Mamujen työhaaveet romuttaa alhainen älykkyysosamäärä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja varsinaisia moniosaajia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="abcde";30683652]Ei sen kauniimpia kuin suomalaiset.[/QUOTE]

cmsth3_8nuPvEpN.jpg

Eli naisia vain sellaisista maista joista tulevat juoksevat suomalaismiesten perässä :D Et halua kauniita somalimimmejä Suomeen kun eivät ole suomalaismiesten perään?

Saiskos jokainen suomalainen tehdä ihan sellasen itselleen räätälöidyn toiveen? Koska eihän se esim. mua kohtaan olis reilua, että tänne tulis vaan kauniita aasialais- ja ukrainalaisnaisia....voishan tänne tulla maahanmuuttajiksi vain 30-40v. hyvännäköisiä rokkimiehiä...noh, vaikka Ukrainasta.. ;)

mulla on jo että en mää ittestäni ole huolissaan

veikkkaan että tummille tytöille kelpais suomipojat muttako niillä on ne ukot matkassa jotka kieltää suomalaisten kanssa seukkaamisen

mitähän rasismia muuten sekin on että tummat pojat saa seukkailla vaaleita naisia mutta ei päinvastoin

Suomalaiset miehet ei ole valmiita siittämään naiselle lapsia ja menemään tämän kanssa naimisiin näkemättä sen naamaa?

mulla on jo että en mää ittestäni ole huolissaan

veikkkaan että tummille tytöille kelpais suomipojat muttako niillä on ne ukot matkassa jotka kieltää suomalaisten kanssa seukkaamisen

mitähän rasismia muuten sekin on että tummat pojat saa seukkailla vaaleita naisia mutta ei päinvastoin

Ai no hienoa :)

Mutta miksi sitten sanot, että "mulle kelpais" nuo ja nuo naiset.. mihin?

Yhteistyössä