mansikoiden hinta tuplaantu yhdessä yössä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Eilen vielä torilla mansikka 5 ?/l ja nyt tänään 10 ?/l.

Ja kaikilla kauppialla tietysti sama hinta.

Joo mahtoiko kauppa käydä hyvinkin. Itse jätin mansikat torille.

en kyllä niin paljon mansikoista tykkää että kymppiä litralta maksaisin.. vähän sen makua tuossa, että ihmiset ostaa niitä kun haluaa, oli hinta mikä tahansa!! itse poimittuna loppukesästä tuolla hinnalla saa 10 litraa..

täällä torilla ne on maksanu korkeintaan 4 euroa rasia. ruotsalaiset mansikat taisi olla 4 euroa litra. jaa mutta tuo rasia onko se sitten vaan puolen litran... =)

Onpa kalliita. Mä olen ollut torimyyjänä, ja meillä oli juhannuksena yleensä vähän halvemmat mansikat kuin alkuviikosta. Kun puolilta päivin lopeteltiin kuitenkin, niin piti saada varmasti kaikki myytyä. Viimeiset litrat myytiin jopa eurolla.

VOI HELVELLTI KUN SIIHEN SAATANAN RASIAAN EI TODELLAAKAAN MAHDU LITRAA MANSIKOITA VAAN NE ON SIT KILOHINNOILLA. 1 KG= 2 LITRAA ET LASKEKAAPA SIITÄ, TALIPÄÄT!!!!!!!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja VOI VITTU MITÄ VÄKEÄ:
VOI HELVELLTI KUN SIIHEN SAATANAN RASIAAN EI TODELLAAKAAN MAHDU LITRAA MANSIKOITA VAAN NE ON SIT KILOHINNOILLA. 1 KG= 2 LITRAA ET LASKEKAAPA SIITÄ, TALIPÄÄT!!!!!!!!!!

Siinäpä vasta positiivinen ihminen. Oikein hyvää juhannusta sinulle!

Mitä sä keuhkoot? Kaikki muut tässä ketjussa vertailee litrahintoja ja sä tulet huutamaan tänne kilohinnoista.

Ahaas, eli kun litran mitalla laitetaan yhen kerran rasiaan mansikoita niin se määrä tuplaantuu? Olen sanaton tämän ihmeen edessä :o

Yhteen litran rasiaan menee ihan todellakin litra mansikoita. :)

Ja litra painaa yleensä 550g. Niitä mansikkarasioita punnitsin pari kesää sitten kymmeniä, ja muutaman gramman heittoja oli. Joten ihan turha inistä litrakaupasta.

Meillä on kotimaiset maksanut 3,50 puolen litran rasia niin kauan kun niitä on myynnistä nyt ollut, litra maksoi eilen 6e, mut tänään ei taas ollut kuin puolen litran rasioita 3,50 eli ei tuplaantunut mutta vähän nousi kuitenkin

Yhteistyössä