Manducan omistajia paikalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja v
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

v

Vieras
Onnistuuko tuommoisen ihan pienen, muutaman viikon ikäisen, kantaminen siinä ihan helpolla?
Kokemuksia kaipailen. Meillä on tuolla kaapin perukoilla vanha rintareppu, jonka käyttöä ei ilmeisesti kovin suositella. Mietin tuon Manducan ostoa...

Ihan helppoa. Meidän likka oli siinä 5 viikkoisena monta tuntia kun olin messuilla. Hyvin viihtyi eikä edes painanut yhtään mitään. :D Repun suojissa pystyy jopa imettämään. Kunhan harjoittelet sitä kiinnitystä vähän etukäteen niin huomaat kumpi kiinnitystapa sopii sulle paremmin. Manduca on yksi parhaista ostoksista mitä olen tehnyt.

Onnistuu, mutta se vauvan laittaminen reppuun on vähän hankalampaa, kuin jo isomman vauvan. Tai siis lähinnä sen vauvatuen käyttö, kun on pakko päästä istumaan sitä käytettäessä.

Onnistuu. Manduca on hyvä sijoitus: pitkä käyttöikä ja käytetystä saat vielä hyvät rahat sitten vuosien päästä. :) Vain kudottu liina menee monipuolisuudessaan kunnon ergonomisen kantorepun edelle.

Rintareppu kannattaa viskata kaatiskuormaan. Muuten olen kierrätyksen kannattaja mutta rintareppua en soisi kenekään käyttöön.

Meillä kyllä onnistui vasta isompana. Lapsi huusu kurkku suorana koko ajan repussa, kunnes oli niin iso, että ei sitä "pikkuvauvaläppää" enää tarvinnut, olisko ollu 4 kk.

Kantoliinassa kannettiin sitten siihen asti.

Yhteistyössä