Mamut joukkoraiskasivat 14-vuotiaan pikkutytön

  • Viestiketjun aloittaja #meilläonunelma
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ja suvakki luulee kiimassaan olevan enemmistöä..
80 % suomalasista ei kannata pakolaisia, siinä 80 % on aika monta akateemista !!!! Persujen kannatustan on noin 15 % nykyään

Suvakit ovat itse yleensä ns. alemman sosiaaliluokan ihmisiä, huonosti koulutettuja, huonopalkkaisessa työssä. Ja siksi eivät ymmärrä lukemaansa. SUURIN osa on noita partalapsia vastaan ja tämän jälkeen vielä enemmän. Suvakki kauhuissaa.
"Huonopalkkaisia" ?? Onko niilla edes toita vai kasitetaanko sossulla elaminen huonopalkkaiseksi? Onko nuo sossu olot menneet niin kehnoiksi Suomessa, etta sitten suvaki(Ii)maiset ovat kehnossa asemassa.
No kuvista niita katsellen aika ruikuleilta nayttavat jos ei ole ole mukana vokkien irakkeja.
 
vierailija
Yllattavan nopeasti, varmaan uusi ennatys tiedoksiannosta etta mamuja?
Samoin yllattavan nopeasti sippila ja orpona & co hatakokoukseen vokki hairioista?

Sipilan haastattelu videossa en ole aijaa koskaa nahnyt niin sekopaisena, sanat hukkuu,
toistaa samaa sanaa ja ankyttaa ja mulkoilee ympariinsa muissa maailmoissa.

Onkohan taas koira haudattuna, vai tai olla sika kuopattuna. Pian varmaan kuullaan
taas lisaa, varsinkin jos kalahtaa omaan nilkkaan. Muiden nilkoista holyn polyt.
 
vierailija
Yllattavan nopeasti, varmaan uusi ennatys tiedoksiannosta etta mamuja?
Samoin yllattavan nopeasti sippila ja orpona & co hatakokoukseen vokki hairioista?

Sipilan haastattelu videossa en ole aijaa koskaa nahnyt niin sekopaisena, sanat hukkuu,
toistaa samaa sanaa ja ankyttaa ja mulkoilee ympariinsa muissa maailmoissa.

Onkohan taas koira haudattuna, vai tai olla sika kuopattuna. Pian varmaan kuullaan
taas lisaa, varsinkin jos kalahtaa omaan nilkkaan. Muiden nilkoista holyn polyt.
ensimmäinen raiskaus jossa epäiltynä turvapaikanhakija, siitä häly
 
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1448338254510.html

nyt aletaan tekemään asialle jotain hyvä niin

mut jos vielä suhteutetaan tätä asiaa (ja edelleen en todellakaan puolustele tekijöitä ) niin suomeen on tänä vuonna tullut n 30 000 turvapaikanhakijaa, ja ensimmäinen heihin kohdistuva epäily raiskauksesta.
Mun mielestä tämä on taas Sipilältä yksi oikein vitun pohjanoteeraus. Suurimmalla osalla on ollut tiedossa, että tällaista tulee tapahtumaan ja tällaista tapahtuu. Sipilää kiinnostaa asia vasta sitten, kun jotain on jo tapahtunut ja se sattui vielä olemaan oman kylän tyttö. Koko äijä on oikein kaksinaamainen mulkku. Tähän asti kaikki on olleet vaan yksittäistapauksia, mutta nyt ei enää olekkaan??? Vasta nyt halutaan muutosta turvapaikan saamisen ehtoihin. Mun nähdäkseni hallituksen olisi myös syyttä miettiä vakavasti, miten toimitaan henkilöiden kanssa, jotka saapuvat maahan ja heistä ei tiedetä kertakaikkiaan mitään. Onko järkevää mahdollisuus täysin vapaaseen liikkumiseen ja onko järkevää sijoittaa vokkeja koulujen viereen.
Tietysti hyvä, että jossain vaiheessa aletaan miettiä mikä on järkevää, mutta eiköhän tämä tullut vähän myöhässä?
 
