Mammaksi-testissä viivanpaikka?

Tein Mammaksi-nettisivulta tilatun herkän testin (herkkyys 10), ja viiden minuutin sisään testi-ikkunaan tuli valoa vasten erottuva, joskin melko väritön haalea viiva. Onko tässä testissä viivanpaikka? Kp on n. 21/25. Raskaus epätodennäköinen, mutta kuitenkin mahdollinen. Kiitos, jos joku, jolla on kokemusta voisi vastata :flower:

Mulla tuli siihen paksumpaan mammaksin herkkään haamujen haamu kp31/32 ja tänään sitten vahvistin sen plussaksi clearbluen digitaalisella. Se oli kyllä vaalenpunainen haamuviiva mulla.. itsekin pähkäilin samaa koko eilispäivän ;) Odota, että päivät on täynnä ja testaa uudestaan. Viivanpaikkaa ei testissä ole.

lähes jokaisessa testissä oon tihrustamalla ja testiä kääntelemällä viivanpaikan. jos se on yhtään punertava (olettaen että testiin tulee punainen viiva) se on haamu, mutta jos se on väritön tai harmaa tvs, se on viivanpaikka.

mutta eihän sulla vielä välttämättä raskaus näkyisikään, että toivotaan parasta =)

mulle tuli ihanselkeitä muka"haamuja" useaan kertaan testatessa ks.testillä 5min sisällä, jotka tummuivat seur.päivään mennessä, myös pregnent stick näytti haamun, mutta kuitenkin vuoto alkoi kp35 norm.24-28. Herättelin jo toiveita raskaudesta, mutta enpäs sitten ollutkaan. Enää en ks testeihin luota.

Yhteistyössä