mansikkakakkuun täytettä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Suositelkaan jotain pilttiä tai muuta 1.v kakun sisälle. Päälle tulee mansikoita. Banaania ei voi laittaa kun poitsu ei siitä tykkää.

Lisäksi sisään tulis kermaa, rahkaa ja tuorejuustoa.

Noiden ja mansikoiden lisäksi voisi sopia suklaa

tai sitten tälläinen, jota itsekin suunnittelin tekevän:
http://www.hellapoliisi.fi/reseptit/reseptit/hyydytetyt-kakut/kahden-suklaan-kakku.php

Laita mansikkamoussea väliin. Eli mansikkaa, rahkaa, kemaa ja liivatetta sekasin ja maun mukaan sokeria, niin tulee ihan paras täyte, katso ohje netistä sävellän aina omasta muistista niin en osaa määriä kirjottaa.

Mä oon sitä mieltä, että on suorastaan huijausta jos tällä hetkellä mansikkakakun sisältä ei löydy TUORETTA mansikkaa. :ashamed:

Mä siis laittaisin vaan tuoreita mansikoita ja sitten kermaa ja rahkaa/mascarbonejuustoa.
Mutta tää on vaan mun mielipide. :D

Alkuperäinen kirjoittaja papan mamma:
Mä oon sitä mieltä, että on suorastaan huijausta jos tällä hetkellä mansikkakakun sisältä ei löydy TUORETTA mansikkaa. :ashamed:

Mä siis laittaisin vaan tuoreita mansikoita ja sitten kermaa ja rahkaa/mascarbonejuustoa.

Luulenpa et tämä ehdotus vois olla paras. Jättää kikkailut pois ja tehdä vain ja inoastaan mansikkakakku :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja papan mamma:

Luulenpa et tämä ehdotus vois olla paras. Jättää kikkailut pois ja tehdä vain ja inoastaan mansikkakakku :)

Tee niin.
Mä olen joskus kaikkia hienoja tuttuja kokeillut ja kuitenkin aina parhaaksi totean ne vanhat hyvät jutut, äidiltä opitut.
;)

Yhteistyössä