Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja aamuntorkku:Voi reippausMä alan varmaan sit taas viimetingassa askarteluhommiin kuten joka vuosi
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Kuva!
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Kuva!
Alkuperäinen kirjoittaja Kuulapyssy:Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Kuva!
En saa laitettua kun koira söi kameran piuhan :/
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Alkuperäinen kirjoittaja Kuulapyssy:Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Kuva!
Anna sille parafiiniöljyä. Kyllä me jaksetaan odottaa sitä kuvaa.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kuulapyssy:Noi on hyvin yksinkertaisia. Ostin tiimarin alesta semmoisia kultatähteä ja hienoa kuviopaperia. Valmiin korttipohjan päälle liimasin sitä kuviopaperia, siihen pari tähteä ja viimeistelin kortin sillä kimalleliimajutulla. Sitte vaan leimasimella hyvän joulun toivotukset ja tuli kyllä hienoja vaikka itse sanonkin:xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja MIIA:Alkuperäinen kirjoittaja Kuulapyssy:Noi on hyvin yksinkertaisia. Ostin tiimarin alesta semmoisia kultatähteä ja hienoa kuviopaperia. Valmiin korttipohjan päälle liimasin sitä kuviopaperia, siihen pari tähteä ja viimeistelin kortin sillä kimalleliimajutulla. Sitte vaan leimasimella hyvän joulun toivotukset ja tuli kyllä hienoja vaikka itse sanonkin:xmas:
Voi hitsi... mäkin haluun... Mulla on kauhee askarteluvimma mutta kun en osaa mitään![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kuulapyssy:Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Kuva!
Alkuperäinen kirjoittaja Kuulapyssy:Alkuperäinen kirjoittaja MIIA:Alkuperäinen kirjoittaja Kuulapyssy:Noi on hyvin yksinkertaisia. Ostin tiimarin alesta semmoisia kultatähteä ja hienoa kuviopaperia. Valmiin korttipohjan päälle liimasin sitä kuviopaperia, siihen pari tähteä ja viimeistelin kortin sillä kimalleliimajutulla. Sitte vaan leimasimella hyvän joulun toivotukset ja tuli kyllä hienoja vaikka itse sanonkin:xmas:
Voi hitsi... mäkin haluun... Mulla on kauhee askarteluvimma mutta kun en osaa mitään![]()
En mäkään, siksi teen kaikkea yksinkertaista ja noi valmiit leimasimet ja askartelukuviot on kyllä tosi näppäriä.
Ja mun mielestä itse tehty kortti, olipa se oikeestaan millanen tahansa, on aina hienompi kuin valmis kortti =)
Alkuperäinen kirjoittaja ammis:Mä oon jo alottanu 3D korttien teon, teen niitä n. 20-30 kpl myyntiin ja sit vielä omat 3D kortit siihen lisäks. Sit pitäis tehdä loppuun 20 kpl joulukortti tilaus, joista kuva profiilissa. Tuossa kortissa on sisällä kuultopaperi johon tulostan joulurunon. Tosin siitä puuttuu vielä Hyvää Joulua teksti kun en oo päässy vielä Sinelliin asti hakemaan leimasinväriä. Teetätin leimasimen vanhan ajan teksti tyylillä ja sain leimasimen maanantaina, ens viiikolla käyn hakee värin ja loput materiaalit ni saan tehtyä noi pois.
Alkuperäinen kirjoittaja askartelija aloittelija:Alkuperäinen kirjoittaja ammis:Mä oon jo alottanu 3D korttien teon, teen niitä n. 20-30 kpl myyntiin ja sit vielä omat 3D kortit siihen lisäks. Sit pitäis tehdä loppuun 20 kpl joulukortti tilaus, joista kuva profiilissa. Tuossa kortissa on sisällä kuultopaperi johon tulostan joulurunon. Tosin siitä puuttuu vielä Hyvää Joulua teksti kun en oo päässy vielä Sinelliin asti hakemaan leimasinväriä. Teetätin leimasimen vanhan ajan teksti tyylillä ja sain leimasimen maanantaina, ens viiikolla käyn hakee värin ja loput materiaalit ni saan tehtyä noi pois.
Missä teetätit leimasimen ja paljo makso??
Kovasti kiinnostunut mutta en ole kuullutkaan että voisi jostain myös tilata![]()