niinpä, mut 30 000 tph joukossa on pakostikkin pari mätämunaa.
mut siltikin kannattaa odotella lisätietoja, ennenkun aletaan lynkkaamaan niitä muita 29 998 tulijaa.
Mä en tiedä luitko sen jutun, jossa Orpokin myöntää, että erilaiset seksuaaliset ahdistelut ovat lisääntyneet vokkien lähistöillä. Sekään ei ole hyvä asia ja enteilee huonoa.
On toki totta, että kaikkia tulijoita ei voida syyttää siitä, mitä joku muu tekee, mutta mun mielestä ei oikein voida olettaa etteikö nämä tapaukset tule lisääntymään, kun maahan otetaan vastaan 30 000 nuorta miestä, joiden taustat ovat täysin erilaiset. Heidän kotimaassaan naisella ei juuri ole arvoa. Lisäksi naiset on vartioituna 24/7 ja pukeutuneet kaapuihin. Näiden miesten asenteet eivät katoa samalla, kun raja ylitetään. Ja kyllä, sielä on varmaan ihan fiksua ja länsimaalaistunutta porukkaa joukossa, mutta tuskin enemmistönä. Tietynlaiset faktat täytyy ymmärtää ja tunnustaa.

Minunkaan mielestä ei voida käydä pieksemässä jokaista turvapaikanhakijaa tapauksesta johtuen, mutta voidaan miettiä onko järkevää antaa täysin vapaa liikkuvuus ihmisille, joista emme tiedä yhtään mitään. Voidaan myös miettiä, miten järkevää on vokkien sijoittaminen koulujen viereen. Voimme myös miettiä, miten mielekästä näiden nuorten miesten vastaanottaminen on. Edelleen olen sitämieltä, että jokainen raiskaus on liikaa.
 
vierailija
Mä en tiedä luitko sen jutun, jossa Orpokin myöntää, että erilaiset seksuaaliset ahdistelut ovat lisääntyneet vokkien lähistöillä. Sekään ei ole hyvä asia ja enteilee huonoa.
On toki totta, että kaikkia tulijoita ei voida syyttää siitä, mitä joku muu tekee, mutta mun mielestä ei oikein voida olettaa etteikö nämä tapaukset tule lisääntymään, kun maahan otetaan vastaan 30 000 nuorta miestä, joiden taustat ovat täysin erilaiset. Heidän kotimaassaan naisella ei juuri ole arvoa. Lisäksi naiset on vartioituna 24/7 ja pukeutuneet kaapuihin. Näiden miesten asenteet eivät katoa samalla, kun raja ylitetään. Ja kyllä, sielä on varmaan ihan fiksua ja länsimaalaistunutta porukkaa joukossa, mutta tuskin enemmistönä. Tietynlaiset faktat täytyy ymmärtää ja tunnustaa.

Minunkaan mielestä ei voida käydä pieksemässä jokaista turvapaikanhakijaa tapauksesta johtuen, mutta voidaan miettiä onko järkevää antaa täysin vapaa liikkuvuus ihmisille, joista emme tiedä yhtään mitään. Voidaan myös miettiä, miten järkevää on vokkien sijoittaminen koulujen viereen. Voimme myös miettiä, miten mielekästä näiden nuorten miesten vastaanottaminen on. Edelleen olen sitämieltä, että jokainen raiskaus on liikaa.
juu olen lukenut, ja ymmärrän kyllä asian, mutta mun mieletä olis myös tärkeää puuttua siihen et niitä keksittyjä some juttuja ei leviteltäisi ja näin luotaisi ilmapiiriä josta kelleen ei ole hyötyä.
jos tapahtuu jotain, tietysti saa varottaa muita, mut jos tekstiin kirjoittaa et poliisille on ilmoitettu, mut poliisille ei olekkaa ilmoitettu niin ei kuulosta kauhean järkevälle touhulle.

mut tuo valvonta jotenkin suoritettuna olis ihan ok, vaikka se varmasti on täysin mahdotonta käytännössä toteuttaa, toivottavasti jotain keksitään kuitenkin.

