Ei tästä aiheesta suotta kiehuta. Ja aloittajan kans samalla linjalla. Vauva- ja taaperoikäiset voi tuoda naisten puolelle. Meillä 5v menee tutussa hallissa miesten puolella yksin.
Luotan kyllä että jos joku käyttäytyis oudosti, tms. huutoa riittäisi, ja paikalle ilmaantuisi muita. Ei siellä voi kaikki pimeitä hulluja lapsenkyttääjiä olla.
POINTTI, AIEMMIN KYPSYVÄT TYTÖT NAISTENPUOLELLA. JA VIERESSÄ NAAPURINPOIKA. Kokemuksesta tiedän että jo 7-vuotias nolostelee siinä tilanteessa.
Vielä kun sukupuolesta riippumatta opetettais ne pennut käyttäytyyn. -Esimerkki elävästä elämästä: Mamma kahden mussukkansa kanssa 7-9v ja me neljä aikuista ja 7 ja 13 vuotiaar tytöt ryhmäpukuhuoneessa. Sinne kun jaetaan avaimia kuin mihin tahansa, kun sei ole varattu. Olimme siellä ensin. -Silti Mamma alkaa vaahtoamaan meille että he tulivat tänne saadakseen olla rauhassa? (-Vai antaakseen muiden olla rauhassa heiltä.)
Sanoimme tiukan asiallisesti että meille annettii aivaimet tänne, emmekä alasti lähde kaappien avaimia vaihtamaan.
No eivät voineet sitte ite poistua eteis-aulaan hetkeksi, kun meidän läsnäolo oli niin häiritsevää :O Tytöt pujottelivat vaatteita veke pyyhkeiden sisässä. Aikuisille ihan sama, kunnes. -pojanpätkät alkaa riisua, itse sain mm lenkkarista naamaan, silmäkulmaan ja lujaa. Odotin anteeksipyyntöä, kunnes räjähdin kaikkien lentelevien tavaroiden keskellä. -Kyllä minä olisin hävennyt pentuni käytöstä senverran että olisin ollut todella pahoillaan moisesta. Ja lisäksi oman kakrun olisin ohjannut pyytämään anteeksi, ellei olis ite menny jo. Ronttonen olisi saattanu innoissaa lentää, mutta nuo oli ihan tahallisia.
Suihkuilla penikat leikki löylyvesiletkulla ja kastelivat kaikki ohikulkevat, pyyhkeineen ja ilman. Mamma hymyili maireasti ja katseli jälkikasvunsa "iloa" GGGGGGGRRRRRRaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhh.
Lähti se vesiletku pennuilta kun kiekka nousi uudelleen. Minulla, myönnän. Mamma sen sijaan oli täysraivo, kun otin letkun pois ja kielsin koskemasta siihen.
Valituksia hallille, jumppatauko, piiiitkä sellainen. Ja nyt on menossa uus kokeilu. Iisia oli meno pukuhuoneen puolella, samoin suihkuissa. Vain muutamia poikia hipsutteli siellä. Nekin senverran pieniä että ok.