Mammat kylpylässä nikopetteriensä kanssa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "minä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"minä"

Vieras
Joojoo, tiedän, tuhannesti käsitelty asia. Mut joo pakko nostaa tää asia esille.

Mikä vittu siinä on, että näiden mammojen kouluikäiset pojat eivät osaa olla yksin miesten puolella vaan ne pitää raahata sinne naisten puolelle kyttäämään samanikäisiä esipuberteettisiä tyttöjä?? Kuinka helvetin avuttomia kakaroita te kasvatatte? Jos 10 vuotias poika ei osaa miesten puolella olla? Ja näitä oli PALJON, ikähaarukka about 8-12v ulkonäön perusteella. Eikä takuulla jokainen ollut vammanen tms mitä täällä aina väitetään.
Ja kyllä, totta helvetissä tunnistan onko kyseessä harvinaisen isokokoinen 5 vuotias vai 10 vuotias.

Millaisia mammanpoikia nämä äidit kasvattavat? Ja kuinka helvetin pitkään ne niitä isoja poikiaan aikoo sinne naisten puolelle raahata? Kunnes karvat kasvaa vai?
Ja tuleeko näille idioottimammoille ikinä mieleen ajatella, miltä tuntuu olla 12v tyttö alasti suihkussa, ja nähdä samanikäinen poika viereisessä suihkussa?

Ja joo, mulle henk. koht. asia ei vaivaa kun omat tytöt ovat vielä 5 ja 7, mutta takuulla muutaman vuoden sisään alkaa jo häiritsemään mammanpojat. Ja joo, siinä vaiheessa jo sanon näille mammoille suoraan siellä saunatiloissa.
Toistaiseksi olen vielä hiljaa, ja kysyn näiltä mammanpoikien kasvattajilta täällä. Tiedän että niitä täällä on.

MITÄ teidän päässä liikkuu? Kai pureskelette ruoankin niille mussukoillenne valmiiksi? Eihän kouluikäinen VOI pärjätä saunassa yksin. :headwall:

Niin, ja kyseessä tänään oli Nokian Eden.

[QUOTE="auts";25738134]Tekeeköhän muuten isät samaa? Että raahaa ne +10-vuotiaat tyttärensä miesten puolelle??[/QUOTE]

Kysyin mieheltäni tota, sanoi ettei ollut miesten tiloissa kun muutama ihan pieni tyttö, muuten poikia.

Just joo.. Meidän 10v poika osaa kyllä hoitaa omat saunomisensa. MUTTA jos hänet naisten puolelle ottaisin mukaan, niin tuskinpa hän tiirailisi sinun esimurkkutyttöäsi. Sulla ei ilmeisesti ole poikaa, kun noin seksualisoit tuon ikäiset pojat.

Vieraassa kylpylässä joku ekaluokkalainen voi vielä tarvitakin tutun aikuisen mukaansa pukuhuoneeseen, mutta sitä mä en tajua että tutussa pienessä uimahallissa pitää roudata joku 7-8 v poika naisten puolelle. Eihän siellä pysty eksymään vaikka miten kovasti yrittäisi.

Joskus se napanuora pitää katkaista.

• Tykkää
Reactions: Tepadj ja Lentokala
Tää vaikeuttaa meidän perheessä ihan vitusti tota kylpylöissä käyntejä. Mä en epäile, etteikö mun saatanan poikani perkele pärjää itse ja yksin siellä miesten puolella. Mä en vaan luota muihin helvetin idioottiaikuisiin siellä miesten puolella.

Kaveri perheineen kävi ihan uimahallissa, jossa mies suihkutiloissa kiinnitti huomiota mieheen, joka ei käyttäytynyt ihan kuten muut. Lähetti omat pojat pois paikalta, äidin kanssa allaspuolelle ja kävi tönäsemässä vemputtavan äijän seinää vasten ladellen samalla muutaman mojovan uhkauksen mitä moiselle voisi tehdä. Vemputtaja lähti nekku veressä pois paikalta.

Ja se 10-vuotias poika EI PÄRJÄÄ aikuiselle, joka aikoisi tehdä pojalle jotain pahaa tai viedä mukanaan väkisin. Ei näytä aikusiet naisetkaan pärjäävän raiskaajille.

Joten me ei sitten käydä niissä vitun kylpylöissä rassaamassa perkeleen aloittajien vitun elämää.

[QUOTE="minä";25738123]Joojoo, tiedän, tuhannesti käsitelty asia. Mut joo pakko nostaa tää asia esille.

