Mamu yritti leikata tuntemattoman naisen pään irti kadulla (ei herkille)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllä siinä on 4 miestä vierellä jotka yrittävät nyhverö potkuilla saada puukko miestä lopettamaan.
Tämä on nykyaikaa, ihmiset eivät auta toisiaan tai puutu tälläisiin tilanteisiin.
Jos Helsingin keskustassa kävisi sama tilanne niin varmasti ihmiset vain tuijottavat

joo ja lehmät lentää.
siis niin kökösti tehty pätkä et kukaan ei voi ottaa tota tosisaan, uhri on yltäpäältä veressä ja tekijän kädet täysin puhtaat..
huoh, ja kaikki näyttää menevän läpi jollekki

3210580440.jpg

Jos joku raiskaa naisen vaikka juna-asemalla niin minä kyllä haluan tietää oliko mamu vai ei, sitten tietysti aina kuvat ja nimet on plussaa..vaikka vastaus on kyllä aina mamu joten siinä mielessä mitä sitä miettimään
Miksi haluat tietää? Onko mamun tekemä rikos jotenkin pahempi? Mun villi veikkaus on että raiskauksen uhri kärsii ihan yhtä paljon oli raiskaaja sitten kuka tahansa.

Itse myönnän että sieltä löytyy juuri tälläistä sontaa, mutta myös paljon oikeita asioita joita et valtamediasta voi lukea..esimerkkinä vaikka lähihoitaja joka raiskasi mummoja, mv julkaisi raiskaajan nimen ja kuvan.

näytäppä mulle oulun raiskaajien kuvat ja nimet..siis se kesäinen juttu minkä varjolla haukkuivat poliisit jne
tai ees juttu kuinka syyttäjä vaatii niille 6v rangaistusta? tai et uhkailivat puukolla jne
hiljaista on.

näytäppä mulle oulun raiskaajien kuvat ja nimet..siis se kesäinen juttu minkä varjolla haukkuivat poliisit jne
tai ees juttu kuinka syyttäjä vaatii niille 6v rangaistusta? tai et uhkailivat puukolla jne
hiljaista on.

Se oli virhe, virheistä opitaan..virheitä sattuu valtamedioissakin

Hyvä esimerkki tässä
"Kuusi ruotsalaista miestä raiskasi naisen Ruotsin laivalla'
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1422758044684.html

MV paljasti "Ruotsalaisiksi miehiksi" kuusi somalia joista viidellä oli vielä somalian kansalaisuuskin

Se oli virhe, virheistä opitaan..virheitä sattuu valtamedioissakin

Hyvä esimerkki tässä
"Kuusi ruotsalaista miestä raiskasi naisen Ruotsin laivalla'
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1422758044684.html

MV paljasti "Ruotsalaisiksi miehiksi" kuusi somalia joista viidellä oli vielä somalian kansalaisuuskin

"Silminnäkijän mukaan osa ruotsalaisista pakeni tapahtumapaikalta ja piileskeli henkilökunnalta. Heidät saatiin kuitenkin jäljitettyä ja otettua kiinni laivan valvontakameroiden ansiosta."

Hahahaa suvakkeja viedään

liveleakissa tuo video siis on saatesanoilla hollantilaismies puukottaa vaimoaan, ja pitkä teksti heidän oikeudenkäynnistään. nimet ei ole lähelläkään musliminimiä, mut mv on jättänyt sen alkujutun missä tiedot lukee, ja videon alla vielä Subbin tweetti, monikulttuurisuus on rikkaus tms ja otsikkona
Koska näemme tämän tapahtuvan Suomessa?

aika monta "pikkuvirhettä" noin niinku yhteen uutiseen, vai mitä?

Yhteistyössä