Mamut joukkoraiskasivat julmasti ja nöyryyttävästi teinitytön: hovioikeus alensi tuomiota.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kiitos demla!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";28560516]Kehittävä keskustelu.[/QUOTE]

Joo, vähän lähtenyt lapasesta.

Nämä jatkuvat, melkein päivittäiset ja raa'istuvat raiskaukset ja niiden raiskareiden puolustajat meinaa nykyään nostattaa tota verenpainetta.

[QUOTE="tiina";28560531]Joo, vähän lähtenyt lapasesta.

Nämä jatkuvat, melkein päivittäiset ja raa'istuvat raiskaukset ja niiden raiskareiden puolustajat meinaa nykyään nostattaa tota verenpainetta.[/QUOTE]

Sinulla kyllä viiraa päässä pahasti. Ei kukaan näitä raiskareita puolusta. Sinun tapasi tulkita kirjoituksia on vain todella sairas.

Nämä jatkuvat, melkein päivittäiset ja raa'istuvat raiskaukset ja niiden raiskareiden puolustajat meinaa nykyään nostattaa tota verenpainetta.[/QUOTE]

Tääkö sitten kehittävä kommentti? Ei ollut, jos luulit.

Kuule tiina, vaikuttaa nyt pahasti siltä, että näet jotakin sellaista, mitä ei ole.
Vai onko sinulla näyttää kohta tai kohtia, joissa raiskaajia joku puolustaa?

Käy tekstit läpi ihan rauhassa, ehkä voit pyytää apua Heliltä tai Sannalta :)

[QUOTE="vieras";28560547]Tääkö sitten kehittävä kommentti? Ei ollut, jos luulit.[/QUOTE]

Vastasin sinulle(?), tämä koko viestiketju ei ole kehittävää kommettia nähnytkään, myöskään sinun "suustasi".

Hyi v'ttu kun mua ällötttää nuo saatanan saastaset kusipäät!!
Ja vielä semmoset ihmiset, jotka puolustelee näitä tekoja!!
"No kyllähän suomalaisetkin raiskaa.. ja blaab blaabh.." NO JOO, MUTTA YKSIKÄÄN RAISKAUS EI OLE SUOTAVAA!

nämä hemmetin mutiaiset kun raiskaavat tuntemattomi jyrkästi enemmän kuin mitä suomalaiset ja vielä joukolla! Helvetin alentavaa. Mä toivon ettei yksikään noista paskoista säily hengissä enään kovinkaan pitkään.
Korostan, etten vihaa kaikkia mamuja, vaan just tollasia jotka kuvittelee että "saavat tehdä mitä haluaa -enkä aio ainakaan oppiskella suomen kieltä/tehdä töitä". Noille pitäis saada joku rajotus.. Toivottavasti nuo raiskaajat tulee jotakin natsia vastaan jollakin pimeäöllä kujalla!!

JAtkuvasti saa itekkin olla hätistelemässä jos jonkunlaista alladinia pois kimpusta, ja varsinkin näin kesällä. En pukeudu mitenkään "horahtavasti", vaan ihan normaali vaatetus. En halua edes kuvitella miten paljon pörräisivät ympärillä jos käyttäisin jotakin "seksikkäitä" korkkareita, minihameita ja "tissi-toppeja".. Muhun on käyty käsiksi, ja syljetty päälle. Potkittu ja kaadettu maahan näitten ihanien kulttuurin rikastuttajien toimesta. Enkä todellakaan ole koskaan haastanut riitaa kenenkään kanssa tai haukkunut niitä/ sanonut mitä oikeasti ajattelen niistä. Kerran en suostunut antamaan tupakkaa yhelle ukolle niin se potkas mua nilkkaan ja tönäsi.. :(

Erään ruotsalaistutkimuksen mukaan, moni mamu-jätkä luulee ja "kokee", että heillä on oikeus raiskata naisia!! Siis mitä vittua??
Ja luulevat vielä että jos nainen pukeutuu "huoramaisesti" eli käyttää kaikkea muuta kuin paitsi huntua kokovasrtalo tyylillä, niin silloin nainen on kevyt kenkäinen, vapaata riistaa ja "etsimässä miestä itselleen". Eli kokevat vaikka kadulla kulkevan suomalaisen naisen kohteena joka on kelle tahansa "vapaaksi otettava".

Hyi vettu että alko ällöttään nuo ukot. Miksi ne ei tajua että täällä nainen ei ole kodittoman rotan arvoinen???????

[QUOTE="vieras";28560549]Kuule tiina, vaikuttaa nyt pahasti siltä, että näet jotakin sellaista, mitä ei ole.
Vai onko sinulla näyttää kohta tai kohtia, joissa raiskaajia joku puolustaa?

Käy tekstit läpi ihan rauhassa, ehkä voit pyytää apua Heliltä tai Sannalta :)[/QUOTE]

Heli ja Sanna? :)

Toisaalta ihan hyvä että on edes joku nimi, ettei tule sekoitetuksi kehenkään "vieraaseen". Onko teitä "vieras" yksi vai neljä vai enemmän?

Käyn kyllä tekstit läpi, käythän säkin? Käydään myös muita tekstejä läpi? Sit katotaan mihin tulokseen tullaan?