edelleen kunnon rangaistukset ja pikainen käännytys on nyt ihan ensimmäisiä toimia mitkä pitää saada toimimaan (rangaistukset siis kaikista ahditeluista, raiskauksista jne ja kaikille, ei vaan mamuille )

toivottavasti tämä koko eurooppaa koskeva kriisi (pakolaisten määrä siis ) saataisiin hallintaan, ja päästäisiin normaaliin tilanteeseen.

mut ylilyöntejä pitäis nyt ihan kaikkien välttää, joka suunnassa.
 
vierailija
Helsingin Tapanilassa vammaisen naisen raiskannut mies on irakilainen turvapaikanhakija.
ja tämäkin tieto perustuu mv "uutiseen" ja perusteena se et epäillyllä oli tulkki käytössä? tai et joku taho, jonka mainitsemme mut emme edes laita linkkiä lainaamaamme uutiseen,näin kertoo?

kannattais tutustua lakiin, miksi ja kenelle tulkki oikeudessa otetaan mukaan.
 
juu olen lukenut, ja ymmärrän kyllä asian, mutta mun mieletä olis myös tärkeää puuttua siihen et niitä keksittyjä some juttuja ei leviteltäisi ja näin luotaisi ilmapiiriä josta kelleen ei ole hyötyä.
jos tapahtuu jotain, tietysti saa varottaa muita, mut jos tekstiin kirjoittaa et poliisille on ilmoitettu, mut poliisille ei olekkaa ilmoitettu niin ei kuulosta kauhean järkevälle touhulle.

mut tuo valvonta jotenkin suoritettuna olis ihan ok, vaikka se varmasti on täysin mahdotonta käytännössä toteuttaa, toivottavasti jotain keksitään kuitenkin.

edelleen kunnon rangaistukset ja pikainen käännytys on nyt ihan ensimmäisiä toimia mitkä pitää saada toimimaan (rangaistukset siis kaikista ahditeluista, raiskauksista jne ja kaikille, ei vaan mamuille )

toivottavasti tämä koko eurooppaa koskeva kriisi (pakolaisten määrä siis ) saataisiin hallintaan, ja päästäisiin normaaliin tilanteeseen.

mut ylilyöntejä pitäis nyt ihan kaikkien välttää, joka suunnassa.
Olen sievoisessa pimennossa somen suhteen, joten en osaa oikein kommentoida siihen, miten paljon sielä on keksittyjä tarinoita.

Ylilyöntejä pitäisi toki välttää... mutta mä pelkään pahoin, että tilanne tulee kärjistymään. Ruotsissa ja Saksassa se on jo kärjistynyt. Mun on vaikea uskoa, että tässä edettäisiin maltilla. Sano mun sanoneen, ettei tästä hyvää heilu. Sipilä vaan pahentaa tilannetta kaikin mahdollisin tavoin...
 
vierailija
Olen sievoisessa pimennossa somen suhteen, joten en osaa oikein kommentoida siihen, miten paljon sielä on keksittyjä tarinoita.

Ylilyöntejä pitäisi toki välttää... mutta mä pelkään pahoin, että tilanne tulee kärjistymään. Ruotsissa ja Saksassa se on jo kärjistynyt. Mun on vaikea uskoa, että tässä edettäisiin maltilla. Sano mun sanoneen, ettei tästä hyvää heilu. Sipilä vaan pahentaa tilannetta kaikin mahdollisin tavoin...
no olet varmaan täälläkin törmännyt noihin juttuihin, suurimpana se oulun kesäinen joukkoraiskaus. vaikka sanottiin et suomalaisia, ei siltikään lopetettu.eilen viimeksi törmäsin kirjoitukseen jossa väitettiin heitä mamuiksi.
samoin se vokin edessä tehty puukotus, perusteltiin sitä parilla tapauksella, joita ei kuitenkaan ollu poliisille ilmoitettu vaikka näin väitettiin, ja vielä puukotuksen tekijöitä väitettiin mamuiksi.
ketä tuollainen palvelee? ei ketään.

