Hyi v'ttu kun mua ällötttää nuo saatanan saastaset kusipäät!!
Ja vielä semmoset ihmiset, jotka puolustelee näitä tekoja!!
"No kyllähän suomalaisetkin raiskaa.. ja blaab blaabh.." NO JOO, MUTTA YKSIKÄÄN RAISKAUS EI OLE SUOTAVAA!
nämä hemmetin mutiaiset kun raiskaavat tuntemattomi jyrkästi enemmän kuin mitä suomalaiset ja vielä joukolla! Helvetin alentavaa. Mä toivon ettei yksikään noista paskoista säily hengissä enään kovinkaan pitkään.
Korostan, etten vihaa kaikkia mamuja, vaan just tollasia jotka kuvittelee että "saavat tehdä mitä haluaa -enkä aio ainakaan oppiskella suomen kieltä/tehdä töitä". Noille pitäis saada joku rajotus.. Toivottavasti nuo raiskaajat tulee jotakin natsia vastaan jollakin pimeäöllä kujalla!!
JAtkuvasti saa itekkin olla hätistelemässä jos jonkunlaista alladinia pois kimpusta, ja varsinkin näin kesällä. En pukeudu mitenkään "horahtavasti", vaan ihan normaali vaatetus. En halua edes kuvitella miten paljon pörräisivät ympärillä jos käyttäisin jotakin "seksikkäitä" korkkareita, minihameita ja "tissi-toppeja".. Muhun on käyty käsiksi, ja syljetty päälle. Potkittu ja kaadettu maahan näitten ihanien kulttuurin rikastuttajien toimesta. Enkä todellakaan ole koskaan haastanut riitaa kenenkään kanssa tai haukkunut niitä/ sanonut mitä oikeasti ajattelen niistä. Kerran en suostunut antamaan tupakkaa yhelle ukolle niin se potkas mua nilkkaan ja tönäsi..
Erään ruotsalaistutkimuksen mukaan, moni mamu-jätkä luulee ja "kokee", että heillä on oikeus raiskata naisia!! Siis mitä vittua??
Ja luulevat vielä että jos nainen pukeutuu "huoramaisesti" eli käyttää kaikkea muuta kuin paitsi huntua kokovasrtalo tyylillä, niin silloin nainen on kevyt kenkäinen, vapaata riistaa ja "etsimässä miestä itselleen". Eli kokevat vaikka kadulla kulkevan suomalaisen naisen kohteena joka on kelle tahansa "vapaaksi otettava".
Hyi vettu että alko ällöttään nuo ukot. Miksi ne ei tajua että täällä nainen ei ole kodittoman rotan arvoinen???????