Miksi ajattelet heidän kaltaistensa haluavan tulla Suomeen?
joo, ehkä toi tosiaan on toiveajattelua
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Miksi ajattelet heidän kaltaistensa haluavan tulla Suomeen?
sinunkin havainnot näyttää tukevan tota mun ideaa, että otetaan maahanmuuttajat itäeuroopasta
niistä saattaa olla jopa hyötyä
sinunkin havainnot näyttää tukevan tota mun ideaa, että otetaan maahanmuuttajat itäeuroopasta
niistä saattaa olla jopa hyötyä
Nää mimmit pierasiskaa Suomeen päin..... :hug:
joo, just tommosia tänne tarvittais
toi edessä keskellä oleva :heart:
joo, ehkä toi tosiaan on toiveajattelua
Kun tota mä en just käsitä...otetaan? Okei sä siis tarkoitat, että hyväksymme ainoastaan slaavilaisten (veljiemme ja) sisartemme hakemukset? Muut mappi ööööööhön?
Todellakin
Tunnetusti tällaiset daamit vaativat korkeaa elintasoa, mitä palstaukoilla ei ole heille tarjota.
Kyllä pieraisevat. Ukraina on köyhä maa ja nyt sodan aikana se on vieläkin köyhempi ja lisäksi vaarallinen, joten kyllä kuvan neidoille kelpaa Suomi siinä kuin jokin muu länsimaa jossa on turvallista elää ja toimeentulo taattu.
Todellakin
Tunnetusti tällaiset daamit vaativat korkeaa elintasoa, mitä palstaukoilla ei ole heille tarjota.
Kyllä pieraisevat. Ukraina on köyhä maa ja nyt sodan aikana se on vieläkin köyhempi ja lisäksi vaarallinen, joten kyllä kuvan neidoille kelpaa Suomi siinä kuin jokin muu länsimaa jossa on turvallista elää ja toimeentulo taattu.
Pirskule, mä olen enemmän oikeanpuolinen.
Mutta tohon alkuperäiseen uutiseen. Mä joskus täällä erehdyin möläyttämään, etteivät kehitysmaissa tai sodan keskellä elävät ole tasa-arvoisessa asemassa suhteessa länsimaisiin. Siis noissa testeissä. Kun ei ole kunnon ravintoa eikä koulutusta niin vaan ei voi yltää yhtäläisiin tuloksin. Ja mut haukuttiin läpikotaisen rasistiseksi. Mun mielestä mä olin/olen vain realistinen.
Ja totuushan on sit se, että ainakin suomessa me nykyään vain tyhmetään. Ja noilla tulleilla on potentiaalia -kenties myös meitä enemmän intoa- vaikka mihin. Kunhan saavat opetusta. Vapista tässä pitäisi eikä haukkua.
toisaalta, jos nuo pitkäsääret kaappaa kaikista rikkaimmat miehet Suomesta niin sitte meille tavallisille pulliaisille riittäs paremmin tavallisia suomimammoja
No näinhän se tietysti on. Ohessa malliesimerkki reippaista ukrainalaisnaisista:
Ukrainians in Finland: Wary of ceasefire from afar | Yle Uutiset | yle.fi
toisaalta, jos nuo pitkäsääret kaappaa kaikista rikkaimmat miehet Suomesta niin sitte meille tavallisille pulliaisille riittäs paremmin tavallisia suomimammoja
Kauniita naisia jopa noissa asusteissa.
Nih, kymmenen mammaa per yks pulliainen...hard to handle perhaps? :heart:
mistä sää ton 10 repäsit
Suomessa on monia ihan kelpo miehiä jotka ei saa ensimmäistäkään
Mä ajattelin lähinnä positiivista tulevaisuuden kehitystä. Eikös tässäkin asiassa pidä olla visioita? =)
voishan ne visiot olla jotakuinkin realistisia
Miksiköhän ukrainalainen nainen joka myy Suomessa seksiä karkoitetaan välittömästi, mutta lapsia raiskaavien neekereiden kohdalla karkotus ei onnistu? Mulle tämä suvisten logiikka ei ole oikein auennut.