ei voi olla totta
Laittakaa nuo vaatimuksenne päiväkotihakemukseen. Voip olla ettei paikkaa kovin äkkiä liikene....
Totta kai he tarkoittavat, eivät vaan kehtaa sanoa!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:tarkoitatteko mamuilla kaikkia tummempi ihoisia kun suomalaiset vaikka tausta olisikin joku muu?
Olisit tehnyt parempia valintoja aikoinaan niin nyt ei tarvitsisi katua.Alkuperäinen kirjoittaja X:Totta kai he tarkoittavat, eivät vaan kehtaa sanoa!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:tarkoitatteko mamuilla kaikkia tummempi ihoisia kun suomalaiset vaikka tausta olisikin joku muu?
Juuri näin. He ei ala meitä eikä me heitä!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mamuille järjestetään omia vuoroja esim uimahalleihin, niin kai sitä sitten suomalaisetkin vastavuoroisesti saavat haluta mamuvapaita päiväkoteja?
Meillä ainakin on (siis mahaanmuuttajista vapaa pk), vaikka sillä kyllä oo ees väliäAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Turun alueelta hakusessa sama homma! Jos vaan joku tietää..?
eiköhän se poru synny siitä kun kaikkien mamujen yleistetään olevan tuollaisia.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Niinpä, mutta kun osa palstalaisista kuuluu tuohon porukkaan, niin tietäähän sen mikä poru syntyy ap:n avauksesta.Alkuperäinen kirjoittaja ni-h:Kyllä me kaikki sisimmässämme tiedämme millaisia monikulttuurisia maahanmuuttajalapsia ap tarkoitti: http://www.helsinginuutiset.fi/Uutiset/Kolumnit/Tyttojen-alistaminen-alkaa-paivakodista
Ei ole vaikeaa löytää koulua, nyt eikä tulevaisuudessa, missä ei ole mamuja. Pitää vain asua oikealla alueella. Tähän ei white trash pysty, vaan joutuvat asumaan mamulähiöissä.Alkuperäinen kirjoittaja moona81:Mitenköhän toimii näiden ihmisten ulkoilu. Lapselle side silmille ja suukapula. Ettei vahingossakaan näe tai keskustele maahanmuuttajien kanssa?
Ja voi sitten varautua kotikouluun. Näet veikkaan, että tulee olemaan erittäin vaikeaa löytää tulevaisuudessa esikoulu/koulu missä olisi vain ja pelkästään syntyperältään suomalaisia.
Niin miksiköhän suomeakin sanotaan rasistiseksi maaksi. :attn:
Mitä minä muka kadun? Sitä että tulin takaisin asumaan tänne Junttilaan? KYLLÄ! Muuten kyllä olen valinnut ihan hyvin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Olisit tehnyt parempia valintoja aikoinaan niin nyt ei tarvitsisi katua.Alkuperäinen kirjoittaja X:Totta kai he tarkoittavat, eivät vaan kehtaa sanoa!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:tarkoitatteko mamuilla kaikkia tummempi ihoisia kun suomalaiset vaikka tausta olisikin joku muu?
Mamu = maahanmuuttajista se osa joka loisii, tekee rikoksia ja on koko ajan vaatimassa kaikkea lisää tekemättä itse sen eteen mitään.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:eiköhän se poru synny siitä kun kaikkien mamujen yleistetään olevan tuollaisia.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Niinpä, mutta kun osa palstalaisista kuuluu tuohon porukkaan, niin tietäähän sen mikä poru syntyy ap:n avauksesta.Alkuperäinen kirjoittaja ni-h:Kyllä me kaikki sisimmässämme tiedämme millaisia monikulttuurisia maahanmuuttajalapsia ap tarkoitti: http://www.helsinginuutiset.fi/Uutiset/Kolumnit/Tyttojen-alistaminen-alkaa-paivakodista
Täältä pääsee pois :wave:, mut tietty sossusta ei saa muualla yhtä paljon rahaaAlkuperäinen kirjoittaja X:Mitä minä muka kadun? Sitä että tulin takaisin asumaan tänne Junttilaan? KYLLÄ! Muuten kyllä olen valinnut ihan hyvin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Olisit tehnyt parempia valintoja aikoinaan niin nyt ei tarvitsisi katua.Alkuperäinen kirjoittaja X:Totta kai he tarkoittavat, eivät vaan kehtaa sanoa!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:tarkoitatteko mamuilla kaikkia tummempi ihoisia kun suomalaiset vaikka tausta olisikin joku muu?
Kiitos, minä kyllä asun mielummin "mamulähiössä" kuin tuollaisten teeskentelijöiden keskuudessa. Lapsuus tuli sellaisessa paikassa vietettyä ja hyi apua, en halua edes käydä kylässä vanhoilla naapureilla!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei ole vaikeaa löytää koulua, nyt eikä tulevaisuudessa, missä ei ole mamuja. Pitää vain asua oikealla alueella. Tähän ei white trash pysty, vaan joutuvat asumaan mamulähiöissä.Alkuperäinen kirjoittaja moona81:Mitenköhän toimii näiden ihmisten ulkoilu. Lapselle side silmille ja suukapula. Ettei vahingossakaan näe tai keskustele maahanmuuttajien kanssa?
Ja voi sitten varautua kotikouluun. Näet veikkaan, että tulee olemaan erittäin vaikeaa löytää tulevaisuudessa esikoulu/koulu missä olisi vain ja pelkästään syntyperältään suomalaisia.
