MAMUT!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja potuttaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

potuttaa

Vieras
miksi ihmeessä maahanmuuttajilla on varaa hienoihin kaliisiin vaatteisiin?
täälläki noi mamu jätkät on viimisen päälle huoliteltuja, on jack & sonesin vaatetta ja hienosti parturissa laitatettua tukkaa ja kultakoruja ja autoja, yms.

niin ja yks maahanmuuttaja tyttö sano että hälle sosku maksaa vuokran,mokkulan,puhelinmenot,vaatteet sähköt yms. ja saa vielä viikkorahaa 70?!! SIIS MITÄ VIDUA!

ja ite meet sossuun ni saat kynytettyä jonku hikisen summan,millä elät nipin napin. tai sitten et saa olleskaa..
okei,ne tulee tänne ilman mitään. MUTTA JOTAIN RAJAA!!!

sitte ne ei osaa jumalauta käyttäytyä!
kerrostalot paskana pihoineen
autoja ryöstellään
VIET jonku lapsen kuseman patjan roskikseen niin ne käy sen sieltä hakeen
sitte ne aina tulee paikalliseen kuppilaan istumaan tiskille ja nurkkiin
ja kyylää naisia
ja ootakko lähet yksin hoiperteleen ni ne tulee perässä
"hei sinä kaunis, onko sinulla poikakaveri,saadako minä sinu puhelinnnumero"

ei siinä mitään jos joku perhe jostin sodan jaloista tulee,mutta
SUOMENKANSAN PÄÄTTÄJÄT VOIS AATELLA PIKKASEN TARKEMMIN

SUOMI MUKA HYVINVOINTIVALTIO
JOSSA KUITENKIN ON IHAN JUMALATTOMASTI KODITTOMIA

MINUSTA VÄÄRIN ETTÄ SUOMEN KODITTOMILLE EI LÖYDY RUOKAA,VAATETTA EIKÄ KATTOA PÄÄN PÄÄLLE EIKÄ OIKEUTTA HYGIENIAAN JA PUHTAUTEEN
TOISIN KUIN NÄILLE MAMUILLE JOITA OTETAAN ILOMIELIN KOKO AJAN VASTAAN

JA NÄÄ LUKUTAIDOTTOMAT MAMUT VIE MEIDÄN TYÖPAIKAT..

jos minä oisin eduskunnan päättäjä,niin tulis ainaki vipinää lakipykäliin!!!

Jaa'a en tiedä siellä Porvoossa mutta täällä ainakin mamut saa ihan sen saman toimeentulotuen kuin kaikki muutkin. Jos enemmän rahaa on, se selittyy sillä että perheessä on useita lapsia, 10 lapsen lapsilisät on jo kiva määrä. Eivät juo alkoholia, eivät polta, ruoka on yksinkertaista ja mun tuntemat ostavat vaatteet kirppiksiltä ja kierrättävät lapselta toiselle.

Alkuperäinen kirjoittaja :):
Jaa'a en tiedä siellä Porvoossa mutta täällä ainakin mamut saa ihan sen saman toimeentulotuen kuin kaikki muutkin. Jos enemmän rahaa on, se selittyy sillä että perheessä on useita lapsia, 10 lapsen lapsilisät on jo kiva määrä. Eivät juo alkoholia, eivät polta, ruoka on yksinkertaista ja mun tuntemat ostavat vaatteet kirppiksiltä ja kierrättävät lapselta toiselle.

TAISI MENNÄ TOI SUN MAANTIETO PIKKASEN VÄÄRÄÄN PAIKKAAN...

porvoo on aika kaukana Lapista :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

TAISI MENNÄ TOI SUN MAANTIETO PIKKASEN VÄÄRÄÄN PAIKKAAN...

porvoo on aika kaukana Lapista :D

No mut jokatapauksessa Suomen lain mukaan maahanmuuttajat saa ekat 4v kotoutumistukea, joka on suunnilleen samankokoinen kuin toimeentulotuki. Ja saadakseen sen on osallistuttava suomen kielen kurssille yms. Eli syytä niitä teidän sossutätejä jos en antaa enemmän, ei se niiden vika oo ketä pyytää.

