Mamujen työhaaveet romuttaa alhainen älykkyysosamäärä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja varsinaisia moniosaajia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huoh. Mikä helvetin rasistinen provopalsta tästä on tullut??? Onko mammoilla liikaa aikaa ajatella vain pahaa toisista ja linkittää näitä maahanmuuttajien huonommuutta todistavia artikkeleita täysin harhaanjohtavilla otsikoilla kaksplussalle??? Vai onko tänne pesiytynyt joku häiriintyneiden pieni joukkio joilla elämäntehtävänä jatkaa arjalaisuuden ihannetta????

Lehtijutussa puhuttiin ilmeisesti aikuisista maahanmuuttajista jotka ovat tulleet Suomeen aikuisina...jos ap ymmärrät, he eivät ole välttämättä saaneet koulutusta lainkaan lapsena ja jos ovat niin minkä tasoista? Kielen oppiminen on tärkeää; minkä tasoista opetusta ovat saaneet Suomessa asuessaan? Minkätyyppinen koulujärjestelmä heidän kotimaassaan on ollut? Miten oppimateriaali on tarjoiltu?
Tämäkään asia ei ole lainkaan musta-valkoinen. Idioottimaista on vain se, että ap:n kaltaiset provokaattorit paskantavat pahaa oloaan ensinnäkin lukemalla niitä tarkoituksenhakuisesti ja linkittämällä vain niitä juttuja, joilla voisi vähänkin saada maahanmuuttajat näyttämään huonoilta.

[QUOTE="abcde";30683510]Siksipä kannattaa hankkia tänne niitä älykkäämpiä. Pakolaiset on toki asia erikseen. Tyhmiä meillä riittää omastakin takaa.[/QUOTE]

Miten 'hankitaan' älykkäämpiä maahanmuuttajia?

laitetaan kriteerit minkä perusteella voi päästä maahan, eikös monissa maissa jo näin tehdäkkin

USA, Australia, Kanada...

Joku älykkyystesti rajalla? Niin, kai se voidaan valmiiksi rustata länsimaiseen malliin kunniallisille valkoisille kristityille...laitetaanko vielä suomenkielellä???? Eeeiii kun englanniksi tottakai niin amerikkalaiset ja britit pääsee helpolla.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
laitetaan kriteerit minkä perusteella voi päästä maahan, eikös monissa maissa jo näin tehdäkkin

USA, Australia, Kanada...

Suomi ei paini noiden kanssa samassa liigassa :D. Kuka "älykäs" mamu haluaa tulla Suomeen jos voi itse valita minne mennä ja omaa haluttuja kykyjä ja taitoja? Täällä on korkeat verot, vaikea kieli, sisäänlämpiävä kulttuuri. He menevät noihin mainitsemiisi eli USAan, Austraaliaan ja Kanadaan tai Euroopassa suuriin maihin mutta eivät tänne.

Joku älykkyystesti rajalla? Niin, kai se voidaan valmiiksi rustata länsimaiseen malliin kunniallisille valkoisille kristityille...laitetaanko vielä suomenkielellä???? Eeeiii kun englanniksi tottakai niin amerikkalaiset ja britit pääsee helpolla.

Koulutus kertoo älykkyysosamäärän noin suunnilleen ja Australia esim kuvaa keuhkotkin eli keuhkotautisilla ei ole mitään asiaa Ausseihin. Suomi sen sijaan kelpuuttaa kuppaisimmankin mamun elämään veronmaksajien piikkiin.

Suomi ei paini noiden kanssa samassa liigassa :D. Kuka "älykäs" mamu haluaa tulla Suomeen jos voi itse valita minne mennä ja omaa haluttuja kykyjä ja taitoja? Täällä on korkeat verot, vaikea kieli, sisäänlämpiävä kulttuuri. He menevät noihin mainitsemiisi eli USAan, Austraaliaan ja Kanadaan tai Euroopassa suuriin maihin mutta eivät tänne.

toi on kyllä totta että tänne ei kannata pyrkiä töihin

huonot palkat ja korkeat verot

Koulutus kertoo älykkyysosamäärän noin suunnilleen ja Australia esim kuvaa keuhkotkin eli keuhkotautisilla ei ole mitään asiaa Ausseihin. Suomi sen sijaan kelpuuttaa kuppaisimmankin mamun elämään veronmaksajien piikkiin.
Onko sitten oikein, että vain korkemmin koulutetuilla on mahdollisuus...? Tosin, jos puhutaan maahanmuuttajista niin asiahan on hieman eri kuin pakolaisilla...vai?
Ihmisten seulominen tietyillä kriteereillä on äärimmäisen epätasa-arvoista. Ei mahdu mun maailmankuvaan.

