Marabou Schweizernöt

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cothis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:
:o :kieh: |O Perkele, oliks pakko?!!

Todellakin oli, tää levy on ollu mulla kaapissa odottamassa että pystyn syömään sen viisaudenhammas-pulmieni välissä.
Ja nyt mä pystyn vihdoin syömään sen, erittäin nautinnollista, olen pahoillani :hug:
 

Yhteistyössä