Mikä vittu siinä on, että näiden mammojen kouluikäiset pojat eivät osaa olla yksin miesten puolella vaan ne pitää raahata sinne naisten puolelle kyttäämään samanikäisiä esipuberteettisiä tyttöjä?? Kuinka helvetin avuttomia kakaroita te kasvatatte? Jos 10 vuotias poika ei osaa miesten puolella olla? Ja näitä oli PALJON, ikähaarukka about 8-12v ulkonäön perusteella. Eikä takuulla jokainen ollut vammanen tms mitä täällä aina väitetään.
Ja kyllä, totta helvetissä tunnistan onko kyseessä harvinaisen isokokoinen 5 vuotias vai 10 vuotias.

Millaisia mammanpoikia nämä äidit kasvattavat? Ja kuinka helvetin pitkään ne niitä isoja poikiaan aikoo sinne naisten puolelle raahata? Kunnes karvat kasvaa vai?
Ja tuleeko näille idioottimammoille ikinä mieleen ajatella, miltä tuntuu olla 12v tyttö alasti suihkussa, ja nähdä samanikäinen poika viereisessä suihkussa?

Ja joo, mulle henk. koht. asia ei vaivaa kun omat tytöt ovat vielä 5 ja 7, mutta takuulla muutaman vuoden sisään alkaa jo häiritsemään mammanpojat. Ja joo, siinä vaiheessa jo sanon näille mammoille suoraan siellä saunatiloissa.
Toistaiseksi olen vielä hiljaa, ja kysyn näiltä mammanpoikien kasvattajilta täällä. Tiedän että niitä täällä on.

MITÄ teidän päässä liikkuu? Kai pureskelette ruoankin niille mussukoillenne valmiiksi? Eihän kouluikäinen VOI pärjätä saunassa yksin. :headwall:

Niin, ja kyseessä tänään oli Nokian Eden.[/QUOTE]

Onhan tätä nähty. Ja monesti nämä mammat ovat vielä venäläisiä, ainakin, jos Nokia Edenistä puhutaan.
Vaimoni joka kerta, kun Edenissä ollaan käyty, on ihmetellyt samaa asiaa.
Kerran oli vaimo mennyt kysymäänkin joltain mammalta, joka oli n. 10-11 v. poikansa kanssa naisten puolella, että onkos pojalla ihan oikea puoli?
No, nainen oli venäläinen, joten hukkaan menivät nekin kysymykset.
Ihmeellistä on minustakin, ei miesten puolella koskaan ole vastaavaa.

Alkuperäinen kirjoittaja minäkin;25738152:
Just joo.. Meidän 10v poika osaa kyllä hoitaa omat saunomisensa. MUTTA jos hänet naisten puolelle ottaisin mukaan, niin tuskinpa hän tiirailisi sinun esimurkkutyttöäsi. Sulla ei ilmeisesti ole poikaa, kun noin seksualisoit tuon ikäiset pojat.

Mulla on 7v poika, enkä todellakaan ota sitä naisten puolelle. :headwall: No korjaan, vielä voisin ehkä tän ikäisenä ottaa, mutta kouluun mennessä kyllä pitää jo hallita tuo uimahallitouhu itsekseenkin.
Sä et näköjään ole ikinä ite ollut 10-12v tyttö kun kuvittelet ettei sun nikopetteri siellä naisten puolella häiritse niitä? Vai ootko vaan tyhmä kun saapas?

Vieraassa kylpylässä joku ekaluokkalainen voi vielä tarvitakin tutun aikuisen mukaansa pukuhuoneeseen, mutta sitä mä en tajua että tutussa pienessä uimahallissa pitää roudata joku 7-8 v poika naisten puolelle. Eihän siellä pysty eksymään vaikka miten kovasti yrittäisi.

Joskus se napanuora pitää katkaista.

Kyllä ihmiset pienestä ärsyyntyy, ei voi muuta sanoa..

• Tykkää
Reactions: zanna74
Kyllä minä kanssa tässä pohdin sitä, että voinko ottaa enää naistenpuolelle isompikokoista 7v ikäistä poikaani? Tosin nyt uintireissut ollaan tehty koko perheellä eli minä menen naisten puolelle, mies + poika miesten puolelle.

Mutta entäs jos joskus haluankin mennä lapseni kanssa vain kahdestaan uimaan? Uskallanko huoletta laskea lapsen yksinään miesten puolelle? ( siis täällä on sellaisiakin uimahalleja, missä on yhteiset pukuhuonetilat, mutta pesutilat ovat tietty kummallekin omansa )

[QUOTE="vieras";25738162]Tää vaikeuttaa meidän perheessä ihan vitusti tota kylpylöissä käyntejä. Mä en epäile, etteikö mun saatanan poikani perkele pärjää itse ja yksin siellä miesten puolella. Mä en vaan luota muihin helvetin idioottiaikuisiin siellä miesten puolella.

