Mamu-keskustelun myötä ovat työttömyys- ja sossuntukikeskustelut kadonneet palstalta :D

Oletteko huomanneet, että nyt kun joka toinen ketju käsittelee maahanmuuttoa ja raiskauksia, ei ole enää jaksettu haukkua työttömiä ja toimeentulotuen saajia. Varmaan samat kirjoittajat olleet niissä asialla ja nyt ovat vaihtaneet levyä ja suoltavat noita mamu-aloituksiaan.

No, omanlaistaan vaihtelua kai tämäkin. Mutta melkein on jo tullut ikävä niitä marjastus-, pullojen keruu- ja kalastuspuheenvuoroja :D
 
vierailija
Ei voi tollasta määrää pystyä kukaan kirjottamaan sosiaalituista ja sellasista mitä mamuista tulee ihan koko ajan. Miten joku voi pyhittää koko elämänsä jollekin tollaselle?? Munkin mielestä olis kiva että olis erilaisia aiheita vaikka sellasia mistä tiedä oikein mitään.
 
vierailija
Miten se sun elämääs vaikuttaa?? Sähän saat käydä töissä ihan vapaasti.
Niin mä toivon! Että EI vaikuttaisi mitenkään. Että raha tulisi seinästä, sähkö töpselistä ja vesi kraanasta. Mutta kun se ei niinku aikuisten oikeesti tule, jollen minä työssäkäyvänä sitä rahoita. Eli että mä saan euron tunnilta, josta persekärpäset vie puolet, jotta niilläkin olisi leipää ja maitoa. Se paljonko ne vie sitä leipää ja maitoa, on tasan sen verran leipää ja maitoa, mitä multa PUUTTUU leipää ja maitoa itseltä. Ja kuka sen leivän ja maidon sitten ansaitsi? No ei ainakaan se persekärpänen.
 
vierailija
Niin mä toivon! Että EI vaikuttaisi mitenkään. Että raha tulisi seinästä, sähkö töpselistä ja vesi kraanasta. Mutta kun se ei niinku aikuisten oikeesti tule, jollen minä työssäkäyvänä sitä rahoita. Eli että mä saan euron tunnilta, josta persekärpäset vie puolet, jotta niilläkin olisi leipää ja maitoa. Se paljonko ne vie sitä leipää ja maitoa, on tasan sen verran leipää ja maitoa, mitä multa PUUTTUU leipää ja maitoa itseltä. Ja kuka sen leivän ja maidon sitten ansaitsi? No ei ainakaan se persekärpänen.
Miten susta noin itsekäs on kasvanut??? Ne mitä sä saat palkaksi ei vaikuta siihen mitä kela maksaa yhtään. Sä saat pitää palkkas ja oot varmaan aina saanut.
 
vierailija
Miten susta noin itsekäs on kasvanut??? Ne mitä sä saat palkaksi ei vaikuta siihen mitä kela maksaa yhtään. Sä saat pitää palkkas ja oot varmaan aina saanut.
Itsekäs?! :D :D :D No nyt tuli ainakin vasemmiston suoraa puhetta. "Anteeksi, mähän en ole palkkaani ansainnut, vaan se pitää jakaa"... Onneksi olkoon, olet aito kommari. :D

Mutta ne mitä KELA jakaa, vaikuttaa mun tuloihini suoraan. Raha ei tule "seinästä" ja sähkö ei tule "töpselistä". Sen maksaa joku AINA. Ja kun maksajana olen minä, se harmittaa, potuttaa, pistelee, tökkii ja ottaaa piÄhän... :) Koska se tarkoittaa että minun tekemälläni tuntihinnalla joku muu elää kotonansa. En pidä siitä. Pitäisitkö sinä? Jos pitäisit, et ainakaan tienaa tarpeeksi... Se sikseen. Ole onnellinen kommari. Katso mitä kommunismi sai muuten aikaan Neuvostoliitossa. Hyvin meni...... noin niinku omasta mielestä.
 
vierailija
Itsekäs?! :D :D :D No nyt tuli ainakin vasemmiston suoraa puhetta. "Anteeksi, mähän en ole palkkaani ansainnut, vaan se pitää jakaa"... Onneksi olkoon, olet aito kommari. :D

Mutta ne mitä KELA jakaa, vaikuttaa mun tuloihini suoraan. Raha ei tule "seinästä" ja sähkö ei tule "töpselistä". Sen maksaa joku AINA. Ja kun maksajana olen minä, se harmittaa, potuttaa, pistelee, tökkii ja ottaaa piÄhän... :) Koska se tarkoittaa että minun tekemälläni tuntihinnalla joku muu elää kotonansa. En pidä siitä. Pitäisitkö sinä? Jos pitäisit, et ainakaan tienaa tarpeeksi... Se sikseen. Ole onnellinen kommari. Katso mitä kommunismi sai muuten aikaan Neuvostoliitossa. Hyvin meni...... noin niinku omasta mielestä.
En mä ole mikään kommunisti. Mulla ei ole mitään politiikkaa tai puoluetta. Mä äänestin vihreitä mut siihen on syyt niinkun ihmisoikeudet ja ydinvoimalat.
 
vierailija
Olisi suorastaan rasismia jättää mamut tästä keskustelusta ulkopuolelle. He kuitenkin edustavat meidän tilastojen ykkössijaa niin monessa.:)

Tilastokeskuksen aineiston mukaan somalit ja irakilaiset ovat huonoiten työllistyvien TOP3:ssa

Tilastokeskuksen aineiston mukaan somalit ja irakilaiset ovat huonoiten työllistyvien TOP3:ssa
Viime aikoina olemme kuulleet kuinka uudet tulokkaat tuottavat vaurautta ja ovat kuin taivaan lahja talouskurimuksesta kärsivälle Suomelle.



Näin totesi muun muassa sisäministeri Petteri Orpo, joka 17.9. Yle kioskin haastattelussa sanoi, että uudet tulokkaat herättävät Suomen horroksesta ja Suomi on heidän jälkeensä rikkaampi.

Myös Helsingin Sanomissa olemme kolumnisteilta kuulleet ylistyksiä ja ennusteita uudesta Nokiasta!

http://www.hs.fi/ulkomaat/a1305984133278

Totuus ei kuitenkaan voisi olla enempää toinen.
Irakilaisten ja somalien työllisyys suhteessa väestön kokoon ei ole koskaan Suomessa ylittänyt 15%. Ei edes talouden huippuvuonna 2008.

On aika avata silmät todellisuudelle, että edes loistavina aikoina eivät näiden kansallisuuksien edustajat työllisty. Näistä maista tulevat turvapaikanhakijat ovat ikuinen kustannuserä. Asiaa kuvastaa myös hyvin se, että kaikista kansallisuuksista, jotka tilastokeskus listasi vuonna 2013, oli somalien työllisyys huonoin. Irakilaisilla se oli kolmanneksi huonoin voittaen ainoastaan myanmarilaiset.

Kunniamaininta annettakoon nepalilaisille, jotka ylsivät huikeaan 69% työllisyyteen!

Naisten osalta tilanne on vieläkin karmaisevampi. Vuonna 2013 Suomalaisten naisten työllisyys oli 42,2% kun se somaleilla oli 3,6% ja irakilaisilla 1,9%.

Sisäministeri Orvon mukaan Suomeen on tänä vuonna tullut 18.9. mennessä noin 9500 irakilaista. Tämä on noin 84% kaikista tulijoista.

Lähde: Tilastokeskuksen PX-Web-tietokannat, Taulukko: 025 – Väestö pääasiallisen toiminnan, kansalaisuuden, ammattiaseman, sukupuolen ja vuoden mukaan 2000-2013. (http://pxnet2.stat.fi/PXWeb/pxweb/fi/StatFin/StatFin__vrm__tyokay/025_tyokay_tau_103.px/?rxid=09bb2fe3-1ded-44b2-aca5-6b768d3951bf)

Taulukossa on laskettu palkansaajien ja yrittäjien määrä suhteessa kansalaisuuden kokonaismäärään.


Somaleista töissä vain 9 prosenttia – karmeaa jälkeä
"Hirmuisen invaasion takia luvut tulevat edelleen huononemaan ja työttömien määrä tekee loikan."

Pauli Vahtera kirjoittaa Facebook-seinällään:

Karmeaa jälkeä. Kuka tämän jälkeen vielä sanoo, että työllistyminen on paras lääke kotouttamiseen.
Tämä tilasto luetaan siten, että 2003-2011 Suomeen tulleista somaleista on vuonna 2011 ollut työllistyneenä 9 % ja irakilaisista 14 %. Tuon hirmuisen invaasion takia luvut tulevat edelleen huononemaan ja työttömien määrä tekee loikan.



Ja kuinka moni somali on oikeissa töissä yksityissektorilla. Tai muussa kuin puuhastelutyössä julkisella sektorilla tai 3. sektorilla.



Lähde:https://www.facebook.com/pauli.vahteraristiinassa/posts/919364971471543?fref=nf

Somaleista siis 91 % on sossun elätteinä, irakilaisista 86 % loisii.


Kyllä mä melkein väittäisin, että
suurin osa kritisoijista on työssä
kävijöitä.
Työttömät luulevat katsos pystyvänsä solidaarisen Suomen vuoksi loisimaan vielä hetken näiden rikastuttajien takia.
Hyvinvoinnin alas-ajo on kuitenkin jo alkanut, joten loisiminen loppuu kohta.:)
 
vierailija
En mä ole mikään kommunisti. Mulla ei ole mitään politiikkaa tai puoluetta. Mä äänestin vihreitä mut siihen on syyt niinkun ihmisoikeudet ja ydinvoimalat.
Noh, ihan politiikan perusteisiin en haluaisi mennä. Mutta tuo on kommunismia, siis että minä tienaan 1€ ja sinä haluat siitä (kotonaKIN makaavana) 50snt. Tai luvut on merkityksettömiä, mutta siis ideana.

Jos joku tekee työtä, sen pitää saada rahaa. Se joka EI tee työtä, sen ei pidä saaman rahaa. Se siitä syystä, että raha ei oikeasti tule seinästä. Se pitää VÄKISIN OTTAA siltä kuka käy töissä. Ymmärrätkö nyt? Ja kommunismin kuolema oli se, että lopulta kukaan ei halua tehdä mitään, koska SEN rahan saa valtiolta... mutta mistä itse raha, jos kukaan ei sitä tuota ja tee? No siihen se kuoli, koko idealismi.
 
vierailija
Noh, ihan politiikan perusteisiin en haluaisi mennä. Mutta tuo on kommunismia, siis että minä tienaan 1€ ja sinä haluat siitä (kotonaKIN makaavana) 50snt. Tai luvut on merkityksettömiä, mutta siis ideana.

Jos joku tekee työtä, sen pitää saada rahaa. Se joka EI tee työtä, sen ei pidä saaman rahaa. Se siitä syystä, että raha ei oikeasti tule seinästä. Se pitää VÄKISIN OTTAA siltä kuka käy töissä. Ymmärrätkö nyt? Ja kommunismin kuolema oli se, että lopulta kukaan ei halua tehdä mitään, koska SEN rahan saa valtiolta... mutta mistä itse raha, jos kukaan ei sitä tuota ja tee? No siihen se kuoli, koko idealismi.
Peesi.
 
vierailija
Ei kun nämä MV-sontaa tänne kippaavat ovat juuri niitä työttömiä sossuntuilla eläviä luusereita, jotka vihdoin ovat löytäneet jonkun ihmisryhmän, joka on vieläkin heikomassa asemassa kuin nämä kantasuomalaiset luuserit. Luonnollisesti sossuntuilla elävät luuserit nyt pelkäävät, etteivät muiden työllä ansaitut rahat enää riitä elättämään vastikkeettomasti sekä kantasuomalaisia luusereita että mamuja, ja pelkäävät nyt joutuvansa töihin. Siksi nämä kantasuomalaiset työttömät ovat nyt joukolla ryhtyneet levittämään MV-sontaa, ja hukuttavat kaiken muun keskustelun alleen. Työnteko olisi kantasuomalaisille sossupummeille pahinta mitä he tietävät, ja selvää on. ettei vapaamatkustajia voi yhteiskunnassamme olla liian montaa prosenttia.
Ehdottaisinkin seuraavaa: kantasuomalaiset sossupummit voisivat auttaa mamuja sopeutumaan Suomeen paremmin. Sitten saisimme mamut töihin maksamaan veroja, ja kantasuomalaiset saamattlmat sossupummit voisivat jatkaa kotisohvalla makaamistaan ja nettisurffailua entiseen tapaan jatkossakkn, mamujen verorahoilla.
 
  • Tykkää
Reactions: riiviöiden äiti
vierailija
Ei kun nämä MV-sontaa tänne kippaavat ovat juuri niitä työttömiä sossuntuilla eläviä luusereita, jotka vihdoin ovat löytäneet jonkun ihmisryhmän, joka on vieläkin heikomassa asemassa kuin nämä kantasuomalaiset luuserit. Luonnollisesti sossuntuilla elävät luuserit nyt pelkäävät, etteivät muiden työllä ansaitut rahat enää riitä elättämään vastikkeettomasti sekä kantasuomalaisia luusereita että mamuja, ja pelkäävät nyt joutuvansa töihin. Siksi nämä kantasuomalaiset työttömät ovat nyt joukolla ryhtyneet levittämään MV-sontaa, ja hukuttavat kaiken muun keskustelun alleen. Työnteko olisi kantasuomalaisille sossupummeille pahinta mitä he tietävät, ja selvää on. ettei vapaamatkustajia voi yhteiskunnassamme olla liian montaa prosenttia.
Ehdottaisinkin seuraavaa: kantasuomalaiset sossupummit voisivat auttaa mamuja sopeutumaan Suomeen paremmin. Sitten saisimme mamut töihin maksamaan veroja, ja kantasuomalaiset saamattlmat sossupummit voisivat jatkaa kotisohvalla makaamistaan ja nettisurffailua entiseen tapaan jatkossakkn, mamujen verorahoilla.
:poop:
 
viera.s
Noh, ihan politiikan perusteisiin en haluaisi mennä. Mutta tuo on kommunismia, siis että minä tienaan 1€ ja sinä haluat siitä (kotonaKIN makaavana) 50snt. Tai luvut on merkityksettömiä, mutta siis ideana.

Jos joku tekee työtä, sen pitää saada rahaa. Se joka EI tee työtä, sen ei pidä saaman rahaa. Se siitä syystä, että raha ei oikeasti tule seinästä. Se pitää VÄKISIN OTTAA siltä kuka käy töissä. Ymmärrätkö nyt? Ja kommunismin kuolema oli se, että lopulta kukaan ei halua tehdä mitään, koska SEN rahan saa valtiolta... mutta mistä itse raha, jos kukaan ei sitä tuota ja tee? No siihen se kuoli, koko idealismi.
Vähintään yhtä harvassa kuin kommarit, ovat kaltaisesi, jotka eivät ole valmiita maksamaan mitään osaa palkastaan tulonsiirtojen ja hyvinvointipalvelujen rahoittamiseksi.

Tuloveroaste on parissakymmenessä vuodessa laskenut selvästi. Kun vuonna 1995 keskituloinen maksoi palkastaan veroa ja veroluonteisia maksuja (TyEl jne.) 37,5 %, tänä vuonna maksaa vain 31,2 % ja tässä jälkimmäisessä on mukana myös Yle-vero, vuonna -95 maksettiin erikseen televisolupamaksua. Ja huomioitu myös se, että vuonna 1995 se keskimääräinen palkka oli huomattavasti pienempi kuin nyt, eli paljon pienemmästä kuukausipalkasta maksettiin selvästi enemmän veroja.

Minun mielestäni olisi hyvin varaa sekä nostaa hieman verotusta, että leikata tulonsiirroista ja molemmat pitäisikin tehdä samaan aikaan, jottei työnteon kannattavuus laske. Liiallinen ahneus on minusta nyt ongelmana sekä oikealla että vasemmalla ja johtuu velkaantumiseen, kun kukaan ei halua leikata omalta kannattajaryhmältään senttiäkään.
 
vierailija
Oletteko huomanneet, että nyt kun joka toinen ketju käsittelee maahanmuuttoa ja raiskauksia, ei ole enää jaksettu haukkua työttömiä ja toimeentulotuen saajia. Varmaan samat kirjoittajat olleet niissä asialla ja nyt ovat vaihtaneet levyä ja suoltavat noita mamu-aloituksiaan.

No, omanlaistaan vaihtelua kai tämäkin. Mutta melkein on jo tullut ikävä niitä marjastus-, pullojen keruu- ja kalastuspuheenvuoroja :D
Ehkä täällä kirjoittaa paljon työssäkäyvät ihmiset. Ymmärrettävää, että heitä vituttaa painaa töitä niska limassa ja maksaa älyttömiä veroja palkastaan, jotta saadaan elätetyksi kaikki kotona lorvivat.
Ja joo, itseäni vituttaa jopa vielä enemmän, kun tuo minunkin ansaitsemia veroeuroja käyttävä lorvija on ulkomaalainen, joka on tullut tänne rahan tähden, joka tuskin tulee ikinä työllistymään ja jonka kulttuuri ja arvomaailma sotii täysin omaani vastaan esim naisen aseman kannalta.
 
vierailija
Ei kun nämä MV-sontaa tänne kippaavat ovat juuri niitä työttömiä sossuntuilla eläviä luusereita, jotka vihdoin ovat löytäneet jonkun ihmisryhmän, joka on vieläkin heikomassa asemassa kuin nämä kantasuomalaiset luuserit. Luonnollisesti sossuntuilla elävät luuserit nyt pelkäävät, etteivät muiden työllä ansaitut rahat enää riitä elättämään vastikkeettomasti sekä kantasuomalaisia luusereita että mamuja, ja pelkäävät nyt joutuvansa töihin. Siksi nämä kantasuomalaiset työttömät ovat nyt joukolla ryhtyneet levittämään MV-sontaa, ja hukuttavat kaiken muun keskustelun alleen. Työnteko olisi kantasuomalaisille sossupummeille pahinta mitä he tietävät, ja selvää on. ettei vapaamatkustajia voi yhteiskunnassamme olla liian montaa prosenttia.
Ehdottaisinkin seuraavaa: kantasuomalaiset sossupummit voisivat auttaa mamuja sopeutumaan Suomeen paremmin. Sitten saisimme mamut töihin maksamaan veroja, ja kantasuomalaiset saamattlmat sossupummit voisivat jatkaa kotisohvalla makaamistaan ja nettisurffailua entiseen tapaan jatkossakkn, mamujen verorahoilla.
Ei noilla suomalaisten työttömien tilastoilla voi oikein sykähdyttää samalla tavalla.
Olisikohan kuitenkin mv-lehden lukijat työssäkäyviä. Heitä sorretaan eniten.
Ja heitä kohtaan systeemi kohtelee kaikista epäoikeudenmikaisimmin.

Se että käy työssä, ei kuitenkaan pääsääntöisesti tarkoita sitä, että halutaan ajaa hyvinvointivaltio alas.

Palstalla ainakin pahimmat mv-lehden vastustajat tuntuisivat olevan työttömiä.;)
 

Yhteistyössä