[QUOTE="vieras";28560331]Ei kaikissa muslimimaissa raiskattuja naisia kivitetä. Esim Marokossa raiskattu saa mennä naimisiin raiskaajan kanssa.[/QUOTE]

Niin tai itse asiassa tuo "saa" on liian lievä sana kuvaamaan tätä ilmiötä.
Nainen joutuu menemään naimisiin tämän raiskaajan kanssa ja raiskatun tytön isä joutuu maksamaan tälle sulholle vielä.

Katsokaas, kun menetys on suuri kun nainen ei olekkaan enään neitsyt naimisiin mennessään, ei tuleva aviomies niin tykkääkkääkkään ja arvosta. Miehelle oikein maksetaan siitä, että jos se nai 'epä-neitsyen' naisen avio-vaimokseen..

V'ttu että mulla käy sääliksi niitä nuoria tyttöjä siellä.. :&/

[QUOTE="tiina";28560581]Heli ja Sanna? :)

Toisaalta ihan hyvä että on edes joku nimi, ettei tule sekoitetuksi kehenkään "vieraaseen". Onko teitä "vieras" yksi vai neljä vai enemmän?

Käyn kyllä tekstit läpi, käythän säkin? Käydään myös muita tekstejä läpi? Sit katotaan mihin tulokseen tullaan?[/QUOTE]

Ai sä et enää kaveeraakaan niiden kanssa.

Näytä nyt kohdat, joissa joku on puolustellut raiskaajia? :)

[QUOTE="vieras";28560671]Ai sä et enää kaveeraakaan niiden kanssa.

Näytä nyt kohdat, joissa joku on puolustellut raiskaajia? :)[/QUOTE]

Juu ja ei, Heli ja Sanna ei ole mun kavereita.

Eikä ilmeisesti sinunkaan, onneksi kaimasi vieras ja vieras ovat olemassa. :)

[QUOTE="tiina";28560747]Juu ja ei, Heli ja Sanna ei ole mun kavereita.

Eikä ilmeisesti sinunkaan, onneksi kaimasi vieras ja vieras ovat olemassa. :)[/QUOTE]

Näin on.

Oletko lainkaan nauttinut kesäpäivästä tänään?

[QUOTE="vieras";28560758]Näin on.

Oletko lainkaan nauttinut kesäpäivästä tänään?[/QUOTE]

En ole, kun olen koko päivän vain istunut sisällä koneella ja ajatellut somaleita.

[QUOTE="vieras";28560758]Näin on.

Oletko lainkaan nauttinut kesäpäivästä tänään?[/QUOTE]

:laugh:

Mahtavaa, tässä se tuli! Mietin jo aiemmin missä lymyää se älykkö joka jokaikiseen tätä aihetta sivuavaan ketjuun kommetoi tuon saman väsyneen lauseen. Vai itseasiassa eikö sinun pitänyt kysyä; "oletko ollut yhtään ulkona tänään". Sähän jumalauta muokkasit sun vakilausetta.

Muistakaa vielä se, että pääkaupunkiseudun mamujen määrä on tarkoitus kaksinkertaistaa ensi vuosikymmenen loppuun mennessä. Sitten meillä on ihan oikeita ghettoja joihin ei edes poliisilla ole asiaa ilman raskaampaa aseistusta ja suuremmalla joukolla...

[QUOTE="tiina";28560863]:laugh:

Mahtavaa, tässä se tuli! Mietin jo aiemmin missä lymyää se älykkö joka jokaikiseen tätä aihetta sivuavaan ketjuun kommetoi tuon saman väsyneen lauseen. Vai itseasiassa eikö sinun pitänyt kysyä; "oletko ollut yhtään ulkona tänään". Sähän jumalauta muokkasit sun vakilausetta.[/QUOTE]

Itse asiassa olen kirjoittanut sen max 5 kertaa. Älä viitsi liioitella. Ja minä olen sitten eri vieras. =)

Joten en ole muokannut mitään. :D

[QUOTE="vieras";28560967]Itse asiassa olen kirjoittanut sen max 5 kertaa. Älä viitsi liioitella. Ja minä olen sitten eri vieras. =)

Joten en ole muokannut mitään. :D[/QUOTE]

Seli seli.

[QUOTE="vieras";28560967]Itse asiassa olen kirjoittanut sen max 5 kertaa. Älä viitsi liioitella. Ja minä olen sitten eri vieras. =)

Joten en ole muokannut mitään. :D[/QUOTE]

Niin, onkohan joku toinen vieras pöllinyt sun repliikin :laugh:

Liioittelematta, lause voidaan lukea jotakuinkin jokaisesta mamuja ja niiden rikoksia käsittelevästä ketjusta, ja joo tietysti se on joku muu vieras ;)

[QUOTE="vieras";28560960]Muistakaa vielä se, että pääkaupunkiseudun mamujen määrä on tarkoitus kaksinkertaistaa ensi vuosikymmenen loppuun mennessä. Sitten meillä on ihan oikeita ghettoja joihin ei edes poliisilla ole asiaa ilman raskaampaa aseistusta ja suuremmalla joukolla...[/QUOTE]

Nooo, justiinsahan noi 70-luvun lähiöt on saatu rauhoitettua ja putsattua suomalaisista levottomuutta aiheuttavista tekijöistä.

Yhteistyössä