M minäminäminä Vieras 11.03.2010 #2 satuin maistamaan, ja olihan se nannaa. nyt olen karkkilakossa pääsiäiseen saakka ja eka suklaalevy on juuri tuo, joka kaupasta mukaani lähtee
satuin maistamaan, ja olihan se nannaa. nyt olen karkkilakossa pääsiäiseen saakka ja eka suklaalevy on juuri tuo, joka kaupasta mukaani lähtee
O oo Vieras 11.03.2010 #3 Mun piti ostaa viimeksi kauppareissulla, miten ihmeessä suklaan voi unohtaa?
? * Vieras 11.03.2010 #4 OI OI, pitänyt jo monta viikkoa ostaa ja maistaa, mutta aina olen unohtanut. Nyt on sit pakko!!!
V vieras Vieras 11.03.2010 #6 nythän sitä pitää itsekin ostaa, onneksi huomenna perjantai ja saa herkutella