A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27940300:Onko sulla vapaapäivä?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27940300:Onko sulla vapaapäivä?![]()
No noinhan se melkein tuntuu olevan. Mutta olen itse niin harvoin nykyään täällä, että vaikea pitää kirjaa teidän muiden läsnäoloista. :saint:Ainahan sillä tuntuu olevan, mikäli palsta-aktiivisuuttaan seuraa![]()
Oi että. Saat päivän hyvä teko -palkinnon. :flower:Juu, törkeä tapaus. Tuollaiset paskiaiset pistää vihaksi, sama mistä ovat, mutta turpaan saisi taputella ja perinpohjaisesti!
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27940371:No noinhan se melkein tuntuu olevan. Mutta olen itse niin harvoin nykyään täällä, että vaikea pitää kirjaa teidän muiden läsnäoloista. :saint:
Ei ole vapaapäivä. Mutta työpäivä ohi.![]()
Aivan, eipä ole sinua paljon "näkynyt", ja sinua kyllä kaivattaisiin pitämään vähän jöötä tälle vieras-ystävällemme.
Toisaalta olen itsekin täällä vähän vähemmän nykyään, mikä on tuntunut jotenkin kummallisen helpottavalta, I wonder why![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27940385:Oi että. Saat päivän hyvä teko -palkinnon. :flower:
Mikähän suakin vaivaa? Ja mikä teko? Toivon, ettet sinäkään hyväksy tuollaista toimintaa, jos hyväksyt, niin olet yhtä alhainen kuin nuo paskiaiset.
Linkkiä?? Ei löytynyt iltiksen sivulta
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27940479:Ei, en tosiaan hyväksy että ketään taputellaan turpaan perinpohjaisesti.
Sitä en tiedä mikä mua vaivaa. Diagnosoimaton toistaseksi.
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27940420:Niinpä! Kahtaalle vetää. Tunnen kyllä velvollisuuteni palstaa kohtaan :snotty: - mutta samalla on niin vapauttavaa olla irti!
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27940479:Ei, en tosiaan hyväksy että ketään taputellaan turpaan perinpohjaisesti.
Sitä en tiedä mikä mua vaivaa. Diagnosoimaton toistaseksi.
Voi että olet ylimielinen.
Hieno analyysi taas sinulta. Ansaitset kukkakimpun![]()