K
Kippuravarvas
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:peppu, mees hyväksyyn mun kuvani![]()
hyväksytty on ihana pystytukkamies!! =) :heart:
:heart:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:peppu, mees hyväksyyn mun kuvani![]()
hyväksytty on ihana pystytukkamies!! =) :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja Walas:Yritä ny sitä sit pitää yllä sosiaalista elämää täällä...tapittaa hiiroussia..laittaa pyykkii..vaihtaa vaippaa..juottaa..pyyhkiä oksennuksia... Tästä yöstä tulee pitkä ja likainen...
Onko teillä kaikki kipeenä?? :/
Alkuperäinen kirjoittaja Walas:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja Walas:Yritä ny sitä sit pitää yllä sosiaalista elämää täällä...tapittaa hiiroussia..laittaa pyykkii..vaihtaa vaippaa..juottaa..pyyhkiä oksennuksia... Tästä yöstä tulee pitkä ja likainen...
3 lasta ja kyllä se tällä erää riittää... *huokaus* . Rankanmakuinen vatsatauti..pienin on oksentanut ja ripuloinut jo perjantaista asti. Kova kuume nousee välillä ja mikään ei pysy sisällä. Mie oon jo ihan poikki kun valvon yöt ja päivät.
Alkuperäinen kirjoittaja Walas:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja Walas:Yritä ny sitä sit pitää yllä sosiaalista elämää täällä...tapittaa hiiroussia..laittaa pyykkii..vaihtaa vaippaa..juottaa..pyyhkiä oksennuksia... Tästä yöstä tulee pitkä ja likainen...
3 lasta ja kyllä se tällä erää riittää... *huokaus* . Rankanmakuinen vatsatauti..pienin on oksentanut ja ripuloinut jo perjantaista asti. Kova kuume nousee välillä ja mikään ei pysy sisällä. Mie oon jo ihan poikki kun valvon yöt ja päivät.
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja Walas:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja Walas:Yritä ny sitä sit pitää yllä sosiaalista elämää täällä...tapittaa hiiroussia..laittaa pyykkii..vaihtaa vaippaa..juottaa..pyyhkiä oksennuksia... Tästä yöstä tulee pitkä ja likainen...
:/ :hug: Mä olen ihmetellyt ettei meidän pojalla oo mitään mahatauteja vielä ollut...ei me tosin missään kerhoissakaan oo käyty..
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Meilläkin on muuten kuopus kuumeessa. Kai se on mentävä nukkumaan tuon kuumeilijan ja miehen viereen.
:wave:
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Meilläkin on muuten kuopus kuumeessa. Kai se on mentävä nukkumaan tuon kuumeilijan ja miehen viereen.
kauniita unia mussukkainen!! ja pikaista paranemista sinnekkin päin!! :hug: :heart: :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Meilläkin on muuten kuopus kuumeessa. Kai se on mentävä nukkumaan tuon kuumeilijan ja miehen viereen.
kauniita unia mussukkainen!! ja pikaista paranemista sinnekkin päin!! :hug: :heart: :wave:
kauniita unia ja kiitos =)
Alkuperäinen kirjoittaja Walas:Me taidettiin saada tää kun käytiin joulunpyhinä päivystyksessä...kun oli kahdella korvatulehdus... Ihan kuraruikulilla reppanat on, ei meinaa pyllyt enää kestää.
Alkuperäinen kirjoittaja Walas:Me taidettiin saada tää kun käytiin joulunpyhinä päivystyksessä...kun oli kahdella korvatulehdus... Ihan kuraruikulilla reppanat on, ei meinaa pyllyt enää kestää.