Kaveri perheineen kävi ihan uimahallissa, jossa mies suihkutiloissa kiinnitti huomiota mieheen, joka ei käyttäytynyt ihan kuten muut. Lähetti omat pojat pois paikalta, äidin kanssa allaspuolelle ja kävi tönäsemässä vemputtavan äijän seinää vasten ladellen samalla muutaman mojovan uhkauksen mitä moiselle voisi tehdä. Vemputtaja lähti nekku veressä pois paikalta.

Ja se 10-vuotias poika EI PÄRJÄÄ aikuiselle, joka aikoisi tehdä pojalle jotain pahaa tai viedä mukanaan väkisin. Ei näytä aikusiet naisetkaan pärjäävän raiskaajille.

Joten me ei sitten käydä niissä vitun kylpylöissä rassaamassa perkeleen aloittajien vitun elämää.[/QUOTE]

:laugh: joo, tottakai siellä kaikki uimahallit on täynnä pedofiilejä ja raiskaajia ketkä on just sun poikas kimpussa, kuka ei tietenkään osaa
-pyytää apua
-huutaa
jos joku käy käsiks.

Avuton kakara, ylihysteerinen mamma. Muistathan sitten vielä 16 vuotiaana viedä sen naisten puolelle, ettei pahat sedät raiskaa. :headwall:

• Tykkää
Reactions: Joxu
[QUOTE="huoh";25738171]Kyllä ihmiset pienestä ärsyyntyy, ei voi muuta sanoa..[/QUOTE]
Siksi naisille ja miehille on omat pukuhuoneensa, että saisi riisua ja pukea ilman vastakkaisen sukupuolen läsnäoloa.

Ja keskiverto alakouluikäinen tyttö ei kyllä enää mielellään alasti samanikäisten poikien edessä näyttäydy. Että sen verran voisi ajatella muitakin kuin itseään ja omaa kultapoikaansa.

Juu, mullakin on poika. En ole ajatellut opettaa hänestä niin avutonta että vielä tyyliin tokalla luokalla tulisi naisten pukutiloihin :)

Voitaisiin oikeastaan samantien tehdä unisex-pukkareita niille, jotka tykkää tuoda kouluikäisiä poikiaan naisten puolelle. Sinne vaan.

• Tykkää
Reactions: Tepadj ja LIEN
Alkuperäinen kirjoittaja ettäs;25738175:
Kyllä minä kanssa tässä pohdin sitä, että voinko ottaa enää naistenpuolelle isompikokoista 7v ikäistä poikaani? Tosin nyt uintireissut ollaan tehty koko perheellä eli minä menen naisten puolelle, mies + poika miesten puolelle.

Mutta entäs jos joskus haluankin mennä lapseni kanssa vain kahdestaan uimaan? Uskallanko huoletta laskea lapsen yksinään miesten puolelle? ( siis täällä on sellaisiakin uimahalleja, missä on yhteiset pukuhuonetilat, mutta pesutilat ovat tietty kummallekin omansa )

No jos et uskalla niin sitten vaan menet sillon kun ukkos on vapaalla tulemaan mukaan. Yksinkertaista. Tai katkaiset sen napanuoran ja luotat lapsees.

[QUOTE="aapee";25738187]:laugh: joo, tottakai siellä kaikki uimahallit on täynnä pedofiilejä ja raiskaajia ketkä on just sun poikas kimpussa, kuka ei tietenkään osaa
-pyytää apua
-huutaa
jos joku käy käsiks.

Avuton kakara, ylihysteerinen mamma. Muistathan sitten vielä 16 vuotiaana viedä sen naisten puolelle, ettei pahat sedät raiskaa. :headwall:[/QUOTE]

?? Pitäiskö sun nyt miettiä tota SUN ylihysteeristä käytöstä?

Siksi naisille ja miehille on omat pukuhuoneensa, että saisi riisua ja pukea ilman vastakkaisen sukupuolen läsnäoloa.

Ja keskiverto alakouluikäinen tyttö ei kyllä enää mielellään alasti samanikäisten poikien edessä näyttäydy. Että sen verran voisi ajatella muitakin kuin itseään ja omaa kultapoikaansa.

Juu, mullakin on poika. En ole ajatellut opettaa hänestä niin avutonta että vielä tyyliin tokalla luokalla tulisi naisten pukutiloihin :)

Voitaisiin oikeastaan samantien tehdä unisex-pukkareita niille, jotka tykkää tuoda kouluikäisiä poikiaan naisten puolelle. Sinne vaan.

