P
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mitkä mamut? Ulkomaalaisiahan nuo ovat.
Kun sulla ap tuntuu liikenevän niin paljon aikaa palstailuun, mikset lähde pikimmiten tuonne Kotkaan valvomaan vähän tuota meininkiä? Taskuvarkaat ovat tosi inhottavia, eivätkä suomalaiset valitettavasti vielä osaa oikein varoa noita ammattimaisesti ryösteleviä tyyppejä. Toisin kuin luulet, he eivät ole aikeissa asettua Suomeen pysyvästi, vaan lähtevät livohkaan mukavan saaliin saatuan. Sinä voisit estää sen!
Saisit sinäkin vihdoin jotakin OIKEAA meriittiä ja me saisimme näyttöä siitä, että todella välität maasi kansalaisista![]()
Mamu tosiaan tarkoittaa Suomessa oleskelevaa rikollista ulkomaalaista,tämä tosin on eräiltä jäänyt huomaamatta.
Mitkä mamut? Ulkomaalaisiahan nuo ovat.
:flower:
Kiitos kun kerroitte, mun sanasto alkaa olla ilmeisesti kivikaudelta. Varmaan ne suomesta ruotsiin sodanaikana lähetetyt kasvattilapset olivat myös samaa kastia?
Niina hyvä, minä keskustelin nyt ap:n kanssa, enkä sinun![]()
Muuttuuko status kansalaisuuden myötä vai onko se muuttumaton?
Itse käsitän ulkomaalaisella muualla kuin Suomessa asuvan henkilön, joskin ehkä suomessa vakituisesti asuvankin voi niin nähdä. Suomen kansalainen ei kyllä mielestäni enää ole ulkomaalainen, vaikka miten kääntäisi. Oli sitten muuttanut mistä maasta tahansa.
:flower:
Kiitos kun kerroitte, mun sanasto alkaa olla ilmeisesti kivikaudelta. Varmaan ne suomesta ruotsiin sodanaikana lähetetyt kasvattilapset olivat myös samaa kastia?
Se että sinä ja pari alter egoasi käytätte sanaa vastoin sen tarkoitusta, ei tarkoita sitä että kieli tai sanan alkuperäinen tarkoitus muuttuisi.
Tietenkin se voi olla vaikeaa höyrypäissään muistaa montaa hurjan vaikeaa nimitystä muulle kuin suomalaissyntyiselle alkuperäisasukkaalle.
Aika jännnää silti, että kirjoitustyylisi muistuttaa tuota ap:n tyyliä samoin kuin erään Sannan, vieraan ja monen monen muun kirjoittelijan/linkittäjän/kopioijan tyyliä![]()
Taas sä erehdyit.