Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No senkin mää tiiän.Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Minä olen edelleenkin se iäkäs palstalija. Mutten sitten ollut kuitenkaan ainoa, joka ei ole syntynyt ennen 70-lukua B)
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Meidän puntarista on patterit loppu. Ja uusia ei ole kiire vaihtaa B)
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Miten iciksen uudenvuoden aatto sujui?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Minkämerkkistä se on? Siis onko siinä muuta kuin hydrokortisonia?Alkuperäinen kirjoittaja annika:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Jotain tiedän. Mitäs sun pitäis kysyä?Alkuperäinen kirjoittaja annika:tyttö käveli ja huuteli unissaan :/ taitaa olla liian äsynyt reissusta.
mites muuten, osaako kukaan neuvoa palovamman hoidossa?
mää tarvisin apua kun sähläsin eilen vähän :/
voiko hydrokortisoinia laittaa palohaavaan? vai mikä sitä rauhoittais? pakkausseloste hukassa.
öljyä lensi käsille kun vähän kokkailtiin :/
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Meidän puntarista on patterit loppu. Ja uusia ei ole kiire vaihtaa B)
Voi sinnuu! :hug:Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Miten iciksen uudenvuoden aatto sujui?![]()
kiitosta kysymästä...ihan hyvinhän se meni..tai aika laimea olo oli itsellä... :snotty: enkä oikein syytäkään tiedä mut ihme haikea olo vaan oli ja itkua pukkas...
miten sinulla?
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mä en ole uskaltanut käydä puntarilla. :ashamed: Mut neuvola on 8.pv, siellä pakko uskaltautua. :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:kävin puntarilla ja ikäväksein huomasin taas kilon hiipineen lisää mittariin :headwall:
mä takuulla aloitan pudottamaan tämän läskin muualle mut eri asia et millon :saint: :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Miten iciksen uudenvuoden aatto sujui?![]()
kiitosta kysymästä...ihan hyvinhän se meni..tai aika laimea olo oli itsellä... :snotty: enkä oikein syytäkään tiedä mut ihme haikea olo vaan oli ja itkua pukkas...
miten sinulla?
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:annika... voisitkos oikeetsi harkita rekkautumista, koska en haluais jättää sua tän ulkopuolelle....![]()
mää kun kummiski päätin perustaa kerhon...vaan sitä ystäväkirja varten... perusmussutusta voidaan silti jatkaa täällä... käykös tämmönen...?![]()
laitan teille salasanan yynä... ja sit ku osaan ni laitan sen kyselyn sinne kerhon juttuosioon... mää en oo ikinä ennen tommoses kerhos käyny...![]()
Mä luulen ettei se iho voi pahemaksi mennä fusidinillä, mutta tuo ei ole varma tieto. Meidän keskimäinen käytti tuota fusidinia pahaan ihottumaan. Mä ehkä kokeilisin. Linkissä tietoa fusidinistä.Alkuperäinen kirjoittaja annika:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Minkämerkkistä se on? Siis onko siinä muuta kuin hydrokortisonia?Alkuperäinen kirjoittaja annika:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Jotain tiedän. Mitäs sun pitäis kysyä?Alkuperäinen kirjoittaja annika:tyttö käveli ja huuteli unissaan :/ taitaa olla liian äsynyt reissusta.
mites muuten, osaako kukaan neuvoa palovamman hoidossa?
mää tarvisin apua kun sähläsin eilen vähän :/
voiko hydrokortisoinia laittaa palohaavaan? vai mikä sitä rauhoittais? pakkausseloste hukassa.
öljyä lensi käsille kun vähän kokkailtiin :/
en oikein tiiä :/ fucidin on merkki ja se on määrätty tulehtuneeseen ihottumaan. (joka näytti kyllä vähän palovammalta) mutta kun se paketti tosiaan hukassa.
Niih. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mä en ole uskaltanut käydä puntarilla. :ashamed: Mut neuvola on 8.pv, siellä pakko uskaltautua. :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:kävin puntarilla ja ikäväksein huomasin taas kilon hiipineen lisää mittariin :headwall:
mä takuulla aloitan pudottamaan tämän läskin muualle mut eri asia et millon :saint: :saint:
noi on hyviä pakkopuntarointitilanteita :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Walas::wave: Hyvää iltaa arvoisat leidit! B) :heart:
Iltaa itselleskii. :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Walas::wave: Hyvää iltaa arvoisat leidit! B) :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mutta jatketaanhan Mussutusta täällä? Mulla ei tule kerhoissa nykyään käytyä.En jaksa pomppia ees taas, liian vaivalloista. :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Walas:Mitäs meillä tänään jutunjuonina? (En jaksanut kahlata läpi) :ashamed: Meillä on kai rotavirus pörräämässsä...taidan istua ekaa kertaa tänään rauhassa...