Näin juuri. Kannattaisi joskus ajatella miltä tuntuu niistä lapsista. Tuskin nämä mammanpojatkaan tykkäävät siellä naistenpuolella olla samanikäisten tyttöjen kanssa.

[QUOTE="vieras";25738162]

[/QUOTE]
Ei pärjää ei. Ei kotipihassa, ei koulumatkalla eikä esim. kylpylässä. Silti varmaan ulkoilee ilman vanhempiaan ja kulkee kouluun itsenäisesti.

Apua osaa varmaan huutaa tarvittaessa, ja yleensä kylpylässä paikalla on paljon muitakin ihmisiä, ts. jos siellä joku pedoraiskaaja onkin niin ei varmaan ihan helposti pystyisi lapselle pahaa tekemään.

Mistä te kaikkitietävät moraalinvartijat voitte olla varmoja ettei pojallenne joskus tapahdu pahoja asioita? Luuletteko että nämä namusedät kulkevat siellä suihkutiloissa muna kädessä kaikkien silmien alla? Ei, kyllä heilläkin sen verran älliä löytyy että vasta tilaisuuden tullen toteuttaa halujaan.

Jättäkää se kylpyläkäynti väliin jos noin ottaa aivoon poikapuoliset lapset naisten pukutiloissa.

No olin samaisessa kylpylässä viikolla ja meno siellä tuntuu olevan muutenkin aika villiä. Lapsia julmetusti, eikä minkäänlaisia käytöstapoja monellakaan.

Me vanhemmat saimme molemmat pallon päähän kerran ja 5-v. poikamme sai myöskin oman osansa. Kerran pyysi eräs poika anteeksi. Vierestä näin, kun eräs rouva sai n. 10-v. pojan jaloista kasvoihinsa.

En tiedä onko kyseisessä kylpylässä aina tällaista, meille ensimmäinen kerta kyseisessä kylpylässä.
Itse en kertaakaan kohdannut noin vanhoja suihkutiloissa, tosin vietän niissä mahdollisimman vähän aikaa.

[QUOTE="aapee";25738238]Ai se on hysteriaa että haluaa pitää naisten puolen naisille ja miesten miehille? Jep jep.. :headwall:[/QUOTE]

Aivan, miehet ja naiset omille puolillleen ja lapset sinne minne aikuisetkin.

Siis jokainen mieshän nyt vetää jotain uimahallin suihkussa runkkaavaa kuonoon - etenkin jos paikalla on lapsia! Ei sillä ole väliä ovatko lapset omia vai onko niitä ylipäänsä. Miehet eivät vaan kestä jotain hinttaria siellä tumputtamassa. Ja kahta vähemmän jos se onkin pedo.

• Tykkää
Reactions: Tepadj ja Anatolia
[QUOTE="...";25738247]Mistä te kaikkitietävät moraalinvartijat voitte olla varmoja ettei pojallenne joskus tapahdu pahoja asioita? Luuletteko että nämä namusedät kulkevat siellä suihkutiloissa muna kädessä kaikkien silmien alla? Ei, kyllä heilläkin sen verran älliä löytyy että vasta tilaisuuden tullen toteuttaa halujaan.
[/QUOTE]
Tuon pelossa en aio raahata poikaani vielä tyyliin kymmenkesäisenä naisten puolelle - tai laittaa tytärtäni miesten puolelle isänsä kanssa (namutätejäkin on nääs). Pedofiili voi iskeä, ja todennäköisemmin iskeekin jossain muualla kuin kylpylän suihku- tai pukeutumistiloissa.

Rajansa varovaisuudellakin. Maalaisjärki kehiin.

• Tykkää
Reactions: Tepadj
On kyllä outoa, jos 10-v ei yksin pärjää. Mutta ei minua eikä tyttöjänikään oikeastaan haittaisi vaikka olisi miehet ja naiset sekaisin.

Meidän lähin uimahalli oli vuosia suljettu ja avattiin vasta. Meille on kyllä oikeasti ongelma miten tuolla hallissa toimittaisiin, kun ei ole sitä miestä viemässä poikaa miesten puolelle. 7-v poika kun on arka, uimataidoton ja vain muutaman kerran hallissa elämässään käynyt.
Poika naisten puolelle ei ole vaihtoehto, koska osaahan tuo poika lukea eikä suostu sääntöjä rikkomaan. Saati jos tulisi joku tuttu tyttö hysterisen äitinsä kanssa ja nämä ilkkuisivat.
Mutta miten te muut poikien yksinhuoltajat olette ratkaisseet ongelman?
Mll:llä ei ollut mieshoitajia, soitin ja kysyin olisiko löytynyt uimahallikaveriksi.

• Tykkää
Reactions: Harmaa koira

Yhteistyössä