Mamujen työhaaveet romuttaa alhainen älykkyysosamäärä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja varsinaisia moniosaajia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
sinunkin havainnot näyttää tukevan tota mun ideaa, että otetaan maahanmuuttajat itäeuroopasta

niistä saattaa olla jopa hyötyä

Mutta alemmin koulutetuilla on se ongelma, että vaikka he ovat parempia kuin suomalaiset niin sitten suomalainen jää elätiksi. Ongelmaksi tulee sitten tuo suomalainen josta ei pääse eroon.

Ajattele Suomea yrityksenä jossa vakinaista väkeä (kansalaisuuden saaneita) ei voi potkia pois.

joo, just tommosia tänne tarvittais

toi edessä keskellä oleva :heart:

Pirskule, mä olen enemmän oikeanpuolinen.

Mutta tohon alkuperäiseen uutiseen. Mä joskus täällä erehdyin möläyttämään, etteivät kehitysmaissa tai sodan keskellä elävät ole tasa-arvoisessa asemassa suhteessa länsimaisiin. Siis noissa testeissä. Kun ei ole kunnon ravintoa eikä koulutusta niin vaan ei voi yltää yhtäläisiin tuloksin. Ja mut haukuttiin läpikotaisen rasistiseksi. Mun mielestä mä olin/olen vain realistinen.

Ja totuushan on sit se, että ainakin suomessa me nykyään vain tyhmetään. Ja noilla tulleilla on potentiaalia -kenties myös meitä enemmän intoa- vaikka mihin. Kunhan saavat opetusta. Vapista tässä pitäisi eikä haukkua.

• Tykkää
Reactions: LaMamanMorbid
[QUOTE="abcde";30683610]Heissäkin on koulutettua ja ammattitaitoista väkeä. Rodulla ei ole väliä, vaan osaamisella. EU:n sisällä asia on tietysti eri työvoiman vapaan liikkuvuuden takia.

Australian malli on aivan hyvä.[/QUOTE]

Oisko linkki josta voi tutustua Australian malliin?

Kyllä pieraisevat. Ukraina on köyhä maa ja nyt sodan aikana se on vieläkin köyhempi ja lisäksi vaarallinen, joten kyllä kuvan neidoille kelpaa Suomi siinä kuin jokin muu länsimaa jossa on turvallista elää ja toimeentulo taattu.

Joojoo, kohta ne kuleksii Hollywoodin Sunset Stripilla Robert Pattinsonin kainalossa...ei Aleksilla Jasper Pääkkösen entouragessa.

Pirskule, mä olen enemmän oikeanpuolinen.

Mutta tohon alkuperäiseen uutiseen. Mä joskus täällä erehdyin möläyttämään, etteivät kehitysmaissa tai sodan keskellä elävät ole tasa-arvoisessa asemassa suhteessa länsimaisiin. Siis noissa testeissä. Kun ei ole kunnon ravintoa eikä koulutusta niin vaan ei voi yltää yhtäläisiin tuloksin. Ja mut haukuttiin läpikotaisen rasistiseksi. Mun mielestä mä olin/olen vain realistinen.

Ja totuushan on sit se, että ainakin suomessa me nykyään vain tyhmetään. Ja noilla tulleilla on potentiaalia -kenties myös meitä enemmän intoa- vaikka mihin. Kunhan saavat opetusta. Vapista tässä pitäisi eikä haukkua.

Tästä tasavertaisuudesta testeissä on keskusteltu monissa eri yhteyksissä mm. USA:ssa....

Miksiköhän ukrainalainen nainen joka myy Suomessa seksiä karkoitetaan välittömästi, mutta lapsia raiskaavien neekereiden kohdalla karkotus ei onnistu? Mulle tämä suvisten logiikka ei ole oikein auennut.

voishan ne visiot olla jotakuinkin realistisia

Äh, no sehän siinä just on pointti, että ne ois mahdollisimman kaukana realismista. Mutta toki voidaan lähteä varovaisesta 'jalat maassa' visioinnista, jonka tavoitteena olis saada yksi nainen yhdelle pulliaiselle, ainakin jossakin pulliaisen elämänvaiheessa. :flower: Mutta että millä tähänkään sitten päästään?

Yhteistyössä