mä pelkään et kohta oikeasti joku vok tms palaa, ja siellä monta ihmistä mukana, ruotsissa on poltettu jo 25 rakennusta, siellä onneksi ei vakavia loukkaantumisia ole ollut. (huom, vakavia loukkaantumisia )
 
no olet varmaan täälläkin törmännyt noihin juttuihin, suurimpana se oulun kesäinen joukkoraiskaus. vaikka sanottiin et suomalaisia, ei siltikään lopetettu.eilen viimeksi törmäsin kirjoitukseen jossa väitettiin heitä mamuiksi.
samoin se vokin edessä tehty puukotus, perusteltiin sitä parilla tapauksella, joita ei kuitenkaan ollu poliisille ilmoitettu vaikka näin väitettiin, ja vielä puukotuksen tekijöitä väitettiin mamuiksi.
ketä tuollainen palvelee? ei ketään.

mä pelkään et kohta oikeasti joku vok tms palaa, ja siellä monta ihmistä mukana, ruotsissa on poltettu jo 25 rakennusta, siellä onneksi ei vakavia loukkaantumisia ole ollut. (huom, vakavia loukkaantumisia )
Olen siis ehdottomasti kaikkea virheellistä tiedottamista vastaan tai sitä, että tapauksista aletaan jauhamaan jotain vain oletuksien perusteella. Se ei ole kenenkään kannalta hyvä asia. Oulun tapauksen tekijöiden nimet tulevat julkisuuteen tuomion jälkeen, joten heidän taustansa selviää silloin.
 
vierailija
Olen siis ehdottomasti kaikkea virheellistä tiedottamista vastaan tai sitä, että tapauksista aletaan jauhamaan jotain vain oletuksien perusteella. Se ei ole kenenkään kannalta hyvä asia. Oulun tapauksen tekijöiden nimet tulevat julkisuuteen tuomion jälkeen, joten heidän taustansa selviää silloin.
heidän nimet ja taustat on jo selvillä, niistä vaan ei kukaan viitsi tehdä juttua, veikkaan et parin pv päästä nää eiliset raiskaajat on täälläkin monessa ketjussa mainittu. nimet siis tulee julkiseksi vangitsemisen yhteydessä
 
vierailija
http://www.mtv.fi/uutiset/rikos/artikkeli/ulkoalueilla-tehdyt-ryostot-ja-pahoinpitelyt-vahentyneet-yhdella-alueella-tilanne-pahentunut/5575500

tässä muuten mun kommenttiin liittyvä uutinen, eli täällä palstalla ja somessa kerrotaan et kokoajan lisääntyy turvattomuus, mut poliisien tilaston mukaan tilanne on aivan toinen
eli somekirjoittelu lisää enemmän turvattomuutta kuin oikeat tapaukset? vai mitä olette mieltä?
Olen samaa mieltä. Mutta kun vallalla oleva tiedotuskulttuuri on hyssyttelyä ja suoranaista pimittämistä, niin ei ole muuta vaihtoehtoa. Jos viestintää ei hoideta hyvin, niin vaihtoehtoinen viestintä saa vallan. Ihan fakta, jonka jokainen voi tarkistaa Wiion oppikikirjoista.
Päättävät tahot saavat syyttää itseään tästä some-viestinnän rajuudesta.
 
heidän nimet ja taustat on jo selvillä, niistä vaan ei kukaan viitsi tehdä juttua, veikkaan et parin pv päästä nää eiliset raiskaajat on täälläkin monessa ketjussa mainittu. nimet siis tulee julkiseksi vangitsemisen yhteydessä
Ok. Itse en ole nähnyt missään heidän nimiään. Jos ne kerran on jo julkista tietoa ja sinä tiedät nimet, niin mitkä ne on?
 
Pessimisti
Eipä tämä tarkoita mitään muuta kuin että on entistä enemmän tehtävä töitä, että saadaan pelot pois. Pelko aiheuttaa syrjäytymistä ja siksi maahanmuuttajat raiskaa. Yhtälö on siis helppo. Mitä enemmän suomalaisia raiskataan, sitä vähemmän suomalaisten pitää pelätä.