Ilmeisesti myös älykkäimmät suomalaiset. ;)

Onko sitten oikein, että vain korkemmin koulutetuilla on mahdollisuus...? Tosin, jos puhutaan maahanmuuttajista niin asiahan on hieman eri kuin pakolaisilla...vai?
Ihmisten seulominen tietyillä kriteereillä on äärimmäisen epätasa-arvoista. Ei mahdu mun maailmankuvaan.

Ei se ole epätasa-arvoista kunhan ei puhuta rodusta yms. Koulutus ja työkokemus ovat täysin päteviä kriteerejä. Pakolaiset ovat eri asia kuten sanoin, niissä otetaan ne joilla on suurin hätä ja laitetaan lukumääräraja paljon voidaan ottaa. Pakolaisten suhteen ei voida olettaa että he auttaisivat valtiotamme vaan he vievät resursseja.

Suomen sosiaaliturva ei ole mikään erikoisen hyvä, vielä vähemmän ihmiset taikka ilmasto.

mun mielestä maahanmuutossa voitais painottaa pitkäsäärisiä neitokaisia itäeuroopasta

myös thaimaan seutuvilta saattas löytyä sopivaa sakkia

ukr-women.png

[QUOTE="abcde";30683577]Ei se ole epätasa-arvoista kunhan ei puhuta rodusta yms. Koulutus ja työkokemus ovat täysin päteviä kriteerejä. Pakolaiset ovat eri asia kuten sanoin, niissä otetaan ne joilla on suurin hätä ja laitetaan lukumääräraja paljon voidaan ottaa. Pakolaisten suhteen ei voida olettaa että he auttaisivat valtiotamme vaan he vievät resursseja.

Suomen sosiaaliturva ei ole mikään erikoisen hyvä, vielä vähemmän ihmiset taikka ilmasto.[/QUOTE]

Seuraavaksi ryhdytään miettimään millaisia maahanmuuttajia Suomessa on, entäpä pakolaisia... Mä en tiedä onko maahanmuuttaja-nimitys yleistynyt koskemaan kaikkia Suomeen muuttavia (statuksesta riippumatta)?
Mulla on kokemusta suhteellisen monista maahanmuuttajista, jotka ovat tulleet Venäjältä tai Virosta, kaikki nämä tunnen työni kautta ja ylläri, he ovat täysin järjästäen työelämässä kiinni. Tän pienen empiirisen kokemukseni kautta voisin helposti yleistää (ja yleistäminenhän on helppoa tällä palstalla), että suurin osa maahanmuuttajista omaa jo tarpeellisen koulutustaustan jolla pääsee kiinni työnsyrjään Suomessa. Eli; palstan maahanmuuttokriittisiä hiertää ja hirvittää ainoastaan ja vain tummaihoiset afrikkalaiset. Right?

Seuraavaksi ryhdytään miettimään millaisia maahanmuuttajia Suomessa on, entäpä pakolaisia... Mä en tiedä onko maahanmuuttaja-nimitys yleistynyt koskemaan kaikkia Suomeen muuttavia (statuksesta riippumatta)?
Mulla on kokemusta suhteellisen monista maahanmuuttajista, jotka ovat tulleet Venäjältä tai Virosta, kaikki nämä tunnen työni kautta ja ylläri, he ovat täysin järjästäen työelämässä kiinni. Tän pienen empiirisen kokemukseni kautta voisin helposti yleistää (ja yleistäminenhän on helppoa tällä palstalla), että suurin osa maahanmuuttajista omaa jo tarpeellisen koulutustaustan jolla pääsee kiinni työnsyrjään Suomessa. Eli; palstan maahanmuuttokriittisiä hiertää ja hirvittää ainoastaan ja vain tummaihoiset afrikkalaiset. Right?

sinunkin havainnot näyttää tukevan tota mun ideaa, että otetaan maahanmuuttajat itäeuroopasta

niistä saattaa olla jopa hyötyä

Yhteistyössä