Miten joulukortit esille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ippu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Ippu

Aktiivinen jäsen
07.05.2005
2 363
0
36
Tuli tuosta joulukortti-ketjusta mieleen, että miten laitatte joulukortit esille, siis jos laitatte?

Olen muutamina jouluina kokeillut erilaisia juttuja, mutta en ole vielä löytänyt mieleistä konstia.
Olen laittanut jääkaapin oveen, ja ihan vaan kaapin oveen, mutta ei... ne ei vaan tunnu järkeviltä tavoilta, keittiöstä niitä ei kukaan näe, ja kaapin ovesta taas tulee levottoman näköinen, varsinkin kun yks kortti on pystyyn ja kuus muuta vaakaan, ja seassa itsetehtyjä, ja on erikokoisia ja...

Ideoita? Miten laittaa joulukortit esille joulun ajaksi?

Mä olen tehnyt korteista sellaisia korttiketjuja, jotka oon laittanut vaikka oveen . Vanhassa keittiössä laitoin kaapin oviin, mutta nyt uuteen en malta :)

itse laitan keittiössä pitkän hyllyn väliin narun ja siihen kortit pikkupyykkipojilla kiinni, helppo ottaa joulu jälkeen pois. meillä kortit näkyy sopivasti ruokapöytään, voi sitten ihastella tulleita kortteja.

Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Alkuperäinen kirjoittaja Nirppurotta laiskana:
Mä olen tehnyt korteista sellaisia korttiketjuja, jotka oon laittanut vaikka oveen . Vanhassa keittiössä laitoin kaapin oviin, mutta nyt uuteen en malta :)

Korttiketjuja?

Narulla tai teipillä laittanut kortteja alekkain roikkumaan ja sitten sen helahoidon ripustanut jonnekin näkyvälle paikalle

Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Alkuperäinen kirjoittaja Nirppurotta laiskana:

Korttiketjuja?

Minä olen tehnyt "korttiketjun" niin, että olen jokaiseen korttiin tehnyt rei´ittäjällä reiän. Siitä olen pujottanut vaikkapa lahjapaperinauhan ja sitten olen pingottanut nauhan kortteineen jollekin seinälle. Kortit voi asetella niin tiheästi tai harvaan kuin haluaa.

Kiinni seinään olen saanut systeemin yleensä leveällä maalarinteipillä, jonka saa piiloon, kun kähertää nauhan päitä reippaasti ja pistää niitä maalarinteipin päälle.

Tällä tavalla kaikki kortit on saanut suurin piirtein näkyville aika helposti ja kauniisti.

Yhteistyössä