A annupannu Jäsen 21.09.2008 504 0 16 12.10.2008 #3 On tää samanmerkin daimsukulaatikin ihan syötävää
cothis Aktiivinen jäsen 10.11.2006 21 297 0 36 12.10.2008 #4 Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle: :kieh: |O Perkele, oliks pakko?!! Click to expand... Todellakin oli, tää levy on ollu mulla kaapissa odottamassa että pystyn syömään sen viisaudenhammas-pulmieni välissä. Ja nyt mä pystyn vihdoin syömään sen, erittäin nautinnollista, olen pahoillani :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle: :kieh: |O Perkele, oliks pakko?!! Click to expand... Todellakin oli, tää levy on ollu mulla kaapissa odottamassa että pystyn syömään sen viisaudenhammas-pulmieni välissä. Ja nyt mä pystyn vihdoin syömään sen, erittäin nautinnollista, olen pahoillani :hug:
Justiina 2004 the tuulitunneli Aktiivinen jäsen 16.03.2006 1 070 0 36 Pyykkivuori 12.10.2008 #6 |O |O |O |O |O |O :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: