Mamu ryösti äidin yrittämällä vahingoittaa vauvaa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aivan kauheata
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";27940895]. Mitään hyvää esimerkkiä näistä mulateista ei vaan löydy vaikka hakemalla hakee.[/QUOTE]

Ja joku vielä väittää, että valehtelen kun kerron kuinka paljon aikuiset suomalaiset haukkuvat meidän lapsia!

[QUOTE="vieras";27940986]Kerro hyvä Lilii mikä nykyisessä maahanmuuttopolitiikassa on hyvää?[/QUOTE]
En oikeastaan jaksaisi. Aika moni asia on hyvin. Tietysti olisi kiva, jos tänne tulisi enemmän fiksua porukkaa, mutta sitä toivon ihan yleisestikin, kotimaiseltakin ainekselta. Pakolaisia pitää ottaa tietty määrä, siitä pidän kiinni. Rikollisia ei tarvitsisi ottaa meille eikä perheitä yhdistää niin auliisti kuin on tehty. Siihen tosin taisi tullakin jo kiristys.

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27941013:
En oikeastaan jaksaisi. Aika moni asia on hyvin. Tietysti olisi kiva, jos tänne tulisi enemmän fiksua porukkaa, mutta sitä toivon ihan yleisestikin, kotimaiseltakin ainekselta. Pakolaisia pitää ottaa tietty määrä, siitä pidän kiinni. Rikollisia ei tarvitsisi ottaa meille eikä perheitä yhdistää niin auliisti kuin on tehty. Siihen tosin taisi tullakin jo kiristys.

Oliko tuossa ne HYVÄT asiat? ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27941035:
Mamupolitiikka kaikkiaan on ihan ok. Kuten kommenttini alussa sanoin. Sitten kerroin, mitä voisi kehittää. Jäkä jäkä. Ota tai jätä.

Mun mielestä ei ole yhtään ok se, että maahanmuuttajista suurin osa elää tulonsiirroilla ja tekee rikoksia, mutta jokaisella olkoon oikeus mielipiteeseensä.

[QUOTE="vieras";27941038]Teidän lapsiko se yritti ryöstää nuoren äidin vai miksi sinä sitä sotket joka ketjuun?[/QUOTE]

Etkö nähnyt, mitä kommentoin? Ei sekään kuulunut alkuperäiseen aiheeseen.

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27941043:
No huh huh. Tällaistako täällä nykyään on?

Kyllä! Tätä voi taas jatkua samaan tyyliin about 15 sivua... ;) Kenties jotain hommaltakin ulospotkittuja tms... (Voiko siellä edes bannata...)

[QUOTE="vieras";27941071]Lapsesi joutuvat kärsimään äitinsä tyhmästä päästä.[/QUOTE]

Millä tavoin minä olen tyhmä? Sen kyllä ymmärrän jos tuolla tavoin ajattelevan ja puhuvan lapset voivat joutua kärsimään vanhempansa takia, mutta mitä väärää minä olen muka tehnyt lapsilleni jos tuntemattomat suomalaiset aikuiset heitä ohimennen haukkuvat? (Jota tapahtui viimeksi n. tunti sitten)

Millä tavoin minä olen tyhmä? Sen kyllä ymmärrän jos tuolla tavoin ajattelevan ja puhuvan lapset voivat joutua kärsimään vanhempansa takia, mutta mitä väärää minä olen muka tehnyt lapsilleni jos tuntemattomat suomalaiset aikuiset heitä ohimennen haukkuvat? (Jota tapahtui viimeksi n. tunti sitten)

Sitähän sä voit miettiä ja kerro jos keksit vastauksen.

Alkuperäinen kirjoittaja väärin;27941203:
Kukaan ei tunnu olevan huolissaan rikoksen uhreiksi joutuneista vauvasta ja äidistä: tälläiseksikö tämä on mennyt?

Niin on, kaikki vaan on hyvillään ja ohittaa sen syyn kokonaan miksi näin tapahtuu. Mamut on rosvoja.

[QUOTE="vieras";27941219]Älä aliarvioi itseäsi.:D[/QUOTE]

Sinähän tässä väität olevasi niin viisas niin kertoisit nyt kaiken, mitä haluat sanoa?! Vai pitääkö vielä hieman miettiä, mitähän muuta keksisit? :D

Yhteistyössä