Niin miksiköhän suomeakin sanotaan rasistiseksi maaksi. :attn:
Rasistinen maa ei elättäisi verorahoilla raiskaavia ja ryösteleviä mamuja.
Juu, onneksi pääsee. Nyt tyydyn vain kerran vuodessa lomailemaan toisessa kotimaassa pitkän kaavan mukaan kun en saa töistä enempää lomaa. Katsos, sellaista on työelämä Suomessa, ei varmaan ole tuttua sinulle.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Täältä pääsee pois :wave:, mut tietty sossusta ei saa muualla yhtä paljon rahaaAlkuperäinen kirjoittaja X:Mitä minä muka kadun? Sitä että tulin takaisin asumaan tänne Junttilaan? KYLLÄ! Muuten kyllä olen valinnut ihan hyvin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Olisit tehnyt parempia valintoja aikoinaan niin nyt ei tarvitsisi katua.Alkuperäinen kirjoittaja X:Totta kai he tarkoittavat, eivät vaan kehtaa sanoa!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:tarkoitatteko mamuilla kaikkia tummempi ihoisia kun suomalaiset vaikka tausta olisikin joku muu?
Mut hei, oikeesti, jos Suomi on näin ahdistava paikka sinulle, niin miksi et karista Suomen pölyjä jaloistasi?Alkuperäinen kirjoittaja X:Juu, onneksi pääsee. Nyt tyydyn vain kerran vuodessa lomailemaan toisessa kotimaassa pitkän kaavan mukaan kun en saa töistä enempää lomaa. Katsos, sellaista on työelämä Suomessa, ei varmaan ole tuttua sinulle.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Täältä pääsee pois :wave:, mut tietty sossusta ei saa muualla yhtä paljon rahaaAlkuperäinen kirjoittaja X:Mitä minä muka kadun? Sitä että tulin takaisin asumaan tänne Junttilaan? KYLLÄ! Muuten kyllä olen valinnut ihan hyvin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Olisit tehnyt parempia valintoja aikoinaan niin nyt ei tarvitsisi katua.Alkuperäinen kirjoittaja X:Totta kai he tarkoittavat, eivät vaan kehtaa sanoa!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:tarkoitatteko mamuilla kaikkia tummempi ihoisia kun suomalaiset vaikka tausta olisikin joku muu?
Siinäpä kysymys, miksi mamujen on vaikea sietää erilaisuutta?Alkuperäinen kirjoittaja v:Ei ihme että lapset ei opi erilaisuutta ja suvaitsevaisuutta.
Kuten sanoin, tykkään tehdä töitäni! Tuskin se sinua haittaa... Niin no, joitakin kaltaisiasi kyllä haittaa kun väärän värinen lapseni on päiväkodissa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mut hei, oikeesti, jos Suomi on näin ahdistava paikka sinulle, niin miksi et karista Suomen pölyjä jaloistasi?Alkuperäinen kirjoittaja X:Juu, onneksi pääsee. Nyt tyydyn vain kerran vuodessa lomailemaan toisessa kotimaassa pitkän kaavan mukaan kun en saa töistä enempää lomaa. Katsos, sellaista on työelämä Suomessa, ei varmaan ole tuttua sinulle.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Täältä pääsee pois :wave:, mut tietty sossusta ei saa muualla yhtä paljon rahaaAlkuperäinen kirjoittaja X:Mitä minä muka kadun? Sitä että tulin takaisin asumaan tänne Junttilaan? KYLLÄ! Muuten kyllä olen valinnut ihan hyvin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Olisit tehnyt parempia valintoja aikoinaan niin nyt ei tarvitsisi katua.Alkuperäinen kirjoittaja X:Totta kai he tarkoittavat, eivät vaan kehtaa sanoa!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:tarkoitatteko mamuilla kaikkia tummempi ihoisia kun suomalaiset vaikka tausta olisikin joku muu?
Varmaankin voisit tehdä töitä muuallakin kuin Suomessa?Alkuperäinen kirjoittaja X:Kuten sanoin, tykkään tehdä töitäni! Tuskin se sinua haittaa... Niin no, joitakin kaltaisiasi kyllä haittaa kun väärän värinen lapseni on päiväkodissa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mut hei, oikeesti, jos Suomi on näin ahdistava paikka sinulle, niin miksi et karista Suomen pölyjä jaloistasi?Alkuperäinen kirjoittaja X:Juu, onneksi pääsee. Nyt tyydyn vain kerran vuodessa lomailemaan toisessa kotimaassa pitkän kaavan mukaan kun en saa töistä enempää lomaa. Katsos, sellaista on työelämä Suomessa, ei varmaan ole tuttua sinulle.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Täältä pääsee pois :wave:, mut tietty sossusta ei saa muualla yhtä paljon rahaaAlkuperäinen kirjoittaja X:Mitä minä muka kadun? Sitä että tulin takaisin asumaan tänne Junttilaan? KYLLÄ! Muuten kyllä olen valinnut ihan hyvin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Olisit tehnyt parempia valintoja aikoinaan niin nyt ei tarvitsisi katua.Alkuperäinen kirjoittaja X:Totta kai he tarkoittavat, eivät vaan kehtaa sanoa!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:tarkoitatteko mamuilla kaikkia tummempi ihoisia kun suomalaiset vaikka tausta olisikin joku muu?