Mamma housuista?

Mie ostin henkkamaukalta semmoset trikoiset, joissa on leveä resori siinä mahan kohalla. Todella hyvän tuntuiset. Mie ite muutenki tykkään pitää kevyitä ja pehmeitä housuja, en oo farkkutyylinen ollenka. Ostin kyllä myös stretch-farkkushortsit ellokselta, niissä on trikoota se maha-osa. Mukavan tuntuiset neki!

Varmaan siihen kannattaa kiinnittää huomioo että se mahaosa on tarpeeks joustava, että eivät sit heti käy pieniks!
 
Onko kenelläkään tietoa, joko Suomesta saa Esprit'n mammamallistoa ja jos, niin mistä? Jossain vaiheessa kuulin huhuja, että se olisi rantautumassa tänne, mutta en mitään sen tarkempaa. Olisi kiva, kun voisi käyttää säällisen näköisiä vaatteita myös raskauden aikana maksamatta itseään ihan vararikkoon.
 
Minä olen ainakin nyt alussa kun on vaan turvotusta (rv 9+6) käyttäny vähän pulskemman kaverin gollege jne. housuja. En ajatellu ostaa kovin monia äippähousuja etteivät jää sitten turhapäiten. Jos haluaa säästää niin resori ei maksa paljoa ja sen voi ommella vaikka kirpparilta löydettyihin tms housuihin.
 
Mulla on bebesin mamafarkut jotka ei oo niin hienot mutta on olleet aivan mahtavat varsinkin nyt jo aika ison masun kanssa! Ostin jo ihan alkuraskauteen eli joskus rv 11 paikkeilla kun alkoi töissä housun kaulus painamaan massua ja nyt olen taas palannut näihin kun ovat niin hyvin suunniteltu juuri kasvavalle masulle.

Käytössä olleet myös hm:n mammafarkut jotka ei ole kovin hyvät vaikkakin sitten ulkonäöltään olisivat juuri oikeanlaiset. resori oli alkuraskaudesta liian löysä pitämään tiukat housut ylhäällä ja nyt kun massu on kasvanut on housunkaulus liian kireä alamasusta. Näistä huomaa ettei suunnitteluun ole kovasti panostettu vaan on vaan otettu matalat farkut johon lätkästy massuresori. Nämä olivat kylläkin kovassa käytössä johonkin rv 22 asti.

Kaapista löytyy vielä yhdet sammari lappuhaalarit lindexiltä jotka ovat aivan ihanat ja menevät varmaan ihan loppuraskauteen asti.

Olohousuina on sitten ei-raskaus housuja joissa leveä ei puristava resori :)

Suosittelen kyllä kovasti laadukkaiden housujen ostoa sillä vaikka ne ovat suhteellisen vähän aikaa käytössä on olo muutenkin epämukava kasvavan massukan kanssa niin ei kannata itseään puristavilla normi housuilla piinata!


Tini+Pingu rv 24+6
 
HenkkaMaukan mammafarkut, joita vähän kavennettiin. Kovassa käytössä ovat mutta se on tosiaan ongelma, että housut tuntuu tippuvan ja oletan, että lopussa eivät enää menee varsinaisen farkkuosan kohdalta ja resori ei nouse tarpeeksi ylös.. No, sen näkee sitten.
 
maarith
Itsellä ollu henkanjamaukan vanhempaa mallia olevia farkkuja eli niitä korkeavyötäröisiä ja ne on ollu päällä todella mukavia.Ei ole painanu mahaa,jne.Noi missä on toi resorivyötärö niin ei ainakaan mulla ole pysyny ylhäällä vaan joka kumarruksesta valahtanu alas eikä se talvella tai muuten viileällä ole mitenkään kiva asia.
Käytössä ollu myös muiden merkkien farkkuja ja ne on ollu kaikki ihan hyviä(kaikki sillä korkealla vyötäröllä).
Mutta nuo housu asiatkin on ihan maku asioita eikä niistä voi kiistellä..toisen vartalolle sopii toiset ja toiselle taas toiset.Pääasia on kuitenkin se,että itsellä mukava olo.
:D
 
eiköhän tuo ole ihan yksilöllinen juttu, mitä kukakin pitää hyvänä ;)
Minä en löydä enää mistään ä-housuja mitkä olis sopivia :( ihan tosi, maha on sen mallinen ettei ä-housujen ympärysmitta riitä, sitten ne muuten reisistä ja koko muustakin pituudesta roikkuu tuolla kilometrin päässä ja näyttää kamalalta :headwall:
Masun alle tulevien kanssa on se ongelma, etteiniitäkään voi pitää koska maha pallo alkaa jyrkkänä heti häpyluusta asti... ei edellisissä 2 raskaudessa ole tälläistä ollut.

