Ala-asteen uskonnon tunneilta on jäänyt mieleen opetus: älä anna nälkäiselle kalaa vaan opeta hänet kalastamaan. Sopii hyvin tähän.Sun mielestä sodan uhreja ei siis pitäisi auttaa vai?
Ala-asteen uskonnon tunneilta on jäänyt mieleen opetus: älä anna nälkäiselle kalaa vaan opeta hänet kalastamaan. Sopii hyvin tähän.Sun mielestä sodan uhreja ei siis pitäisi auttaa vai?
Joko suvakit ovat löytäneet mamun patsaalle paikan?
http://m.iltalehti.fi/uutiset/2016102122496895_uu.shtml
Miten sä autat sodan uhreja "kalastamaan"? Taidat käyttää sanontaa vain tekosyynä, kun et halua auttaa.Ala-asteen uskonnon tunneilta on jäänyt mieleen opetus: älä anna nälkäiselle kalaa vaan opeta hänet kalastamaan. Sopii hyvin tähän.
Mä en halua auttaa, mutta en aio estää sinua lähettämästä kaikkia rahojasi Syyriaan.Miten sä autat sodan uhreja "kalastamaan"? Taidat käyttää sanontaa vain tekosyynä, kun et halua auttaa.
Kyllä jokaisella suomalaisellakin äijällä on läheinen yhteys jihadisteihin ja isisiin. Jo aikoinaan väinämöiselläkin oli.Ei toi äijä merkitse mulle eikä mikään äijä yhtään mitään. Se on kusettaja mut niin on suomalaiset äijät. Sen takia laittakaa kaikki äijien tekemät rikokset aina eikä vaan jonkun irakilaisen.
Neuvo on itse asiassa huono. Nälkäiselle nimenomaan pitää antaa ruokaa, mutta sitten kun vatsa on täynnä, voi antaa kalastusvälineet.Ala-asteen uskonnon tunneilta on jäänyt mieleen opetus: älä anna nälkäiselle kalaa vaan opeta hänet kalastamaan. Sopii hyvin tähän.
Jos et ole vielä tajunnut, niin voin kertoa sinulle, ettei muslimien vatsat tule koskaan täyteen.Neuvo on itse asiassa huono. Nälkäiselle nimenomaan pitää antaa ruokaa, mutta sitten kun vatsa on täynnä, voi antaa kalastusvälineet.
Tylsä aihe, enkä ole kiinnostunut ruotimaan sitä (muslimeita). Kommentoin vaan tuota sanontaa.Jos et ole vielä tajunnut, niin voin kertoa sinulle, ettei muslimien vatsat tule koskaan täyteen.
En tarvitse mitään tekosyytä, voin sanoa ilman kiertelyjäkin, että henkilökohtaisesti minua ei kiinnosta auttaa.Miten sä autat sodan uhreja "kalastamaan"? Taidat käyttää sanontaa vain tekosyynä, kun et halua auttaa.
Ongelma on siinä, että maha täynnä niitä välineitä ei ole halukkuutta opetella käyttämään.Neuvo on itse asiassa huono. Nälkäiselle nimenomaan pitää antaa ruokaa, mutta sitten kun vatsa on täynnä, voi antaa kalastusvälineet.
Mehän emme tiedä vielä tarkemmin mitä hän on niiden 28 käynnin aikana tehnyt. Että aika rankkaa sanoa ettei merkitse mitään.Ei toi äijä merkitse mulle eikä mikään äijä yhtään mitään. Se on kusettaja mut niin on suomalaiset äijät. Sen takia laittakaa kaikki äijien tekemät rikokset aina eikä vaan jonkun irakilaisen.
Olisiko poistettu? Adhamia koskevat viestit on yleensä poistettu siellä . Taitaa kognitiivinen dissonanssi käydä liian rankaksi.En löytänyt tällaista ketjua Rasmuksen sivulta ollenkaan...
Veikkaan, että Hesarille on tullut ihan helvetinmoinen kiire tuon jutun kanssa. Muuten mv olisi taas päässyt näpäyttämään.Hesarin on pakko uutisoida tämä. Sillä ei ole vaihtoehtoa kun kyseessä on kuitenkin tyyppi joka ollut uutisissa hyväntekijänä ja sankarina joka uskaltaa viedä lahjoituksia lapsille sodan keskelle.
Niin, ja voin myöntää että kun näin Ramista pätkän telkussa jokin aika sitten ajattelin että tyyppi tekee tosi hyvää työtä ja voisin lahjoittaa sen toiminnalle muutaman euron. Onneksi en kuitenkaan ehtinyt ajatuksesta tekoihin.
Ihmettelin kyllä, kun jossain seiskan uutisissakin asiasta kerrottiin.Veikkaan, että Hesarille on tullut ihan helvetinmoinen kiire tuon jutun kanssa. Muuten mv olisi taas päässyt näpäyttämään.
Epäilen samaa.Alan yhä vahvemmin uskoa siihen, että takana on spr:n projekti ohjata hyväntekeväisyysrahat omaan kirstuun
Nykyään tuo sanonta kuulu Pelastuarmeijan joulupata "mainoksen" innoittamana että: "Älä anna köyhälle lapselle kenkiä, vaan opeta hänet tekemään niitä, niin ehkä hän pääsee tennaritehtaalle lapsityövoimaksi."Miten sä autat sodan uhreja "kalastamaan"? Taidat käyttää sanontaa vain tekosyynä, kun et halua auttaa.
Muistelisin, että tämä on minun viestiRasmus ei petä tälläkään kertaa: kyllä suomalaisetkin tekevät vakuutushuijauksia.
Huoh.