokseen, että nelipyöräiset on jämerämmät ja Emmaljungat on kulkeneet hyvin. Eikä takuulla puolla.
Tuota olen vähän miettiny,että mitkä olis hyvät tuomoselle kaksvuotiaalle,että mahtuu hyvin olemaan ja just se ettei puoltais kovin.
Kuitenkin haluaisin mahollisiman pieni kokoiset että mahtuu hyvin kulkemaan ja jotenkin olen nyt ihastunu nuihin kolmipyöräisiin.
Nuissa chellwhilseissä sais tuota työntöaisaakin säädettyä,tietääkö kukaan niistä mitään?