Mamut joukkoraiskasivat julmasti ja nöyryyttävästi teinitytön: hovioikeus alensi tuomiota.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kiitos demla!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";28561055]Nooo, justiinsahan noi 70-luvun lähiöt on saatu rauhoitettua ja putsattua suomalaisista levottomuutta aiheuttavista tekijöistä.[/QUOTE]

Missä näin on tapahtunut? Mä olen missannut tuollaisen uutisen ihan kokonaan.

[QUOTE="tiina";28561176]Missä näin on tapahtunut? Mä olen missannut tuollaisen uutisen ihan kokonaan.[/QUOTE]

Tä, eksä ole koskaan kuullu esim. Herwoodin menneisyydestä?

[QUOTE="vieras";28561055]Nooo, justiinsahan noi 70-luvun lähiöt on saatu rauhoitettua ja putsattua suomalaisista levottomuutta aiheuttavista tekijöistä.[/QUOTE]

Tarkoitatko suomalaisia Mohammedia ja Ahmedia?

[QUOTE="vieras";28561217]Tarkoitatko suomalaisia Mohammedia ja Ahmedia?[/QUOTE]

Hö, en. Vaan ihan niitä korpisuomalaisia, jotka 70-luvulla muuttivat kaupunkien lähiöihin.

Hervantaa vastaavia lähiöitä toki löytyy mm. Turusta ja Helsingistä.

Ja en tod. rupea täällä Suomen lähihistoriaa käymään läpi. Etsikää itse tietoa, sitä on kyllä saatavilla jos viitsii.

[QUOTE="vieras";28561234]Hö, en. Vaan ihan niitä korpisuomalaisia, jotka 70-luvulla muuttivat kaupunkien lähiöihin.

Hervantaa vastaavia lähiöitä toki löytyy mm. Turusta ja Helsingistä.

Ja en tod. rupea täällä Suomen lähihistoriaa käymään läpi. Etsikää itse tietoa, sitä on kyllä saatavilla jos viitsii.[/QUOTE]

No kerro nyt edes oliko meno "musumaista", naiset joukko-ja saksiraiskattiin, vanhuksia ryöstettiin, ihmisiä hakattiin...?

[QUOTE="vieras";28561279]Mitä se viina nyt saa ylipäätään aikaiseksi juuriltaan revityissä jonnekkin joutuneissa ihmisissä.[/QUOTE]

Jep ymmärrän.
Ja ajattele että musut eivät edes juo viinaa ja silti raakuus on jotain ihan omaa luokkaansa.

[QUOTE="tiina";28561357]Jep ymmärrän.
Ja ajattele että musut eivät edes juo viinaa ja silti raakuus on jotain ihan omaa luokkaansa.[/QUOTE]

No, mä tunnen pari muslimia, ovat sellaisia tapamuslimeja. Juovat kyllä olutta ja viiniä ihan nautinnolla.

Ei tämäkään tapakristitty muista ikänä pyhäpäiviä, jolloin kaupat on kiinni.

[QUOTE="vieras";28558908]Syytä on opettaa, koska nykyiset nuoret tytöt ovat kuulleet kouluissa ja lehdistä vain pelkkää hyvää maahanmuuttajista, mutta todellisuus on toisenlainen.[/QUOTE]

Minäkin aion opettaa tyttäreni kaihtamaan näitä kultamunia. Olen jo kertonut tytölle, miten ala-arvoisesti mamujen kulttuureissa kohdellaan naisia.

Hyysäysyhteiskunnan aivopesu vaarantaa jälkipolvemme.

[QUOTE="tiina";28561176]Missä näin on tapahtunut? Mä olen missannut tuollaisen uutisen ihan kokonaan.[/QUOTE]

Esim. Turun Varissuolla ei enää häiriköi suomalaissyntyiset ihmiset. Siellä mellakoivat jatkuvasti vain mamut.

[QUOTE="tiina";28560739]Raiskaa suomalaisetkin!
[/QUOTE]

Niinpä. Juuri sen takia tänne ei tarvitse haalia yhtään enempää raiskaajia ulkomailta.

Kaikille rikollisille mamuille heti potku persuksiin, eikä enää oikeutta palata Suomeen.

[QUOTE="tiina";28560863]:laugh:

Mahtavaa, tässä se tuli! Mietin jo aiemmin missä lymyää se älykkö joka jokaikiseen tätä aihetta sivuavaan ketjuun kommetoi tuon saman väsyneen lauseen. Vai itseasiassa eikö sinun pitänyt kysyä; "oletko ollut yhtään ulkona tänään". Sähän jumalauta muokkasit sun vakilausetta.[/QUOTE]

Voi tiina tiina tiina.. Sinä et nähtävästi osaa vieläkään erottaa meitä "vieraita" :D

Yhteistyössä