M minä Vieras 10.03.2008 #1 kuka tehnyt puhelinmyynti työtä tms? tienaako siinä oikeasti? ja mitä pidit työstä?
unensieppaaja Aktiivinen jäsen 28.07.2007 2 107 0 36 Keski-Suomi 10.03.2008 #2 :wave: En pitänyt, en tienannut. Opiskeluaikana piti töitä tehdä, niin myin puhelimitse paperitavaraa ym. sekalaista rompetta kauppohin, korjaamoille jne.
:wave: En pitänyt, en tienannut. Opiskeluaikana piti töitä tehdä, niin myin puhelimitse paperitavaraa ym. sekalaista rompetta kauppohin, korjaamoille jne.