mankeloitko lakanasi?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SatuKa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En, koska en omista mankelia. Äitini mankeloi aina, ja kyllä ne on ihan toisen tuntuiset käydä ekaa kertaa unille kuin mankeloimattomat. Ehkä vielä joskus itekin mankelin saisin.
 
En. Pesen lakanat kotona, enkä tosiaan jaksa tuonne alas lähtee niitä erikseen mankeloimaan. Päätin, että käyn silittämään. Mahtuu huomattavasti pienempään tilaan ja onhan ne kivemmat laittaa sänkyyn silitettyinä. :D
 

Yhteistyössä