V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Miten 'hankitaan' älykkäämpiä maahanmuuttajia?
laitetaan kriteerit minkä perusteella voi päästä maahan, eikös monissa maissa jo näin tehdäkkin
USA, Australia, Kanada...
laitetaan kriteerit minkä perusteella voi päästä maahan, eikös monissa maissa jo näin tehdäkkin
USA, Australia, Kanada...
Joku älykkyystesti rajalla? Niin, kai se voidaan valmiiksi rustata länsimaiseen malliin kunniallisille valkoisille kristityille...laitetaanko vielä suomenkielellä???? Eeeiii kun englanniksi tottakai niin amerikkalaiset ja britit pääsee helpolla.
Suomi ei paini noiden kanssa samassa liigassa. Kuka "älykäs" mamu haluaa tulla Suomeen jos voi itse valita minne mennä ja omaa haluttuja kykyjä ja taitoja? Täällä on korkeat verot, vaikea kieli, sisäänlämpiävä kulttuuri. He menevät noihin mainitsemiisi eli USAan, Austraaliaan ja Kanadaan tai Euroopassa suuriin maihin mutta eivät tänne.
toi on kyllä totta että tänne ei kannata pyrkiä töihin
huonot palkat ja korkeat verot
Onko sitten oikein, että vain korkemmin koulutetuilla on mahdollisuus...? Tosin, jos puhutaan maahanmuuttajista niin asiahan on hieman eri kuin pakolaisilla...vai?Koulutus kertoo älykkyysosamäärän noin suunnilleen ja Australia esim kuvaa keuhkotkin eli keuhkotautisilla ei ole mitään asiaa Ausseihin. Suomi sen sijaan kelpuuttaa kuppaisimmankin mamun elämään veronmaksajien piikkiin.
Suomi ei paini noiden kanssa samassa liigassa. Kuka "älykäs" mamu haluaa tulla Suomeen jos voi itse valita minne mennä ja omaa haluttuja kykyjä ja taitoja? Täällä on korkeat verot, vaikea kieli, sisäänlämpiävä kulttuuri. He menevät noihin mainitsemiisi eli USAan, Austraaliaan ja Kanadaan tai Euroopassa suuriin maihin mutta eivät tänne.
Onko sitten oikein, että vain korkemmin koulutetuilla on mahdollisuus...? Tosin, jos puhutaan maahanmuuttajista niin asiahan on hieman eri kuin pakolaisilla...vai?
Ihmisten seulominen tietyillä kriteereillä on äärimmäisen epätasa-arvoista. Ei mahdu mun maailmankuvaan.
Onko sitten oikein, että vain korkemmin koulutetuilla on mahdollisuus...? Tosin, jos puhutaan maahanmuuttajista niin asiahan on hieman eri kuin pakolaisilla...vai?
Ihmisten seulominen tietyillä kriteereillä on äärimmäisen epätasa-arvoista. Ei mahdu mun maailmankuvaan.
mun mielestä maahanmuutossa voitais painottaa pitkäsäärisiä neitokaisia itäeuroopasta
myös thaimaan seutuvilta saattas löytyä sopivaa sakkia
Seuraavaksi ryhdytään miettimään millaisia maahanmuuttajia Suomessa on, entäpä pakolaisia... Mä en tiedä onko maahanmuuttaja-nimitys yleistynyt koskemaan kaikkia Suomeen muuttavia (statuksesta riippumatta)?
Mulla on kokemusta suhteellisen monista maahanmuuttajista, jotka ovat tulleet Venäjältä tai Virosta, kaikki nämä tunnen työni kautta ja ylläri, he ovat täysin järjästäen työelämässä kiinni. Tän pienen empiirisen kokemukseni kautta voisin helposti yleistää (ja yleistäminenhän on helppoa tällä palstalla), että suurin osa maahanmuuttajista omaa jo tarpeellisen koulutustaustan jolla pääsee kiinni työnsyrjään Suomessa. Eli; palstan maahanmuuttokriittisiä hiertää ja hirvittää ainoastaan ja vain tummaihoiset afrikkalaiset. Right?
mun mielestä maahanmuutossa voitais painottaa pitkäsäärisiä neitokaisia itäeuroopasta
myös thaimaan seutuvilta saattas löytyä sopivaa sakkia
joo, just tommosia tänne tarvittais
toi edessä keskellä oleva :heart:
Eli; palstan maahanmuuttokriittisiä hiertää ja hirvittää ainoastaan ja vain tummaihoiset afrikkalaiset. Right?