V
voisko olla näin?
Vieras
jos sillä on kerran huono itsetunto ja se on ujo, niin ehkä se luulee ettet sä ole siitä kiinnostunut ja perääntyy siksi?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja voisko olla näin?:jos sillä on kerran huono itsetunto ja se on ujo, niin ehkä se luulee ettet sä ole siitä kiinnostunut ja perääntyy siksi?
Alkuperäinen kirjoittaja Suukkosuu:Jos se ei halua, että muut työkaverit huomaa teidän silmäpeliä ja pientä ihastusta.
Tai jos se tykkää leikkiä vaikeasti lähestyttävää. Se on huomannut, että se leikki toimii. Sä kiinnostut siitä enemmän ja yrität hakea hänen huomiota enemmän. Siitä hän saa itsevarmuutta ja tietoa, että olet kiinnostunut hänestä ja ehkä ihastunut kun reagoit olevasti hämilläsi...
Kokeile sä välillä olla huomaamatta häntä, älä katso häntä jos on muitakin juttukavereita lähettyvillä, miten sitten suu pannaan? En tiedä onko tuo hyvä neuvo... päätä itse...
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja voisko olla näin?:jos sillä on kerran huono itsetunto ja se on ujo, niin ehkä se luulee ettet sä ole siitä kiinnostunut ja perääntyy siksi?
Niin, en tiedä.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja voisko olla näin?:jos sillä on kerran huono itsetunto ja se on ujo, niin ehkä se luulee ettet sä ole siitä kiinnostunut ja perääntyy siksi?
Niin, en tiedä.![]()
tätä minäki väittäsin...
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja voisko olla näin?:jos sillä on kerran huono itsetunto ja se on ujo, niin ehkä se luulee ettet sä ole siitä kiinnostunut ja perääntyy siksi?
Niin, en tiedä.![]()
tätä minäki väittäsin...
Jos kuvitellaan Päätön, että sä oisit ujohko etkä niin kovin varma itsestäs ja omasta viehätysvoimastasi jonkun naisen suhteen, niin käyttäytyisitkö sä noin?
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja voisko olla näin?:jos sillä on kerran huono itsetunto ja se on ujo, niin ehkä se luulee ettet sä ole siitä kiinnostunut ja perääntyy siksi?
Niin, en tiedä.![]()
tätä minäki väittäsin...
Jos kuvitellaan Päätön, että sä oisit ujohko etkä niin kovin varma itsestäs ja omasta viehätysvoimastasi jonkun naisen suhteen, niin käyttäytyisitkö sä noin?
ei tarvii kuvitella, mä olen :ashamed:
helposti siinä noin kävis...
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja voisko olla näin?:jos sillä on kerran huono itsetunto ja se on ujo, niin ehkä se luulee ettet sä ole siitä kiinnostunut ja perääntyy siksi?
Niin, en tiedä.![]()
tätä minäki väittäsin...
ei tarvii kuvitella, mä olen :ashamed:
helposti siinä noin kävis...
:hug:
Kuulehan.. mä olen kyllä pyrkinyt vastaamaan tuon miehen katseeseen mahdollisimman usein, mutta se ei sitten ilmeisesti riitä kertomaan että mäkin voisin olla kiinnostunut? Ei mulla ole tilaisuutta mennä kahden kesken sille juttelemaan, mä kuvittelin että katseet riittäis kertomaan missä mennään? Miten sulle käy selväksi, että nainenkin on susta kiinnostunut eikä sun tunteet ole yksipuolisia? Mitä sä toivoisit että nainen tekisi tämmöisessä tilanteessa?
Ja anteeks että näin samaistan sut tuohon kysymääni mieheen.. mutkun sä oot mies.. ja ilmeisesti myös vähän ujo niinkuin hänkin :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja evita:Kuulostaa tosi kieroutuneelta ihmiseltä. Pysyisin kaukana.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja evita:Kuulostaa tosi kieroutuneelta ihmiseltä. Pysyisin kaukana.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja evita:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja evita:Kuulostaa tosi kieroutuneelta ihmiseltä. Pysyisin kaukana.
![]()
Ilmaisin itseäni ehkä hieman voimakkaasti. Mutta jos mies yhtenä hetkenä tekee kaikkensa osoittaakseen välittämistään ja seuraavassa hetkessä on kuin pakastin, joka ei edes noteeraa "ihastustaan", niin se on minusta epänormaalia ja pelottavaa.
Ujouden kanssa sillä ei pitäisi olla mitään tekemistä, koska ujous on pysyvä ominaisuus eikä jotakin, joka tulee ja menee täysin satunnaisesti.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:mä vaan olin erimieltä :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:itteeni en pidä kieroutuneena. en tosin edes ole se henkilö josta aapee puhuu :/