Mamulauma ryösti joulukalentereita myyneiltä pikkutytöiltä 200€

• Viestiketjun aloittaja Monikulttuuria...
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Auta armias jos rassistinen pakoputki ois paukkunut niin johan olis rikos selvitettynä ja syylliset raudoissa, mut ei nyt kun kunniakansalaiset hiukan keppostelivat.
Niip. Alkaa ärsyttää tosissaan. Raha oli pienille lapsille valtavan iso summa tuolla tavalla kerättynä ja joku alkaa silitellä ryöstäjän päätä :(

Mutta ehkä 200 euroa onkin mamuille pikkuinen taskuraha :( Vaikuttaa siltä.

Mua ärsyttää noi suvikset tällä hetkellä siihen malliin, että nyt alkaa riittää toi hys hys, päänsilittely, paijaus ja yli ymmärtäminen. Mä rupeen tästä eteenpäin vetää turpaan joka ikistä, joka tulee pakko syöttää tota matu kiima läähätystä, yrittää aivopestä tolla ihme psykoosi touhulla ja käännyttää tohon vitun muslimi puolustus touhuun. Mä pystyn sen tekemään ja nyt vaan alkaa olla mitta täynnä tota paskaa yksinkertasesti. Ei vaan ole pakko määräänsä enempää kuunnella tollasta paskaa, joka saa entistä enemmän raivostumaan tohon touhuun. SUVAKKI ÄMMÄT, NYT TURPA KIINNI!!!

vierailija
Mua ärsyttää noi suvikset tällä hetkellä siihen malliin, että nyt alkaa riittää toi hys hys, päänsilittely, paijaus ja yli ymmärtäminen. Mä rupeen tästä eteenpäin vetää turpaan joka ikistä, joka tulee pakko syöttää tota matu kiima läähätystä, yrittää aivopestä tolla ihme psykoosi touhulla ja käännyttää tohon vitun muslimi puolustus touhuun. Mä pystyn sen tekemään ja nyt vaan alkaa olla mitta täynnä tota paskaa yksinkertasesti. Ei vaan ole pakko määräänsä enempää kuunnella tollasta paskaa, joka saa entistä enemmän raivostumaan tohon touhuun. SUVAKKI ÄMMÄT, NYT TURPA KIINNI!!!
Onkos joku tässä ketjussa nyt sit toiminut näin vai mistä moisen paskahalvauksen sait? Ota ihan iisisti valkonaama.

vierailija
oikeesti, hae apua

vierailija
Ettei vaan tytöillä ollut rasistisia motiiveja vähäiseen rahamäärään? Onko poliisi edes tutkinut tätä linjaa?
Totta! Onko tyttöjä kuulusteltu (päiväkausia) ja syytä tivattu, miksi oli vain tuon verran rahaa? Olivatko piilottaneet osan kassasta esim taskuihinsa? Tai antaneet jo jonkun viedä osan rahoista tilitykseen?
Nyt pitäisi poliisien hälytyskellojen soida tyttöjen tekosista!

vierailija
Nämä keskimääräistä paremmin ruskettuneet kaverit halusivat vain vähän taskurahaa. Suomen valtion sossu ei ole kotouttanut heitä tarpeeksi, siitä se johtuu. JOS heidät olisi saatu integroitumaan suomalaiseen yhteiskuntaan, tätä ei olisi tapahtunut. JOS he olisivat kotoutuneet kuten pitäisi, he olisivat tuottelijaita yksilöitä suomen valtiontaloudessa. JOS suomalainen valkoihoinen heteromies ei kiusaisi heitä, tätäkään ei koskaan olisi tapahtunut. Mutta koska rasisti.

vierailija
Tytöt sai etnistä rikkautta. Aika unelma homma. Olisiko tämä voitu estää jos näitä ei olisi päästetty Suomeen? Ei, koska maahanmuuttoa ei voi estää. Se on jumalallinen totuus. Sitä ei voi kyseenalaistaa. Ei mulla muuta.

Yhteistyössä