Mamu ryösti äidin yrittämällä vahingoittaa vauvaa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aivan kauheata
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27940371:
No noinhan se melkein tuntuu olevan. Mutta olen itse niin harvoin nykyään täällä, että vaikea pitää kirjaa teidän muiden läsnäoloista. :saint:

Ei ole vapaapäivä. Mutta työpäivä ohi. :D

Aivan, eipä ole sinua paljon "näkynyt", ja sinua kyllä kaivattaisiin pitämään vähän jöötä tälle vieras-ystävällemme.

Toisaalta olen itsekin täällä vähän vähemmän nykyään, mikä on tuntunut jotenkin kummallisen helpottavalta, I wonder why :D

Aivan, eipä ole sinua paljon "näkynyt", ja sinua kyllä kaivattaisiin pitämään vähän jöötä tälle vieras-ystävällemme.

Toisaalta olen itsekin täällä vähän vähemmän nykyään, mikä on tuntunut jotenkin kummallisen helpottavalta, I wonder why :D

Niinpä! Kahtaalle vetää. Tunnen kyllä velvollisuuteni palstaa kohtaan :snotty: - mutta samalla on niin vapauttavaa olla irti!

:D

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27940385:
Oi että. Saat päivän hyvä teko -palkinnon. :flower:

Mikähän suakin vaivaa? Ja mikä teko? Toivon, ettet sinäkään hyväksy tuollaista toimintaa, jos hyväksyt, niin olet yhtä alhainen kuin nuo paskiaiset.

[QUOTE="vieras";27940474]Mamu raiskasi, sai vuoden ehdollista, suomalainen kertoi siitä facebookissa, sai kaksi vuotta ehdotonta...[/QUOTE]

Tämä liittyy aloitukseen....miten? Jollakin nähtävästi tylsä viikonloppu taas edessä kun näin aikaisin aloitti... ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27940479:
Ei, en tosiaan hyväksy että ketään taputellaan turpaan perinpohjaisesti.

Kaikki jotka äänestävät ns vanhoja puolueita hyväksyvät nykyisen maahanmuuttopolitiikan ja sen mukanaan tuomat lieveilmiöt, kuten raiskaukset, tapot ja ryöstöt.

[QUOTE="vieras";27940534]Kaikki jotka äänestävät ns vanhoja puolueita hyväksyvät nykyisen maahanmuuttopolitiikan ja sen mukanaan tuomat lieveilmiöt, kuten raiskaukset, tapot ja ryöstöt.[/QUOTE]

Hieno analyysi taas sinulta. Ansaitset kukkakimpun :)

Voi että olet ylimielinen.

:confused: Tunnetko mut kenties ihan henkilökohtaisesti ja perustat henkilökohtaisuuksiin menevän loukkauksen siihen?

[QUOTE="vieras";27940534]Kaikki jotka äänestävät ns vanhoja puolueita hyväksyvät nykyisen maahanmuuttopolitiikan ja sen mukanaan tuomat lieveilmiöt, kuten raiskaukset, tapot ja ryöstöt.[/QUOTE]
Älä nyt viitsi. Keskustelu kuolee tosi nopeasti tuollaisiin naurettavuuksiin. TIedät ihan vallan hyvin, että minä en hyväksy yhtään raiskausta, tappoa enkä ryöstöä.

Persut ovat jo vanha puolue.

[QUOTE="vieras";27940559]Näin se vaan menee, sinullakin on veriset kädet...[/QUOTE]

Ei saamari, osaat kyllä aina yllättää..

Toisaalta maailma ON hulluja täynnä.

Yhteistyössä