Mankeloin tai silitän. Muuten ei huvittais, mutta se sility ja manklaus on mun "omaa aikaa". Sillon mies ottaa lapset ja antaa minun puuhailla rauhassa. Muuten kait jäis vähän vähemmälle
jep, kaappitilaa naftisti, mankeloituna menevät pienempään tilaan...mankeloin myös pyyhkeet ym.samasta syystä
Samalla saan ajatusten lepotaukoa kun karkaan perheeltä kellariin mankeloimaan
Mankeloin pyyhkeet ja lakanat. Ihanaa mennä nukkumaan mankeloituihin lakanoihin, tuntuu jotenkin puhtaammiltakin =) Ja tosiaan menee pienempään tilaan, meillä kun ei muutenkaan liikoja tota kaappitilaa ole.