http://paivanbyrokraatti.com/2015/11/24/pb-sisaministerion-kansliapaallikko-jonka-mukaan-kempeleen-maahanmuuttajat-raiskasivat-silkkaa-syrjaytyneisyyttaan/
http://paivanbyrokraatti.com/2015/11/24/pb-sisaministerion-kansliapaallikko-jonka-mukaan-kempeleen-maahanmuuttajat-raiskasivat-silkkaa-syrjaytyneisyyttaan/
Nerg kuitenkin kokee, että yksi tapaus saa nyt suhteettoman huomion siihen nähden, että Suomessa on ennestäänkin seksuaalirikoksia, perheväkivaltaa ja myös kouluampumisia on ollut. Nergin mielestä näitä tapauksia yhdistävä tekijä on syrjäytyminen. Se on se ilmiö, johon pitäisi puuttua, eikä lamaantua järkyttävien tapahtumien edessä.

- Syrjäytymisen ehkäisy on tässä avainasemassa, riippumatta siitä, keitä ne syrjäytyneet ovat. Jokainen tarvitsee turvaverkon. Meidän pitää tehdä kaikkemme, että ehkäisisimme tällaisia tapauksia, Nerg korostaa
.
http://paivanbyrokraatti.com/2015/11/24/pb-sisaministerion-kansliapaallikko-jonka-mukaan-kempeleen-maahanmuuttajat-raiskasivat-silkkaa-syrjaytyneisyyttaan/
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
vierailija
no olet varmaan täälläkin törmännyt noihin juttuihin, suurimpana se oulun kesäinen joukkoraiskaus. vaikka sanottiin et suomalaisia, ei siltikään lopetettu.eilen viimeksi törmäsin kirjoitukseen jossa väitettiin heitä mamuiksi.
samoin se vokin edessä tehty puukotus, perusteltiin sitä parilla tapauksella, joita ei kuitenkaan ollu poliisille ilmoitettu vaikka näin väitettiin, ja vielä puukotuksen tekijöitä väitettiin mamuiksi.
ketä tuollainen palvelee? ei ketään.

mä pelkään et kohta oikeasti joku vok tms palaa, ja siellä monta ihmistä mukana, ruotsissa on poltettu jo 25 rakennusta, siellä onneksi ei vakavia loukkaantumisia ole ollut. (huom, vakavia loukkaantumisia )
Ruotsin vokki-paloista on suurin osa asukkaiden itsensä sytyttämiä.
 
Eipä tämä tarkoita mitään muuta kuin että on entistä enemmän tehtävä töitä, että saadaan pelot pois. Pelko aiheuttaa syrjäytymistä ja siksi maahanmuuttajat raiskaa. Yhtälö on siis helppo. Mitä enemmän suomalaisia raiskataan, sitä vähemmän suomalaisten pitää pelätä.

http://paivanbyrokraatti.com/2015/11/24/pb-sisaministerion-kansliapaallikko-jonka-mukaan-kempeleen-maahanmuuttajat-raiskasivat-silkkaa-syrjaytyneisyyttaan/
Mulle tuli ihan fyysisesti huono olo, kun luin tuon linkin. Minun on vaikea löytää sanoja niille tunteille, joita nyt tunnen.
Hienoa, että Päivillä riittää sympatioita näille lapsenraiskaajille, joita kamalat suomalaiset ovat jo parin viikon aikana kohdelleet niin huonosti, että niiden on ihan pakko alkaa raiskaamaan lapsia.
 
vierailija
Kyllä tommoset "turvanpaikanhakijat" joutas takas sinne,mistä tulivatkin...tykillä laukasten!!!
Jokainen raiskaaja,murhaaja...oli se sitten suomalainen tahi somali,ihan vaan kepeesti nirri veks...Kyllä,olen inhottava!!!
 
ei ollut eka
ja tämäkin tieto perustuu mv "uutiseen" ja perusteena se et epäillyllä oli tulkki käytössä? tai et joku taho, jonka mainitsemme mut emme edes laita linkkiä lainaamaamme uutiseen,näin kertoo?

kannattais tutustua lakiin, miksi ja kenelle tulkki oikeudessa otetaan mukaan.
Olet väärässä.

https://www.suomenuutiset.fi/tapanilassa-vammaisen-uhrin-kimppuun-kaynyt-raiskaaja-paljastui-turvapaikanhakijaksi/
 

Yhteistyössä