Mutta kannattaa hommata jotakin joustavaa, se antaa pelivaraa eikä ala ahdistamaan :)
 
Mulla alkaa myös pallura tuosta ihan häpyluusta ja siks noi bebesin farkut on ollut ihan unelmat koska ei kiristä siitä ollenkaan :) resori antaa periks varmasti isommallekin massulle, reisi ja peppulöysyys on sitten tietty ihan eri asia...

Olin itse kuitenkin tosi positiivisesti yllättynyt että miten hyvin on mammahousuja löytynyt vaikka normaalisti mun on tosi vaikee löytää normaalejakaan farkkuja jotka istuis kunnolla!
 
Ainoat housut, joita olen pystynyt käyttämään ilman kiristyksiä ja puristuksia ovat mama-licious mustat strech(?)housut. Niitä saa ainakin Hesan Stockkalta, n 30e. Olen käyttänyt joka päivä viimeiset 3kk, hyvin ovat istuneet. Eivät rypisty käytössä ja kuivuvat hetkessä.
Mulla on ainakin lantio levinnyt niin, että kaikki muut housut ovat kiristäneet siitä resorien alareunasta -paitsi h&m:n verkkarit...joita ei ole kehdannut käyttää töissä....

Suosittelen!!
 
Löytyykö jostain sellaisia housuja, joissa kangas jatkuisi yhtenäisenä ylös asti? Kahden ekan odotuksessa mulla on ollut sellaisia ja ovat paljon mukavampia kuin noi mitä nykyään tuntuu kaikki olevan, joissa housuosan yläreuna painaa mahaa. Mulla resorireunaiset kyllä pysyy päällä, mutta painavat ikävästi. Vanhanmallisissa korkeissa housuissa vatsakappaleen suuruutta pystyi säätämään sivuilla olevien säätimien avulla ja ne olivat tosiaan paljon mukavammat kuin nykyiset.

Tietääkö kukaan, että löytyykö äitiysvaatteiden kaavoja jostain? Esikoista odottaessa oli ainakin Burdalla Mammakläder -lehti.
 
Nuo mamaliciousin housut on sellaiset, ettei niissä ole erikseen resoria, vaan masuosa on samaa housukangasta. Housut ovat aika ohuet, sillä tavalla sopivasti hengittävät. Mutta sivusäätöä ei niissäkään ole... Takakappaleita saa säädettyä molemmilta puolilta kumppareilla, istuvat hyvin päälle.
 
Parhaat on ollut Bebesin EllyB farkut jotka meni koko raskauden ajan vaikka mulla on masu aina tooosi iso! Vaikka maksaa n.80? (tai silloin maksoi) niin on kyllä hintansa arvoiset! Toiset ihan ok housut on ollu mama-licious ja ne ei ole edes älyttömän kalliita. Muutenkin mama-licious äitiysvaatteet on tosi kivoja, niitä ostin edellisessä raskaudessa jonkun verran. Ja nyt ostan varmaan lisää. H&M:n housut ei mulle istu mitenkään. Varmaan tuolta Bebesistä tilaan yhdet farkut kun näytti niin kivoilta.
 
Mamaliciousin housut näyttivät musta vähän turhan "hienoilta". Enemmän farkkutyyliset kiinnostavat ja Elly B:t olivat juuri sellaiset mahaa painavat. Näyttivät kuvassa ainakin toooosi epämiellyttäviltä, kun jäivä mahan alle puristaman. Sellaisia kunnon seksintappajat olisi nyt mulla hakusessa, jossa tosiaan olisi säätömahdollisuus mahan koossa ja kangasta kunnolla ylös asti.
 

Yhteistyössä