Mamut joukkoraiskasivat 14-vuotiaan pikkutytön

  • Viestiketjun aloittaja #meilläonunelma
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Uutiset kertovat että pidätys tehtiin “eräässä asunnossa”, vaikka todellisuudessa ratsasivat VOK:in.


Kuva vokista, jossa poliisi oli parasta aikaa menossa sinne


Lukijan kuva
 
vierailija
persuja ja kiihkomuslimeita ei erota toisistaan kuin sikanautajauheliha.
Ja suvakki luulee kiimassaan olevan enemmistöä..
80 % suomalasista ei kannata pakolaisia, siinä 80 % on aika monta akateemista !!!! Persujen kannatustan on noin 15 % nykyään

Suvakit ovat itse yleensä ns. alemman sosiaaliluokan ihmisiä, huonosti koulutettuja, huonopalkkaisessa työssä. Ja siksi eivät ymmärrä lukemaansa. SUURIN osa on noita partalapsia vastaan ja tämän jälkeen vielä enemmän. Suvakki kauhuissaa.
 
Nyt ei enää voi syyttää, että "valtamedia" salaa faktoja.

Nyt ulos nämä tyypit!

T. Suvis

http://www.mtv.fi/uutiset/rikos/artikkeli/14-vuotiaan-tyton-raiskauksesta-epaillyt-ovat-afganistanilaisia-turvapaikanhakijoita/5575018

P.S. Antakaa persut nyt kuitenkin poliisin hoitaa tämä asia ja jättäkää ne polttopullot tekemättä. Aiheutatte vain lisää harmia, myös itsellenne.
Jätkät saa korkeintaan sakkoja ja ehkä 1 kk:n ehdonalaisen tuomion. Ei he edes itse tule ymmärtämään, että ovat saaneet jonkinlaisen tuomion. Elämä jatkuu kuten ennenkin. Sossu maksaa elämisen ja pojat saa kärvistellä Suomessa vapaalla jalalla. Suomessa tehdyt rikoksethan eivät ole este turvapaikansaamiselle, eikä kielteisen turvapaikkapäätöksen saaminen tarkoita sitä, että pitäisi poistua maasta.
 
vierailija
Mitähän teki tyttö tuohon aikaan maanantaina kuleksimassa ulkona?
Vaikkapa tuli kaverinsa kotoa kävellen omaan kotiin.

Mutta nythän alkaa muslimimaiden meininki vallata alaa Suomessakin. Tytöt eivät voi enää kävellä yksin kotiin klo 21.30. Tarvitaan esim. veli tai isä saattamaan.

Pian se jo laajenee pukeutumiseenkin. Ettei vaan nilkka vilahda. Miettikääpä nyt vähän, mihin tämä on menossa?
 
vierailija
Vaikkapa tuli kaverinsa kotoa kävellen omaan kotiin.

Mutta nythän alkaa muslimimaiden meininki vallata alaa Suomessakin. Tytöt eivät voi enää kävellä yksin kotiin klo 21.30. Tarvitaan esim. veli tai isä saattamaan.

Pian se jo laajenee pukeutumiseenkin. Ettei vaan nilkka vilahda. Miettikääpä nyt vähän, mihin tämä on menossa?
Mitä aiot tehdä, tapatko kaikki muslimit?
 
vierailija
Jätkät saa korkeintaan sakkoja ja ehkä 1 kk:n ehdonalaisen tuomion. Ei he edes itse tule ymmärtämään, että ovat saaneet jonkinlaisen tuomion. Elämä jatkuu kuten ennenkin. Sossu maksaa elämisen ja pojat saa kärvistellä Suomessa vapaalla jalalla. Suomessa tehdyt rikoksethan eivät ole este turvapaikansaamiselle, eikä kielteisen turvapaikkapäätöksen saaminen tarkoita sitä, että pitäisi poistua maasta.
Tuskinpa pojat mitään sakkoa saavat ja mitäpä sillä olisi merkitystä kun eivät niitä kumminkaan maksaisi. Mun veikkaus on torumista ja muutama kuukausi ehdollista + turvapaikka (muualta kuin Kempeleeltä).
 

Yhteistyössä