Taas tällanen super rasistinen kirjoitus. Miten näin suppean maailmankatsomuksen voi edes omata?
Mun mamu ystävät tapasti laittaa ja leikata toistensa tukat, mihin ei mene rahaa. Se Jack & Sones nyt ei ole niin kallista, varsinkaan ALE:ssa. Usko tai älä, niin osa niistä mamuista käy myös töissä. Se on myöskin valintakysymys mihin rahansa laittaa.

Ne mamu kodit joissa olen käynyt (useampi), niin niissä on ollut vanhemmat + 7 lasta kolmiossa. Kalusteina siellä on ollut lähinnä sänkyjä, sohva + keittiön kalusteet. En ole vastaavaan köyhiä koteja nähnyt yhdelläkään suomalaisella, vaikka mulla lapsena olikin kavereita vähävaraisista perheistä.

Ole minäkin elänyt vähällä rahalla lapsena ja nuorena aikuisena, mutta ei se ole minulta ollut koskaan pois että muitakin autetaan.

oletko kuullut harkinnanvaraisesta toimeentulotuesta? perustt-tuen saa toki kaikki saman, mutta ylimääräistä vaan harvat ja valitut. yleensä pakolaiset... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja trolli:

oletko kuullut harkinnanvaraisesta toimeentulotuesta? perustt-tuen saa toki kaikki saman, mutta ylimääräistä vaan harvat ja valitut. yleensä pakolaiset... :whistle:

No ei kai se niiden pakolaisten syy oo jos sossutädit niille extraa antaa....

SUOMI MUKA HYVINVOINTIVALTIO
JOSSA KUITENKIN ON IHAN JUMALATTOMASTI KODITTOMIA

MINUSTA VÄÄRIN ETTÄ SUOMEN KODITTOMILLE EI LÖYDY RUOKAA,VAATETTA EIKÄ KATTOA PÄÄN PÄÄLLE EIKÄ OIKEUTTA HYGIENIAAN JA PUHTAUTEEN
TOISIN KUIN NÄILLE MAMUILLE JOITA OTETAAN ILOMIELIN KOKO AJAN VASTAAN

JA NÄÄ LUKUTAIDOTTOMAT MAMUT VIE MEIDÄN TYÖPAIKAT..

just toi!! toi on niin totta.Koitettas ensin hoitaa suomessa omille kansalaisille hyvä olo ja sitte vasta jaettais apua niille muille.

ärsyttää ku mamut makaa himassa,molemmat vanhemmat,ja roudaa mukelonsa jo 1vee päiväkotiin "kieltä oppimaan"... päiväkoti täynnä mamujen lapsia,vaik MOLEMMAT vanhemmat kotona. Joistain perheistä tulee sit joka vuosi uusi 1vee hoitoon...hoitaisivat itse edes 3-vuotiaiksi.

Meniks vähän ristiin toi sun kirjoitus...miksi ne hakisi kusisen patjan roskiksesta jos kerran sossu maksaa kaiken! =)
Kaikki maahanmuuttajat joita tunnen ovat kyllä saaneet ihan saman kun suomalaisetkin sieltä sossasta! Ehkä alussa kun tulevat tarvitsevat hieman enemmän apua kun ovat ihan eri lähtöpisteessä kun suomalaiset!

hmmm, mäkin tiedän suomalaisia, jotka pystyy niillä tukirahoillaan päivystämään baareissa klo 9 alkaen.. niilläkin rahoilla vois parit merkkivaatteet ostaa? mä oon lapsuudesta asti tuntenut mamuja, ja näillä mun kotinurkilla heitä on äkki arvaamalla varmaan n.40-50%, mutta en ole nähnyt yhtään työtöntä mamua, joka ajelisi sillä bemarilla ja olisi päästä varpaisiin kultakäätyjä täynnä.

ja onkos sulla muuten käynyt mielessä, ettei läheskään kaikki mamut ole köyhiä tänne tullessaan? saattavat olla hyvinkin varakkaista perheistä.

Yhteistyössä