makuultaan imettäminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apuja vinkkejä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apuja vinkkejä

Vieras
antakaas nyt vinkkejä kuinka saisin sen onnistumaan,yöllä olis kivempaa kun vois imettää maaten mut ku tuntuu etten osaa,onko sitten väärä tekniikka.
tissi ei pysy vauvan suus ja kun ite ei näe sen suuta niin hankala sihdatakki ja vielä kun on pimeetä ja rinnat on pienet.
istualtaan imettäminen jo sujuu koht hyvin....

Froteepyyhe alle, äiti kyljelleen, muksu nenä edellä nisälle, niin kyllä se siitä.

Ai miksi pyyhe? Kuitenkin nukahdatte siihen ja muuten koko sänky on maidossa. Onnistuu ihan hyvin pilkkopimeässä aa-rinnoilla. Testattu on.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 22:23 JonseredLaLoca kirjoitti:
Froteepyyhe alle, äiti kyljelleen, muksu nenä edellä nisälle, niin kyllä se siitä.

Ai miksi pyyhe? Kuitenkin nukahdatte siihen ja muuten koko sänky on maidossa. Onnistuu ihan hyvin pilkkopimeässä aa-rinnoilla. Testattu on.

Juu.
Ja kun napero nukahtaa siihen, voi sen pyyhkeen kanssa hilata nukkujaa hieman ylöspäin ja torkkua itsekin tyytyväisenä kun ei tarvitse pelätä kierähtävänsä päälle.

laske vauva sängyllesi kyljelleen/selälleen pää käännettynä sinuun päin.
mene itse vauvan viereen ihan kiinni, jotta vauvan pää jää oman kainalosi alle. ole itse kyljelläsi.
aseta alempi rinta vauvan suuhun.
ota vauvan pepusta/selästä kiinni jos tunnet että asentosi on epämukava, saat paikoillasi siirrettyä vauvaa lähemmäs.
tai vaihtoehtosesti kyhnytä itseäsi alemmas tai ylemmäs, jotta nänni on oikeassa kohtaa vauvaa. ;)
nojaa käteesi tavallaan sillai että pidät sitä tyynynä.

Minä tein niin että kun makasin itse kyljellään, niin laitoin vauvan tyynynpäälle viereen makaamaan. Siten oli tissi ja vauvan suu samalla korkeudella, eikä luiskahtanut pois.
Monesti nukahdin itse siinä samalla kun homma hoitui helposti. =)

Yhteistyössä