Uskooko nämä Ylen toimittajat itse mamujen valheita, vai levittävätkö tietoisesti valheita?
No ainakin toi Sanna vaikuttaa vähän lapselliselta että varmaankin uskoo ihan vilpittömästi.Uskooko nämä Ylen toimittajat itse mamujen valheita, vai levittävätkö tietoisesti valheita?
Mä luulen, että uskovat eivätkä ymmärrä levittävänsä valheellista tietoa.Uskooko nämä Ylen toimittajat itse mamujen valheita, vai levittävätkö tietoisesti valheita?
Arvaa sylettääkö yhtään maksaa näille toistaitoisille ja asennevammasille toimisttajanplantuille hyvää liksaa verojen muodossa?Mä luulen, että uskovat eivätkä ymmärrä levittävänsä valheellista tietoa.
Toimittajan ammatissa tämä on varmaan kaikkein huonoin vaihtoehto. Jopa suoranainen valehtelu olisi "uskottavampaa", mutta se, että tutkiva journalismi on täysin höynäytettävissä ei oikein vakuuta minkään muunkaan tiedon jakamisen suhteen.
Mulla on sellanen käsitys, että se on alkanut sylettää useitakin ihmisiä ja näitä ihmisiä tuntuu olevan jatkuvasti enemmän.Arvaa sylettääkö yhtään maksaa näille toistaitoisille ja asennevammasille toimisttajanplantuille hyvää liksaa verojen muodossa?
http://www.hs.fi/ulkomaat/a1476942210831Suomalaiset äijät on huijanneet aina. Tossa jutussahan ei oikein selvinnyt mitään että mitä on ees tapahtunut.
Enemmän sääntö kuin poikkeus. Tätä juttua kun seuraa Britanniaan tuotujen "lapsipakolaisten" ohella niin alkaa tuntua että kupla on puhkeamassa.Se on jännää miten sattuukaan, että monesti kun löydetään joku maahanmuuttajataustainen henkilö, joka voidaan kuvata positiivisessa mediavalossa niin lopulta siitäkin paljastuu jotain rikollista/hämärää.
En löytänyt tällaista ketjua Rasmuksen sivulta ollenkaan...Rasmus ei petä tälläkään kertaa: kyllä suomalaisetkin tekevät vakuutushuijauksia.
Huoh.
Ei toi äijä merkitse mulle eikä mikään äijä yhtään mitään. Se on kusettaja mut niin on suomalaiset äijät. Sen takia laittakaa kaikki äijien tekemät rikokset aina eikä vaan jonkun irakilaisen.http://www.hs.fi/ulkomaat/a1476942210831
Ymmärrän ettet millään halua uskoa mitään pahaa ihmisistä jotka ovat sinulle puolijumalia. Mutta luepa tuo juttu oikein ajatuksella, niin ehkä sinunkin silmäsi aukeavat edes vähän. Tuo mies on kusettaja, rikollinen, pahoinpitelijä ja kaikkea näköjään maan ja taivaan väliltä. En edes voi ymmärtää teitä jotka tähän uskoitte.
Täytyy myös ymmärtää, että näissä konfliktialueiden kulttuureissa on enemmän sääntö kuin poikkeus "pieni" valehtelu ja vilunkipeli. Joten hän tuskin on nähnyt mitään väärää toiminnassaan. Kunhan toteuttaa kulttuuriperimäänsä.Enemmän sääntö kuin poikkeus.
Hesarin on pakko uutisoida tämä. Sillä ei ole vaihtoehtoa kun kyseessä on kuitenkin tyyppi joka ollut uutisissa hyväntekijänä ja sankarina joka uskaltaa viedä lahjoituksia lapsille sodan keskelle.Ehkä järki on vihdoinkin voittamassa tässä jatkuvassa mamutuksessa, kun HS uutisoi tällaisen uutisen.
Rajansa kaikella. Suomalainen mies ei ikinä väittäisi salakuljettavansa sotatantereelle lelujaSuomalaiset äijät on huijanneet aina. Tossa jutussahan ei oikein selvinnyt mitään että mitä on ees tapahtunut.
NoloaNo nyt tä homma selvis. SPR huomasi, että tä Rami vetää niiltä hirveet rahat välistä ja halusi sen toiminnan loppumaan, jotta pääsee itse jaolle...
En tiedä voisko tämä enää läpinäkyvämpää olla. Seuraavana päivänä siitä, kun otsikoidaan Ramin kusetuksesta tulee SPR esiin lehtiotsikoissa kertoen, että he kyllä järjestävät hyväntekeväisyystoimintaa Syyriaan.
Pah!
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016102122497117_uu.shtml
Valhemedian on pakko uutisoida ettei vaan MV ehdi ensin...Hesarin on pakko uutisoida tämä. Sillä ei ole vaihtoehtoa kun kyseessä on kuitenkin tyyppi joka ollut uutisissa hyväntekijänä ja sankarina joka uskaltaa viedä lahjoituksia lapsille sodan keskelle.
Niin, ja voin myöntää että kun näin Ramista pätkän telkussa jokin aika sitten ajattelin että tyyppi tekee tosi hyvää työtä ja voisin lahjoittaa sen toiminnalle muutaman euron. Onneksi en kuitenkaan ehtinyt ajatuksesta tekoihin.
Sun mielestä sodan uhreja ei siis pitäisi auttaa vai?No nyt tä homma selvis. SPR huomasi, että tä Rami vetää niiltä hirveet rahat välistä ja halusi sen toiminnan loppumaan, jotta pääsee itse jaolle...
En tiedä voisko tämä enää läpinäkyvämpää olla. Seuraavana päivänä siitä, kun otsikoidaan Ramin kusetuksesta tulee SPR esiin lehtiotsikoissa kertoen, että he kyllä järjestävät hyväntekeväisyystoimintaa Syyriaan.
Pah!
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016102122497117_uu.shtml