Pitäs. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:pitäiskö vielä syödä jotain...![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Pitäs. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:pitäiskö vielä syödä jotain...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Ei sitä ikinä tiiä.Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Nyt vaan pitää miettiä että minkä rikoksen teen... Pissaan vaikka yleisellä paikalla ja jätän lammikon jälkeeni. :saint:
hui... etkä kyllä uskalla...![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:pitäiskö vielä syödä jotain...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Tai jos mää viuhahdan? :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Ei sitä ikinä tiiä.Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Nyt vaan pitää miettiä että minkä rikoksen teen... Pissaan vaikka yleisellä paikalla ja jätän lammikon jälkeeni. :saint:
hui... etkä kyllä uskalla...![]()
![]()
![]()
älä pelottele... jos meijän pihalla on aamulla keltanen lammikko ni piru sinut periköön!! :kieh:![]()
:saint:Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Tai jos mää viuhahdan? :saint:
aina vaan pahenee...![]()
Oikeesti, älkää puhuko ruoasta. :snotty: :ashamed: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaParkula:Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:pitäiskö vielä syödä jotain...![]()
Justiinsa söin munakokkelia ja ruisleipää![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaParkula:Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:pitäiskö vielä syödä jotain...![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Mä olen jäsen. Ja Ice ehti kirjoittaa mua ennen viestin :snotty: vaikka kellonaika
viesteissä on sama.
Mä en ala :'( B)
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaParkula:Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:pitäiskö vielä syödä jotain...![]()
![]()
nams...emmä muute tullu sillo yks päivä kipeeks vaikka te ennustitte et ku laitoin vanhentunut maitoo munakokkeliin ni käy huonosti...
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Tai jos mää viuhahdan? :saint:
aina vaan pahenee...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Mä olen jäsen. Ja Ice ehti kirjoittaa mua ennen viestin :snotty: vaikka kellonaika
viesteissä on sama.
Mä en ala :'( B):hug:
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:mää just tajusin et mikäs valta mulla onkaan... mähän voin erottaakki teijät kerhosta!!!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:mää just tajusin et mikäs valta mulla onkaan... mähän voin erottaakki teijät kerhosta!!!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Oikeesti, älkää puhuko ruoasta. :snotty: :ashamed: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaParkula:Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:pitäiskö vielä syödä jotain...![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:mää just tajusin et mikäs valta mulla onkaan... mähän voin erottaakki teijät kerhosta!!!![]()
:'(
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaParkula:Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:mää just tajusin et mikäs valta mulla onkaan... mähän voin erottaakki teijät kerhosta!!!![]()
Nyt se valta nousi sitten hattuun. Me vapistaan sun tuiman ja äkkipikaisen olemuksesi alla.![]()
![]()