Malviina

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja peppuliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Miten iciksen uudenvuoden aatto sujui? :)

kiitosta kysymästä...ihan hyvinhän se meni..tai aika laimea olo oli itsellä... :snotty: enkä oikein syytäkään tiedä mut ihme haikea olo vaan oli ja itkua pukkas...

miten sinulla?

Alkuperäinen kirjoittaja annika:
tyttö käveli ja huuteli unissaan :/ taitaa olla liian äsynyt reissusta.
mites muuten, osaako kukaan neuvoa palovamman hoidossa?
mää tarvisin apua kun sähläsin eilen vähän :/
Jotain tiedän. Mitäs sun pitäis kysyä?

voiko hydrokortisoinia laittaa palohaavaan? vai mikä sitä rauhoittais? pakkausseloste hukassa.
öljyä lensi käsille kun vähän kokkailtiin :/
Minkämerkkistä se on? Siis onko siinä muuta kuin hydrokortisonia?

en oikein tiiä :/ fucidin on merkki ja se on määrätty tulehtuneeseen ihottumaan. (joka näytti kyllä vähän palovammalta :D ) mutta kun se paketti tosiaan hukassa.

Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
Miten iciksen uudenvuoden aatto sujui? :)

kiitosta kysymästä...ihan hyvinhän se meni..tai aika laimea olo oli itsellä... :snotty: enkä oikein syytäkään tiedä mut ihme haikea olo vaan oli ja itkua pukkas...

miten sinulla?
Voi sinnuu! :hug:

Ihan ok, ei oikein poikennut tavis illasta. Paitsi että täällä oli hiukan rauhallisempaa kun kaksi vanhimaista poikaa olivat kaverillansa yötä.

annika... voisitkos oikeetsi harkita rekkautumista, koska en haluais jättää sua tän ulkopuolelle.... :whistle:

mää kun kummiski päätin perustaa kerhon...vaan sitä ystäväkirja varten... perusmussutusta voidaan silti jatkaa täällä... käykös tämmönen...? :whistle:

laitan teille salasanan yynä... ja sit ku osaan ni laitan sen kyselyn sinne kerhon juttuosioon... mää en oo ikinä ennen tommoses kerhos käyny... :whistle:

kävin puntarilla ja ikäväksein huomasin taas kilon hiipineen lisää mittariin :headwall:

mä takuulla aloitan pudottamaan tämän läskin muualle mut eri asia et millon :saint: :saint:
Mä en ole uskaltanut käydä puntarilla. :ashamed: Mut neuvola on 8.pv, siellä pakko uskaltautua. :snotty:

noi on hyviä pakkopuntarointitilanteita :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:
annika... voisitkos oikeetsi harkita rekkautumista, koska en haluais jättää sua tän ulkopuolelle.... :whistle:

mää kun kummiski päätin perustaa kerhon...vaan sitä ystäväkirja varten... perusmussutusta voidaan silti jatkaa täällä... käykös tämmönen...? :whistle:

laitan teille salasanan yynä... ja sit ku osaan ni laitan sen kyselyn sinne kerhon juttuosioon... mää en oo ikinä ennen tommoses kerhos käyny... :whistle:

jepajep...oottelee yytä....

mä voisin kans perustaa kerhon mut vaan siks kun en ole ainuttakaan :kieh: perustanut...

tyttö käveli ja huuteli unissaan :/ taitaa olla liian äsynyt reissusta.
mites muuten, osaako kukaan neuvoa palovamman hoidossa?
mää tarvisin apua kun sähläsin eilen vähän :/
Jotain tiedän. Mitäs sun pitäis kysyä?

voiko hydrokortisoinia laittaa palohaavaan? vai mikä sitä rauhoittais? pakkausseloste hukassa.
öljyä lensi käsille kun vähän kokkailtiin :/
Minkämerkkistä se on? Siis onko siinä muuta kuin hydrokortisonia?

en oikein tiiä :/ fucidin on merkki ja se on määrätty tulehtuneeseen ihottumaan. (joka näytti kyllä vähän palovammalta :D ) mutta kun se paketti tosiaan hukassa.
Mä luulen ettei se iho voi pahemaksi mennä fusidinillä, mutta tuo ei ole varma tieto. Meidän keskimäinen käytti tuota fusidinia pahaan ihottumaan. Mä ehkä kokeilisin. Linkissä tietoa fusidinistä.

http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_haku=hydrokortisoni%20*voide&p_artikkeli=far00395&p_teos=far

kävin puntarilla ja ikäväksein huomasin taas kilon hiipineen lisää mittariin :headwall:

mä takuulla aloitan pudottamaan tämän läskin muualle mut eri asia et millon :saint: :saint:
Mä en ole uskaltanut käydä puntarilla. :ashamed: Mut neuvola on 8.pv, siellä pakko uskaltautua. :snotty:

noi on hyviä pakkopuntarointitilanteita :xmas:
Niih. :kieh:

Mutta jatketaanhan Mussutusta täällä? Mulla ei tule kerhoissa nykyään käytyä. :( En jaksa pomppia ees taas, liian vaivalloista. :ashamed:

ehdottomasti jatketaan!!! :D :heart:

halukkaat vaan voivat käydä vastaamassa ja lukemassa meidän ystäväkirjaa... tai jos haluu laitta jotain muuta vaa mussuille... sopiiko... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Walas:
Mitäs meillä tänään jutunjuonina? (En jaksanut kahlata läpi) :ashamed: Meillä on kai rotavirus pörräämässsä...taidan istua ekaa kertaa tänään rauhassa...

voih... :hug: kyllä nyt tuntuu kovasti olevan porukka kipeenä... :/

Yhteistyössä