M
makkari
Vieras
Laittakaas omista makkareistanne kuvia. Itsellä olis remppa edessä niin olis kiva nähdä millaisia huoneita muilla on.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Joo, on sotkusta, laatikoita ja semmosia, ku on se keittiöremontti. Tää on mun pakopaikka.
Alkuperäinen kirjoittaja hmmm...:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Joo, on sotkusta, laatikoita ja semmosia, ku on se keittiöremontti. Tää on mun pakopaikka.
Mitä toi seinämateriaali on??
Alkuperäinen kirjoittaja ädä:
Alkuperäinen kirjoittaja toisten kuvia halutaa kyllä:No millanen teiltä löytyy?
Alkuperäinen kirjoittaja kiilusilmäfanaatikko:Alkuperäinen kirjoittaja ädä:
Hii, hassu pieni ovi, tykkäänpääseekö siitä vaatehuoneeseen? lamppu on kanssa ihana, meillä on samantyylinen
Alkuperäinen kirjoittaja ädä:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mä ainenki haluisin nähä lisää makuuhuonekuvia. :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Täytyy eka käydä vähän petaamassa sänkyä...hetki pieni B)
Alkuperäinen kirjoittaja ei kehtooo:Laittasin, mut en jaksa siivota...
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja ei kehtooo:Laittasin, mut en jaksa siivota...
No olihan munkin makkari ihan sotkunen...
Alkuperäinen kirjoittaja ei kehtooo:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja ei kehtooo:Laittasin, mut en jaksa siivota...
No olihan munkin makkari ihan sotkunen...
Eihän sulla ollunna ko ne kiikarit sielä...![]()